دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41591 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2375×
6 کاربرد ووچر پرفکت مانی که قبل از خرید آن نیازاست بدانیم!
20 تیر 1402 - 0:48
شناسه : 259031
0

قبل از خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی مطالبی است که باید بدانید تا بتوانید برای خرید بهتر تصمیم بگیرید. در این مقاله 6 نکته مورد توجه آورده شده است

پ
پ

word image 259031 1 - 6 کاربرد ووچر پرفکت مانی که قبل از خرید آن نیازاست بدانیم! -

پرفکت مانی به عنوان یک بانک مجازی، مدتی است که در کشور ما بسیار محبوب شده است. این بانک خدماتی در اختیار کاربران قرار می دهد که آن را از بانک های مشابه جذاب تر می کند. خدمات این بانک اصولا با محدودیت های کمتری نیز همراه است. به طور مثال مردم کشور ایران بدون نیاز به نگرانی از تحریم و مسدود شدن حساب بانکی خود می توانند از خدمات این بانک بهره ببرند. امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و احراز هویت نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت و جذابیت خدمات این بانک است. خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی به یکی از خدمات ثابت صرافی های آنلاین در ایران تبدیل شده است.

اما ووچر چیست؟ ووچر در واقع نوعی کارت اعتباری است که دارای موجودی ارزی است و می توان با استفاده از آن خدمات متنوعی را دریافت کرد. ووچر ها مانند کارت های خرید گوگل پلی یا اپل پی هستند، با این تفاوت که برای خرید و فروش و استفاده از آن ها نیاز به داشتن حساب در بانک پرفکت مانی نیست. همچنین ووچر ها توسط کاربران قابل تولید هستند. یعنی شخصی که حساب بانکی پرفکت مانی در اختیار دارد علاوه بر خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی، میتواند از موجودی حساب خود ووچر بسازد و از آن برای معاملات استفاده کند.

با استفاده از ووچر پرفکت مانی می توانید به انجام معاملات با دلار و دیگر ارزها بپردازید، از فروشگاه های خارجی خرید کنید و یا حتی از طریق آن سرمایه گذاری کنید. اما قبل از خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی نکاتی است که باید در نظر داشته باشیم که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

عدم  کسر کارمزد از مبلغ ووچر پرفکت مانی

word image 259031 2 - 6 کاربرد ووچر پرفکت مانی که قبل از خرید آن نیازاست بدانیم! -

شاید برای برخی سوال باشد که کارمزد خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی چگونه حساب می شود. همانطور که گفته شد، ووچر پرفکت مانی توسط کاربران قابل تولید است. یعنی ووچر های خریداری شده در بیشتر مواقع توسط خود بانک تولید نشده اند.

این موضوع شامل حال فروشندگان و صرافی های آنلاین نیز می شود. زمانی که شخص اقدام به تولید ووچر می کند، مبلغ کارمزد تولید ووچر از حساب شخص کم می شود و نه از مبلغ ووچر. این یعنی زمانی که شما یک ووچر 5 دلاری خریداری می کنید، دقیقا مبلغ 5 دلار در ووچر شما وجود خواهد داشت. این موضوع می تواند در حین سرمایه گذاری در بازار دلار و یا خرید بسیار پر اهمیت باشد، به خصوص زمانی که با مبالغ بالاتری سر و کار داریم. شما می توانید برای آشنایی با ووچر پرفکت مانی و مزایا و معایب آن به مقاله آیا با ووچر پرفکت مانی آشنایی دارید؟ مراجعه کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به حساب کاربری

قبلا هم اشاره کردیم که خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی بدون حساب بانکی پرفکت مانی میسر است. برای مثال کارت های اعتباری گوگل پلی را در نظر بگیرید. زمانی که میخواهید با استفاده از این کارت ها پرداختی را انجام دهید، از شما خواسته می شود تا اطلاعات حساب کاربری گوگل پلی خود را وارد کنید. سپس مبلغ خرید از موجودی حساب شما کسر می شود. اما این موضوع برای ووچر های پرفکت مانی متفاوت است.

زمانی که برای خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی اقدام می کنید، فروشنده مشخصات این ووچر را به صورت کد برای شما ارسال می کند. زمانی که به سایت فروشنده مراجعه می کنید، در هنگام پرداخت فقط کافی است که اطلاعات ووچر خریداری شده را وارد کنید و مبلغ خرید از ووچر کسر می شود. دیگر نیاز به ساخت و وارد کردن اطلاعات بانکی و حساب کاربری ندارید.

خرید و فروش بدون احراز هویت

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در صرافی های آنلاین بدون احراز هویت نیز ممکن است. برای انجام اینگونه خرید ها فقط نیاز به ثبت نام در یک صرافی آنلاین مثل صرافی سیف اکسچنج 24 دارید. اما بدون احراز هویت محدودیت های در سقف تراکنش به شما اعمال می شود. به طور مثال در صرافی سیف اکسچنج 24، بدون احراز هویت میتوانید فقط به مبلغ صد هزار تومان ووچر خریداری کنید و یا فقط به مبلغ 500 هزار تومان ووچر به فروش برسانید. پس از ارسال مدارک هویتی و احراز، این محدودیت ها از بین میرود و می توانید به صورت نامحدود به خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی و یا فروش آن بپردازید.

سرعت بالا در انجام تراکنش با ووچر

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی در انجام تراکنش های بین المللی دارند، وجود تحریم ها و نبود دسترسی مستقیم به سیستم های پرداخت اینترنتی است. برای انجام اینگونه تراکنش ها معمولا لازم است تا فرد یک فروشنده واسط مطمئن بیابد و با پرداخت هزینه، تراکنش های خود را انجام دهد. مبلغ کارمزد نیز بسته به میزان تراکنش بالا می رود و می تواند هزینه های چشم گیری به همراه داشته باشد. با استفاده از ووچر بسیاری از این مشکلات کاهش می یابد. دیگر نیاز نیست بر اساس مبلغ خرید کارمزد بپردازید و یا مدت زمان طولانی برای انجام مراحل تراکنش توسط شخص واسط صبر کنید.

ووچر ها تاریخ انقضا ندارند

علاوه بر مزایایی که در انجام تراکنش ها دارند، ووچر های پرفکت مانی تاریخ انقضا نیز ندارند. این ووچر ها به هیچ حساب بانکی متصل نیستند و با بسته شدن حساب بانکی فروشنده ووچر، دسترسی به ووچر قطع نمیشود. در صورتی که نیاز به تعداد زیادی ووچر با مبلغ های متعدد دارید می توانید بدون نگرانی برای تهیه آن اقدام کنید. همین موضوع باعث جذابیت خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی برای سرمایه گذاری در بازار دلار شده است. افراد متعددی ووچر ها را با موجودی های متعدد خریداری می کنند و پس از مدتی آنها را به فروش می رسانند. لازم به ذکر است که بهترین مدت زمان سرمایه گذاری بر روی ووچر های پرفکت مانی یک سال است.

پشتیبانی از انواع ارز

word image 259031 3 - 6 کاربرد ووچر پرفکت مانی که قبل از خرید آن نیازاست بدانیم! -

تا به حال فقط صحبت از دلار بود. در بسیاری از صرافی ها نیز از دلار به عنوان ارز اصلی ووچر پرفکت مانی یاد می شود. با این حال به خاطر داشته باشید که ووچر پرفکت مانی از انواع مختلف ارز ها نیز پشتیبانی می کند. به طور مثال می توانید ووچر خود را با موجودی یورو یا پوند نیز تهیه کنید.

 ووچر پرفکت مانی از روبل، واحد پول کشور روسیه نیز پشتیبانی می کند. این موضوع نشانگر وسعت فعالیت و اعتبار این بانک است. برخی گمان می کنند که پرفکت مانی بانکی ناشناس و نامعتبر است، ولی این باور اشتباه است. این وسعت فعالیت باعث شده تا ووچر های پرفکت مانی در بسیاری از صرافی های داخل و خارج کشور مورد استفاده قرار بگیرند. در نتیجه نیاز به نگرانی در مورد نقد شوندگی ووچر ها نیست. اگر قصد فروش ووچر پرفکت مانی را داشته باشید، عدم نقد شوندگی می تواند چالش بزرگی باشد. ولی خوشبختانه با گسترش روز افزون پشتیبانی از این بانک، این چالش تا حد زیادی کمرنگ شده است.

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی از صرافی سیف اکسچنج 24

صرافی های زیادی در بازار ایران وجود دارند که خدمات ووچر پرفکت مانی را ارائه می دهند. اما اگر به دنبال خرید سریع و بدون دردسر ووچر هستید، صرافی سیف اکسچنج 24 گزینه مناسبی است. خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت به صورت امن و نقد شوندگی سریع را در سیف اکسچنج 24 تا سقف 500 هزار تومان تجربه کنید. شما به راحتی میتوانید ووچر پرفکت مانی خود را به بیش از 100 ارز دیجیتال دیگر از جمله بیتکوین , اتریوم و تتر  و با کارمزد بسیار کم معامله کنید و به صورت ریالی و هم به صورت ارز دیجیتال به کیف پول خود انتقال دهید.

میزان کارمزد پرداختی برای تهیه ووچر از این صرافی بسیار پایین بوده و موجودی دلار (نقد شوندگی) آن بسیار بالا است.

نتیجه گیری

ووچر پرفکت مانی پلی ارتباطی بین کاربران ایرانی و بازار بین المللی است. با وجود تحریم ها و محدودیت های اعمال شده به کشورمان، روش های موجود برای انجام تراکنش بین المللی برای ایرانیان بسیار محدود هستند. پرفکت مانی تا حد قابل توجهی این مشکل را از بین برده است. به همین دلیل خرید ووچر پرفکت مانی به یکی از خدمات ثابت و کلیدی صرافی ها در کشور ما تبدیل شده است.

در هنگام خرید ووچر پرفکت مانی، کارمزد از ووچر ها کسر نمی شود و هر مبلغی که خریداری میشود، عینا در ووچر موجود خواهد بود. برای استفاده از این نوع ووچر ها نیاز به حساب کاربری در بانک اینترنتی پرفکت مانی نیست و نیاز به افتتاح حساب نیز ندارید. همچنین در صرافی های ایرانی مثل صرافی سیف اکسچنج 24، امکان خرید ووچر بدون احراز هویت نیز وجود دارد. البته این اقدام با محدودیت هایی نیز همراه است که با احراز هویت، سریعا برطرف می شوند.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که ووچر پرفکت مانی از انواع ارز های موجود و پر استفاده در دنیا پشتیبانی می کند، مثل یورو، دلار، پوند و یا حتی روبل. این ووچر ها تاریخ انقضا ندارند و از زمان خرید می توان تا هر زمان که لازم بود، آن را نزد خود نگه داشت. تمامی این موارد به سهولت خرید و استفاده از ووچر های پرفکت مانی منجر شده است. با استفاده از ووچر می توان از انواع فروشگاه های خارجی خرید کرد و یا معاملات دلاری انجام داد. برخی نیز از ووچر های پرفکت مانی برای سرمایه گذاری استفاده می کنند که روشی مناسب برای دوری از چالش های سرمایه گذاری در بازار بورس است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.