شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اطلاع رسانی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان صرفاً بر عهده سازمان دامپزشکی می باشد
    14 دی 1395 - 18:00
    شناسه : 25889
    0

    جلسه شورای اداری محیط زیست گیلان با حضور روسای ادارات تابعه ، معاونین و مسئولین ستادی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد . به گزارش «بامردم»، قربانعلی محمدپور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در این جلسه ضمن تشکر از توجه و حضور مسئولانه همکاران محترم ، در خصوص برخی مسایل مرتبط با ضوابط […]

    پ
    پ

    قربانعلی محمدپور

    جلسه شورای اداری محیط زیست گیلان با حضور روسای ادارات تابعه ، معاونین و مسئولین ستادی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد .


    به گزارش «بامردم»، قربانعلی محمدپور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در این جلسه ضمن تشکر از توجه و حضور مسئولانه همکاران محترم ، در خصوص برخی مسایل مرتبط با ضوابط اداری و اجرایی توضیحاتی ارائه داد .

    محمدپور با اشاره به بحث آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از کلیه معاونین و مدیران شهرستانها خواست تا از هرگونه اظهار نظر در مورد میزان تلفات پرندگان وحشی در مناطق جدا خودداری کنند .

    وی افزود: از آنجایی که مبحث اطلاع رسانی صرفاً بر عهده سازمان دامپزشکی می باشد، اداره کل حفاظت محیط زیست مکلف است گزارش مربوط به تلفات و مشاهده موارد ابتلا به بیماری را به سازمان دامپزشکی منعکس کند .


    مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان اظهار کرد: در مورد مجوز های برداشت شن و ماسه و معادن مربوطه از مدیران شهرستان و معاونت ها می خواهم تا ضمن پیگیری و پایش مستمر مکان های برداشت شن و ماسه با هرگونه تخریب محیط زیست برخورد قاطع داشته باشند .

    وی در حوزه پسماند نیز خواهان آن شد تا حساسیت ها در بخش مدیریت ارشد شهرستان در حد بالای خود باشد چرا که معضل عمده استان در حال حاضر ، مدیریت پسماند است .

    img_7719


     منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.