یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان چند شهردار برتر و نمونه دارد؟ / ترافیک شهرداران برتر و نمونه استان برای گرفتن لوح تقدیر از استاندار! + تصاویر
    15 تیر 1402 - 13:14
    شناسه : 258715
    0

    نکته جالب‌توجه در برگزاری مراسم روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها ترافیک شهرداران برای دریافت لوح برتر و نمونه بودن و انتشار اخبار متعدد است که همگی از انتخاب آن‌ها به عنوان شهردار برتر و نمونه استان گیلان خبر می‌دهند!

    پ
    پ

    چند شهردار برتر و نمونه دارد - گیلان چند شهردار برتر و نمونه دارد؟ / ترافیک شهرداران برتر و نمونه استان برای گرفتن لوح تقدیر از استاندار! + تصاویر - شهردار برتر

    به گزارش «یاورمردم»؛ همزمان با ۱۴ تیرماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها مراسمی با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان در سالن جلسات این استانداری برگزار شد.

    نکته جالب‌توجه در برگزاری این مراسم ترافیک شهرداران برای دریافت لوح برتر و نمونه بودن و انتشار اخبار متعدد از شهرداری‌های مختلف است که همگی از انتخاب شهردار شهرشان به‌عنوان شهردار برتر و نمونه استان گیلان خبر می‌دهند!

    وقتی صحبت از نمونه و برتر بودن می‌شود علاوه بر معنا و مفهوم این کلمات نا خدا گاه ذهن انسان به سمت برتر و نمونه بودن فرد و نه افراد متعدد در یک رقابت بر اساس شاخص‌های معلوم می‌رود، ولی گویی برگزارکنندگان این‌گونه مراسم‌ها معنا و مفهوم این کلمات را از یاد برده و یا آن را جور دیگر معنا می‌کنند که به سوژه روز کاربران فضای مجازی و حقیقی تبدیل می‌شوند!

    در واکنش به انتشار اخبار پرذوق و شوق برتر و نمونه بودن شهرداران شهرهای مختلف، کاربران این موضوع را به سوژه محافل تبدیل کرده و به آن لقب “استان شهردار نمونه و برتر پرور گیلان” داده‌اند! عده‌ای هم گفته‌اند “کدام شهردار نمونه نشد؟! انگار همه شهرداران به‌جز شهرهایی که شهردار ندارند و یا با سرپرست مدیریت می‌شوند نمونه شدند!”

    نمونه استان گیلان - گیلان چند شهردار برتر و نمونه دارد؟ / ترافیک شهرداران برتر و نمونه استان برای گرفتن لوح تقدیر از استاندار! + تصاویر - شهردار برتر

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.