جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرکت های خدمات شبکه های کامپیوتری در ایران کدامند؟ + 5 تا از بهترین ها
    14 تیر 1402 - 21:01
    شناسه : 258694
    0

    شرکت ارغوان ارتباط یکی از شرکت‌های فعال در حوزه شبکه است که در چند سال اخیر با ارائه خدمات متنوع در حوزه فناوری اطلاعات، بخش مهمی از نیاز مشتریان خود را رفع کرده است. برای همین، امکان استفاده از خدمات مشاوره برای خرید و نصب تجهیزات شبکه یا ارتقای زیرساخت فناوری اطلاعات، می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

    پ
    پ
     کابل کشی شبکه

    شرکت های خدمات شبکه در ایران تلاش کرده‌اند تا خدمات متنوعی را با توجه به نیاز مشتریان و شرکت‌ها در اختیار آن‌ها قرار دهند. تا امکان استفاده حداکثری از زیرساخت شبکه برای آن‌ها فراهم شود. این خدمات می‌تواند سخت افزاری بوده و مربوط به فروش تجهیزات شبکه، قطعات انواع سرور اچ پی پرولیانت (از نسل‌های ششم و هفتم تا نسل‌های جدید)، انواع سوئیچ سیسکو، میکروتیک، روتر یا سایر تجهیزات شبکه باشد. یا اینکه در زمینه خدمات نرم افزاری مانند خدمات هاستینگ، نصب، پیکربندی و راه اندازی سرور یا پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری باشد.

    یک مدیر سازمان پیش از اقدام برای نصب شبکه باید با یک مشاور شبکه در رابطه با نیازهای خود صحبت نماید. دلیل این امر آشنایی و درک متخصص با خواسته مدیر و همچنین تسریع انجام خدمات شبکه می باشد. از جمله مزایای دیگری که می توان در رابطه با خدمات مشاوره از آن ها نام برد جلوگیری از دوباره کاری است. به عنوان مثال فرض کنید یک مدیر هنگام ذکر خواسته های خود از تیم شبکه، فراموش می کند که بگوید در آینده قصد افزایش تعداد سیستم های متصل به شبکه را دارد.

    ما در ادامه به معرفی چند شرکت و مهم‌ترین خدماتی که توسط آن‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد خواهیم پرداخت:

    شرکت شبکه ارغوان ارتباط

    خواه به دنبال یک تیم متخصص در حوزه خدمات شبکه برای راه اندازی شبکه تان باشید، یا قصد گرفتن مشاوره در زمینه نصب، راه اندازی و پشتیبانی شبکه را دارید، تیم کارشناسان و متخصصین شبکه ارغوان آماده کمک به شما هستند.

    Arghavannet Services ad - شرکت های خدمات شبکه های کامپیوتری در ایران کدامند؟ + 5 تا از بهترین ها -

    شرکت ارغوان ارتباط یکی از شرکت‌های فعال در حوزه شبکه است که در چند سال اخیر با ارائه خدمات متنوع در حوزه فناوری اطلاعات، بخش مهمی از نیاز مشتریان خود را رفع کرده است. برای همین، امکان استفاده از خدمات مشاوره برای خرید و نصب تجهیزات شبکه یا ارتقای زیرساخت فناوری اطلاعات، می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

    شبکه ارغوان “مرجع تخصصی شبکه ایران” یک ارائه دهنده پیشرو در خدمات شبکه به سازمان ها، ادارات و شرکت های مختلف در سراسر ایران است. جهت مشاوره رایگان در زمینه خدمات و تجهیزات شبکه با مرکز تلفن پشتیبانی شبکه ارغوان تماس بگیرید: 41902-021 و یا به سایت گروه شبکه مراجعه کنید. arghavannet.com

    شرکت آریان نت

    آریان نت یکی دیگر از شرکت‌های فعال در حوزه کامپیوتر و شبکه است که با ارائه مشاوره تخصصی نیازهای مشتریان خود را در حوزه آی تی رفع می‌کند.

    برخی از خدمات این شرکت عبارت هستند از:

    • فروش دیوایس‌های هوشمند
    • ارائه خدمات سرور
    • فروش تجهیزات شبکه

    شرکت رایان پشتیبان

    images 1688498855 64a472a785a6d - شرکت های خدمات شبکه های کامپیوتری در ایران کدامند؟ + 5 تا از بهترین ها -

    پشتیبانی شبکه یکی از مهم‌ترین خدماتی است که توسط رایان پشتیبان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. برای همین، در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از تجهیزات شبکه و کامپیوتر یا خدمات مشابه امکان استفاده از دانش و تخصص کارشناسان رایان پشتیبان را خواهید داشت.

    پی سی تیک

    شرکت پی سی تیک یکی از گروه‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات مجازی سازی و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه است که امکان استفاده از دانش و تخصص کارشناسان آن را خواهید داشت.

    علاوه بر این، شما امکان خرید تجهیزات شبکه و کامپیوتر به صورت حضوری از پی سی تیک را خواهید داشت.

    ایران سرور

    images 1688499250 64a474327b007 - شرکت های خدمات شبکه های کامپیوتری در ایران کدامند؟ + 5 تا از بهترین ها -

    این شرکت یکی از ارائه دهندگان خدمات هاستینگ و خدمات سرور در داخل کشور است که بخشی از نیازهای موجود در داخل کشور را با ارائه خدمات خود رفع کرده است. شما می‌توانید از خدمات ایران سرور با توجه به نیاز خود برای راه‌اندازی انواع وبسایت و توسعه زیرساخت‌های شبکه به صورت آنلاین استفاده کنید.

    علاوه بر شرکت‌های معرفی شده در بالا می‌توان شرکت‌های دیگری مانند پیراسیس، تراز نت و … را نام برد که در عرصه کامپیوتر و شبکه در داخل کشور فعال هستند. ما در ادامه به بررسی اهمیت خدماتی که توسط این شرکت‌ها ارائه می‌شود و تنوع آن‌ها خواهیم پرداخت:

    جایگاه ارائه خدمات خدمات شبکه در ایران

    آمار مربوط به حجم و ارزش محصولات تولید شده توسط بهترین برندهای شبکه در آسیا، اروپا و آمریکا نشان می‌دهد که تقاضا برای خرید تجهیزات شبکه و تجهیزات امنیتی در چند سال گذشته و پس از سال 2020 میلادی روندی افزایشی داشته است.

    پیش‌بینی می‌شود که در چند سال آینده( تا سال 2030 میلادی) تقاضا برای خرید این محصولات افزایش داشته باشد و به بیش از میلیاردها دلار برسد.

    در ایران نیز طیف متنوعی از محصولات شبکه هستند که با توجه به گستردگی زیرساخت فناوری اطلاعات در شرکت‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شوند و شرکت‌های متعددی به ارائه خدمات مشاوره برای طراحی، نصب و تعمیر تجهیزات شبکه می‌پردازند. برای آشنایی بیشتر شما، در ادامه به تنوع محصولاتی که توسط بهترین شرکت های خدمات شبکه در ایران در اختیار شرکت‌ها، سازمان‌ها و کلیه افراد قرار می‌گیرد اشاره خواهد شد:

    خدمات فروش سرور

    بسیاری از مراکز فناوری اطلاعات دیتاسنترها از یک یا چند سرور با توان محاسباتی و ظرفیت ذخیره داده متفاوت استفاده می‌کنند تا بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند. برای همین، یکی از اولین و مهم‌ترین محصولاتی که توسط بهترین شرکت های خدمات شبکه در ایران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد سرور است.

    محصولات متعددی هستند که از نسل ششم تا نسل دهم و محصولات پیشرفته اچ پی پرولیانت در کاربری‌های مختلف در زیرساخت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، می‌توان به سرورهای رکمونت و ایستاده Hpe proliant اشاره کرد که دارای کاربردهای خاص خود در شبکه می‌باشند.

    • قطعات سرور

    همانطور که می‌دانید مهم‌ترین قطعات مورد استفاده در سرور عبارت هستند از:

    • مادربرد
    • سی پی یو
    • پردازنده گرافیکی
    • رم (RAM)
    • هارد درایو
    • درایو SSD
    • کارت شبکه
    • منبع تغذیه یا پاور

    اگر قصد خرید سرور hp را دارید، به طور حتم باید با شرکت خدمات شبکه در ایران در ارتباط با پیکربندی آن و توان محاسباتی، پردازشی، یا میزان ظرفیت ذخیره داده آن مشورت کنید.

    در حال حاضر انواع پردازنده اینتل و AMD در پیکربندی انواع سرور با انواع رم، هارد و اس اس دی استفاده می‌شوند که هر یک قابلیت‌های توان پردازشی یا ظرفیت متفاوتی دارند. برای همین، حتما پس از مشورت در مورد توان محاسباتی و قیمت هر یک از این سرورها نسبت به خرید آن‌ها برای زیرساخت شبکه اقدام کنید.

    خرید سوئیچ و روتر

    بسیاری از شبکه‌های کابلی با استفاده از استاندارد اترنت به تبادل داده می‌پردازند و نیاز به استفاده از روتر یا سوئیچ با سرعت مناسب دارند. برای همین، روتر و سوئیچ دو محصول مهم دیگر هستند که در بسیاری از شبکه‌های کابلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    تعداد پورت‌ها و سرعت ارسال یا دریافت داده توسط آن‌ها از جمله مهم‌ترین نکاتی هستند که هنگام خرید این محصولات از شرکت خدمات شبکه در ایران باید به آن‌ها توجه شود.

    از جمله می‌توان به محصولاتی مانند موارد زیر اشاره کرد:

    برای مثال، در شبکه اترنت با توجه به تعداد سرورها و سرعت تبادل داده ممکن است از یک یا چند سوئیچ سیسکو یا روتر استفاده شود.

    خرید انواع مودم

    انواع مودم در شبکه‌های خانگی و شرکت‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شوند. این محصولات در زمره تجهیزات شبکه قرار می‌گیرند. برای مثال، می‌توان به مودم های زیر اشاره کرد:

    • انواع مودم وای فای
    • انواع مودم VDSL
    • مودم های فیبر نوری

    سرعت انتقال داده در هر یک از این مودم‌ها ممکن است تفاوت زیادی داشته باشد. برای همین، قبل از خرید آن‌ها باید با کاربری هر یک از آن‌ها با معرفی چندتا از بهترین شرکت های خدمات شبکه در ایران بیشتر آشنا شوید.

    خدمات کابل کشی شبکه

    کابل کشی به خصوص برای شرکت هایی که نیاز به اتصال تجهیزات قرار گرفته در سایر نقاط شرکت به اتاق سرور دارند مهم باشد. برای همین کابل کشی توسط بهترین متخصصان شرکت های خدمات شبکه در ایران می‌تواند کمک زیادی به استفاده بهینه از تجهیزات داشته باشد.هرگونه سهل انگاری در کابل کشی خواهد توانست به دلیل قطع شدن ناگهانی یا وارد شدن آسیب به کابل‌ها، سیم‌ها و فیبرهای نوری هزینه‌های سنگین برای تعمیرات شبکه به دنبال داشته باشد.

    network cabling - شرکت های خدمات شبکه های کامپیوتری در ایران کدامند؟ + 5 تا از بهترین ها -

    کابل کشی به مانند ستون فقرات شبکه شما است. اگر در شروع یک پروژه کابل کشی تمام مراحل و برنامه ریزی ها درست و طبق اصول و استانداردهای کابل کشی شبکه نباشد، دیر یا زود شبکه شما به کل از پا در می آید. به همین دلیل است که طراحی اولیه و اجرای کابل کشی شبکه که یکی از پایه های طراحی شبکه کامپیوتری است، باید به صورت حرفه ای و مهندسی شده صورت بگیرد تا در آبنده مدیریت، نگهداری و عیب یابی شبکه  راحت و بدون دردسر باشد.

    نصب تجهیزات امنیتی

    نصب انواع دوربین مداربسته یا سایر تجهیزات امنیتی در داخل منازل، شرکت‌ها یا محیط‌های کاری یکی دیگر از خدماتی است که ممکن است برای بسیاری از کسب وکارها مهم باشد.

    اگرچه حساسیت نصب دوربین مداربسته و هزینه لازم برای نصب آن کمتر از هزینه خرید و نصب انواع سرور و تجهیزات مورد استفاده در شبکه‌های بی‌سیم و کابلی است، اما انتخاب یک دوربین آنالوگ یا دیجیتال مناسب برای هر یک از زوایا به منظور ارتقای امنیت محیط مهم است.

    معرفی چندتا از بهترین شرکت های خدمات شبکه در ایران (که به ارائه این خدمات در تهران و شهرستان‌ها می‌پردازند)، خواهد توانست به شما امکان استفاده از مدرن‌ترین و بهترین دوربین های مداربسته در داخل کشور را بدهد.

    شرکت ارغوان ارتباط یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه است که امکان عرضه انواع دوربین مداربسته هوشمند باسیم و بی‌سیم را برای استفاده در محیط‌های کاری و منازل دارد. شما می‌توانید در صورت نیاز به مشاوره برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برندهای بازار و قیمت محصولات آن‌ها با کارشناسان تماس بگیرید.

    خدمات پشتیبانی شبکه

    بهترین شرکت های خدمات شبکه در ایران همواره تلاش می‌کنند تا پشتیبانی از شبکه را پس از فروش محصول یا راه اندازی شبکه های کامپیوتری (مانند راه اندازی اتاق سرور)، در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

    اگر بتوانید به محض نیاز به پشتیبانی، امکان تماس با شماره تلفن شرکت یا ارتباط آنلاین با کارشناسان آن را داشته باشید، به طور حتم خواهید توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهنمایی لازم را برای رفع مشکلات خود دریافت کنید.

    خدمات تعمیر تجهیزات شبکه

    کلیه تجهیزات الکترونیکی شبکه (مانند سرور، روتر، سوئیچ، مودم و …) ممکن است پس از مدتی یا پس از گذشت چند سال معیوب شوند. سایر تجهیزات امنیتی مانند دوربین‌های مداربسته نیز ممکن است بنا به دلایلی دچار مشکل شوند.

    تعمیر این تجهیزات با تشخیص قطعات معیوب (مانند تشخیص خرابی هارد، پردازنده، رم و …) می‌تواند نقش مهمی در راه اندازی مجدد شبکه داشته باشد.

    متخصصان شرکت خدمات شبکه در ایران باید بتوانند در اسرع وقت با تشخیص عیب یا خرابی صورت گرفته در شبکه امکان تعمیر یا تعویض قطعات معیوب یا فرسوده را داشته باشند.

    چگونه امکان پیدا کردن بهترین شرکت خدمات شبکه در ایران را خواهم داشت؟

    آشنایی و معرفی چندتا از بهترین شرکت های خدمات شبکه در ایران (مانند شرکت شبکه ارغوان، ایران سرور، آریان نت، داده پردازان، …)، به شما کمک خواهد کرد تا با مقایسه محصولات و خدمات آن‌ها، امکان نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه را داشته باشید.

    هزینه ارائه خدمات یا خرید، نصب، تعمیر، پیکربندی و پشتیبانی سرور، سوئیچ، روتر، انواع مودم و تجهیزات مداربسته یا هزینه طراحی، کابل کشی و نصب این تجهیزات یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه است.

    جمع بندی

    مشاوره با کارشناسان فروش و متخصصان بهترین شرکت خدمات شبکه در ایران به شما کمک خواهد کرد تا امکان استفاده از طیف وسیعی از خدمات در حوزه آی تی و شبکه از طراحی اتاق سرور تا نصب کابل‌ها و سایر تجهیزات شبکه را داشته باشید.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.