سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41508 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت فقط به پرسپولیس نگاه می‌کند و استقلال را رها کرده است / چرا مشکلات پرسپولیس خیلی زود حل می‌شود؟
    17 تیر 1402 - 3:23
    شناسه : 258786
    0

    مهاجم پیشین تیم استقلال گفت: در فصل نقل و انتقالات همه تیم‌ها بازیکن جذب می‌کنند ولی استقلال بازیکن از دست می‌دهد.

    پ
    پ

    ملکیان - دولت فقط به پرسپولیس نگاه می‌کند و استقلال را رها کرده است / چرا مشکلات پرسپولیس خیلی زود حل می‌شود؟ - استقلال

    فرد ملکیان در خصوص شرایط تیم استقلال اظهار داشت: درباره استقلال همه می‌دانند چه شرایط اسفناکی دارد و نیازی به توضیح نیست. این تیم در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و نشانی از یک تیم مدعی برای رقابت‌های لیگ برتر را ندارد.

    وی افزود: در فصل نقل و انتقالات همه تیم‌ها برای تقویت خریدهای خود را انجام می‌دهند و بازیکنان مورد نظر را جذب می‌کنند ولی استقلال بازیکنان خود را از دست می‌دهد. باید بگویم در چند سالی که به یاد دارم تا حالا چنین چیزی را ندیده بودم.

    ملکیان خاطرنشان کرد: متاسفانه باشگاه نه مدیر دارد نه معاون و هیچکس از جواد نکونام سرمربی تیم حمایت نمی‌کند. مدیران استقلال حرفه‌ای عمل نکردند و در نقل و انتقالات با نام بردن از بیرانوند تمام انرژی خود را روی این موضوع گذاشته بودند. موضوعی که مثل روز روشن بود این سنگربان قصد ندارد به استقلال بیاید. ظاهرا مذاکره با این سنگربان برای فرار از نقل انتقالات بود چرا که با هیچ بازیکن دیگری مذاکره نشده بود و چند بازیکن خوب فوتبال کشورمان راهی دیگر تیم‌ها شدند.

    مهاجم پیشین آبی پوشان در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس رقیب سنتی این گونه است؟ هر دو تیم برای دولت است اما دولت فقط به پرسپولیس نگاه می‌کند و استقلال را رها کرده است. چرا مشکلات پرسپولیس خیلی زود برطرف می‌شود اما بر مشکلات استقلال افزوده می‌شود و جالب است هر کسی به باشگاه استقلال می‌آید مشکلات و حواشی باشگاه بیشتر می‌شود.

    ملکیان در پایان گفت: از مسئولان ورزش کشورمان فقط عدالت را می‌خواهیم، باور کنید در حق استقلال ظلم شده است. این تیم توسط مدیران باشگاه از آسیا حذف شد و حالا به شکل بسیار شدیدی تضعیف شده است. مگراستقلال بچه سر راهی است که چنین برخوردی با این تیم می‌شود! چرا چنین بلاهایی فقط سر استقلال می‌آید؟ بهتر است وزارت ورزش با آوردن مدیران لایق به این باشگاه سر و سامان دهند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “دولت فقط به پرسپولیس نگاه می‌کند و استقلال را رها کرده است / چرا مشکلات پرسپولیس خیلی زود حل می‌شود؟”
    1. زرشک… ناکارآمدی خودتان را گردن پرسپولیس و دولت نیندازید این همه پول به پایتان ریختند چه کردید

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.