چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41516 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین شرکت حمل و نقل داخلی را بشناسید
    14 تیر 1402 - 20:56
    شناسه : 258692
    0

    حمل و نقل داخلی توسط شرکت های بسیار زیادی به صورت همه روزه انجام میشود که البته برخی از این شرکت ها دارای مجوز های حمل و نقل نمی باشند و به صورت واسطه ای اقدام به انتقال محموله های مختلف می نماید. آشنایی با بهترین شرکت حمل و نقل داخلی که امکان ارسال محموله های مختلف با قیمت مناسب و به صورت همه روزه و از همه نقاط کشور را فراهم می نماید می توان کمک بسیار زیادی به انتقال سریع و ارزان محموله ها نماید.

    پ
    پ

    بزرگترین و معتبرترین شرکت باربری کدام است ؟

    حمل و نقل داخلی توسط شرکت های بسیار زیادی به صورت همه روزه انجام میشود که البته برخی از این شرکت ها دارای مجوز های حمل و نقل نمی باشند و به صورت واسطه ای اقدام به انتقال محموله های مختلف می نماید. آشنایی با بهترین شرکت حمل و نقل داخلی که امکان ارسال محموله های مختلف با قیمت مناسب و به صورت همه روزه و از همه نقاط کشور را فراهم می نماید می توان کمک بسیار زیادی به انتقال سریع و ارزان محموله ها نماید.

    همانطور که گفته شد وجود شرکت های سوری موجب بروز خسارات و مشکلات بسیار زیادی برای هموطنان گرامی شده است از همین جهت تصمیم به معرفی بهترین شرکت حمل و نقل داخلی کشور گرفتیم . در این مقاله با خدمات باربری آنی بار که یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بار و کالا در کشور می باشد آشنا خواهیم شد تا امکان انتقال فوری و ایمن کالا و محموله ها برای شما عزیزان فراهم شود.

    images 1688542782 64a51e3e71420 - بهترین شرکت حمل و نقل داخلی را بشناسید - اصفهان

    خدمات شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار 

    آنی بار به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل کالا و بار در کشور به صورت همه روزه امکان انتقال همه نوع محموله و کالا را برای شما عزیزان فراهم می نماید.

    انتقال فوری کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی در کمترین زمان ممکن سبب شده است که بسیاری از صنایع و کارخانجات به صورت همه روزه برای انتقال محموله های خود از خدمات آنی بار بهره مند شوند.

    در مجموعه آنی بار همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانون مشکلی برای انتقال آنها وجود نداشته باشد بارگیری و ارسال می شوند . لیست زیر نمونه ای از برخی کالاهای قابل ارسال می باشند :

     

    • حمل و نقل تولیدات کارخانجات
    • ارسال قطعات سنعتی
    • جابجایی و انتقال خطوط تولید
    • حمل دستگاه های سنگین و بزرگ
    • حمل و نقل مواد غذایی و خوراکی
    • انتقال لوازم منزل و اثاثیه و سایر موارد

     

    در مجموعه آنی بار قبل انتقال محموله های مختلف می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان اقدام نمایید . مشاوره به صورت رایگان می باشد و در اسرع وقت از طریق شماره 57669-021 امکانپذیر خواهد بود.

     

    حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه

     

    در خدمات مجموعه آنی بار برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل نیز می توانید از بهترین و کاملترین خدمات بهره مند شوید . تیم متخصص مجموعه آنی بار با استفاده از بهترین و حرفه ای ترین کارگران مخصوص جابجایی اثاثیه به صورت همه روزه اقدام به انتقال اثاث و لوازم خانه شما به همه نقاط کشور می نماید.

    حمل و نقل داخلی اثاثیه به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام می شود تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات به صورت کامل فراهم گردد.

     

    برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه به همه شهر های کشور می توانید از طریق آنی بار بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید . بسته بندی تخصصی ، حمل فوق تخصصی و تحویل سریع از ویژگی های حمل اثاثیه با آنی بار است . برای انتقال اثاثیه شما از بیمه نامه رایگان نیز استفاده میشود. به عنوان مثال ، برای باربری تهران به مازندران از 100 میلیون بیمه رایگان استفاده خواهد شد.

    images 1688542850 64a51e824512f - بهترین شرکت حمل و نقل داخلی را بشناسید - اصفهان

    باربری داخلی با انواع خودروی باری

     

    همانطور که گفته شد ،شرکت حمل و نقل داخلی آنی بار یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل داخلی با انواع خودروهای باری را در اختیار دارد. همین موضوع سبب شده است که امکان بارگیری انواع محموله ها نیز فراهم شود.

    هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

     

    • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
    • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن / یخچالدار )
    • انواع خاور ( مسقف / روباز )

     

    در خدمات حمل و نقل داخلی انتخاب خودروی باری مناسب از مهمترین موضوعات است . بهتر است قبل از انتخاب خودرو و ثبت سفارش به صورت کامل با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

    به عنوان مثال ، برای باربری تهران به کرمان اگر قصد دارید حجم زیادی از مواد غذایی حساس به دما را بارگیری نمایید حتما باید از تریلی یخچالدار استفاده نمایید. در غیر این صورت ممکن است محموله شما دچار خرابی شود.

     

    باربری داخلی برای تمام استان ها با تریلی

     

    همانطور که گفته شد ، تریلی های از انواع خودروهای باری هستند که برای انتقال محموله های مختلف در حجم و ابعاد زیاد استفاده می شوند. علاوه بر این وزن زیادی نیز قابل حمل با انواع تریلی ها می باشد.

    در مجموعه آنی با انواع تریلی ها برای انتقال محموله های شما به صورت داخلی به سایر شهر ها و استان ها در اختیارتان قرار میگیرد. انواع تریلی های آنی بار به صورت زیر می باشند:

     

    • تریلی کفی و بغلدار
    • تریلی چادری یا ترانزیت
    • تریلی کمرشکن
    • تریلی کمپرسی
    • تریلی یخچالدار
    • تریلی ویژه

     

    هر یک از تریلی های مجموعه آنی بار برای انتقال محموله ها در شرایط و اوزان خاصی مورد استفاده قرار میگیرند . از همین جهت برای انتخاب تریلی مناسب بهتر است با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان این مجموعه خودروی مناسب برای محموله خود را انتخاب نمایید.

    به عنوان مثال ، برای باربری تهران به مشهد و انتقال محموله ها و بار فله ای ، بهترین انتخاب تریلی کمپرسی است .

    images 1688542676 64a51dd4c3bac - بهترین شرکت حمل و نقل داخلی را بشناسید - اصفهان

    باربری و حمل و نقل داخلی با انواع کامیون

     

    یکی از خودروهای باربری که برای انتقال طیف گسترده ای از انواع محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد ، کامیون است . این خودروی باری قابلیت بارگیری و انتقال انواع محموله و کالاها را دارد و به دلیل ابعاد مناسب آن بسیار پر کاربرد می باشد.

    در مجموعه آنی بار برای حمل و نقل داخلی با کامیون ها می توانید خودورهای زیر را ثبت سفارش نمایید :

     

    • کامیون 10 تن یا کامیون تک
    • کامیون 15 تن یا کامیون جفت
    • کامیون 911

     

    این کامیون ها نیز دارای ابعاد خاص و توان حمل بار مشخصی هستند . از همین جهت بهتر است ابتدا از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه آنی بار انتخاب دقیقی را انجام دهید.

    به عنوان مثال ، برای باربری تهران به اصفهان ، در برخی موارد ممکن است وزن محموله کم باشد اما ابعاد ان به گونه ای باشد که نیاز به کامیون بزرگ تر داشته باشیم. به عنوان مثال ، انتقال یک تانکر 5 تنی ممکن است به کامیون جفت نیاز داشته باشد.

     

     

    باربری داخلی با خاور برای همه شهرها

     

    خاورها پرکاربرد ترین خودرو های باربری هستند که با توجه به نوع اتاق بارشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی ، خاور بغل بازشو ، خاور مسقف ، خاور اتاق بزرگ ، که هر کدام از این خاورها برای حمل بارهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند .

     

    خاورها برای حمل بار شهری و بین شهری تا وزن 4 تن مناسب می باشد . به عنوان مثال خاورمسقف برای حمل اثاث منزل ، حمل لوازم الکتریکی ، حمل کاغذ و . . . مناسب می باشد زیرا در برابر آب خوردگی از آن ها محافظت می کند .

     

    خاور بغل بازشو برای حمل بارهای سنگین که بلند کردن آن ها با دست سخت است و نیاز به بارگیری با لیفتراک است ، مناسب می باشد. برای باربری تهران به یزد می توانید از خاور های آنی بار به صورت همه روزه و با ارزانترین قیمت ها استفاده نمایید.

    images 1688542974 64a51efe93f07 - بهترین شرکت حمل و نقل داخلی را بشناسید - اصفهان

    استعلام هزینه باربری داخلی

     

    یکی از اصلی ترین سوالات صاحبین بار پیش از دریافت خدمات باربری و حمل و نقل داخلی ، هزینه های آن می باشد. کارشناسان آنی بار همواره در تلاشند که کرایه های باربری را تا حد ممکن برای شما عزیزان به حداقل برسانند .

    سامانه حمل و نقل آنی بار به نشانی anibar.net و با شماره تماس 57669-021 به صورت همه روزه نرخ کرایه باربری بین شهری و درون شهری را به مشتریان اعلام می کند ، بهترین زمان بار استعلام کرایه باربری داخلی یک روز قبل از بارگیری می باشد .

    تعرفه باربری بین شهری براساس مسافت ، نوع خودرو باربری ، شرایط جوی و شرایط جاده ، بیمه نامه و بارنامه و . . . مشخص می شود .

    یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین نرخ کرایه باربری ، خواب بار است. برخی از بارهای به ویژه بارهایی که به پایانه های مرزی یا بنادر تجاری یا کارخانجات و پتروشیمی ارسال می شوند ، در زمان رسیدن بار به مقصد تخلیه نمی شوند و راننده مجبور است یک شب یا بیشتر همراه با بار در محل بارگیری بخوابد ، که در این حالت هزینه خواب هم به نرخ کرایه حمل و نقل داخلی اضافه می شود .

    به عنوان مثال ، برای باربری تهران به شیراز ممکن است 2 روز مدت خواب محموله برای تخلیه باشد . این هزینه به صورت جداگانه در هزینه های حمل و نقل محاسبه میشود.

     

    در نهایت ، اگر نیاز به مشاوره و یا ثبت سفارش خدمات باربری از طریق آنی بار دارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق وبسایت آنی بار اقدام نمایید.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.