سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آتش در اردوگاه تندروها؛ چرا ۲۰۰ نماینده به شدت موافق رئیسی حالا علیه‌اش شده اند؟
    18 تیر 1402 - 17:27
    شناسه : 258883
    1

    دولتی که با دعوت ۲۲۰ نماینده مجلس روی کار آمد و از حمایت و همراهی مجلس اصولگرای یازدهم برخوردار بود، اکنون با نزدیک‌شدن به پایان عمر مجلس یازدهم، ساز ناکوک می‌زند و ظاهرا قرار است خط خود را از آنها جدا کند.

    پ
    پ

    ۲۰۰ نماینده به شدت موافق رئیسی حالا علیه‌اش شده اند؟ - آتش در اردوگاه تندروها؛ چرا ۲۰۰ نماینده به شدت موافق رئیسی حالا علیه‌اش شده اند؟ - آتش

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از روزنامه شرق، در این ماه‌های پایانی القا می‌شود که مجلس با او همدل نبوده و حالا به دنبال مجلسی همراه‌تر است تا بتواند «قدم‌های بزرگی برای حل مشکلات کشور بردارد!» یعنی هم مسئولیت ناکارآمدی در بخش‌هایی را نپذیرد؛ هم بخشی از آن را به عدم همسویی و همراهی مجلس نسبت دهد. آن هم مجلسی که از همان ابتدا برای همراهی با دولت در دادن رأی اعتماد بالا به برخی وزرای بدون کارنامه و عدم استیضاح وزرای ناکارآمد و ضعیف، طی دو سال گذشته به دلیل همین همراهی، انگ وکیل‌الدوله‌بودن را به جان خرید.

    اما اکنون در شرایطی که به پایان دوره رسیده‌اند و باید یک بار دیگر عملکرد خود را در معرض رأی و قضاوت مردم قرار دهند، روز گذشته سیدمحمد حسینی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، در اظهارنظری هرگونه همراهی و همسویی مجلس با دولت را که منجر به رقم‌زدن حاکمیت یکدست شده است، تکذیب کرد. به عبارتی آب پاکی را روی دست مجلس همسویی ریخت که با دولت سیزدهم به طور مشترک سهیم است. حسینی روز گذشته در اظهارنظری درباره موضع دولت نسبت به انتخابات مجلس دوازدهم، بیان کرد: «مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد». اما در عین حال تمایل و خواستشان برای انتخابات پیش‌رو را این‌طور ترسیم کرد و گفت: «ما مایل هستیم کسانی انتخاب شوند که وفادار به نظام بوده و ولایی و انقلابی باشند تا با همکاری با دولت، کارهای بزرگی در کشور انجام شود».

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.