یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پروین بود نمی‌گذاشت بیرانوند از ۱۰ کیلومتری پرسپولیس رد شود | آل کثیر چطور رویش شد به پرسپولیس پشت کند؟
    24 تیر 1402 - 0:28
    شناسه : 259253
    0

    پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایطی که برای بیرانوند رخ داد، اگر علی پروین در پرسپولیس بود اجازه نمی‌داد او از ۱۰ کیلومتری پرسپولیس رد شود.

    پ
    پ

    4861804 - پروین بود نمی‌گذاشت بیرانوند از ۱۰ کیلومتری پرسپولیس رد شود | آل کثیر چطور رویش شد به پرسپولیس پشت کند؟ - بیرانوند

    رحیم یوسفی در مورد عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: در حال حاضر استخوان‌بندی پرسپولیس حفظ شده و بازیکنانی هم که اضافه شدند نفرات خوبی هستند که به نظر من به درد پرسپولیس می‌خورند. با این شرایط اگر یکی دو بازیکن دیگر هم جذب شوند، پرسپولیس باز هم تیم بهتری می‌شود.

    وی در رابطه با اینکه برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد با باشگاه مبالغ نجومی پیشنهاد می‌دهند، افزود: ابتدا این را بگویم که اگر ما چیزی می‌گوییم، هوادار فکر نکند که با کسی پدرکشتگی داریم. برای ما پرسپولیس مهم است. ما نسلی بودیم که بدون چشم داشت در پرسپولیس ماندیم و این تیم به ما هویت داد. پس برای ما چیزی جز پرسپولیس مهم نیست.

    پیشکسوت سرخپوشان اضافه کرد: هوادار دل به بازیکن نبندد. این پرسپولیس است که می‌ماند و این بازیکنان می‌آیند و می‌روند. الان یک بازیکن مثل سیامک نعمتی هم با تمام تلاشی که کرده بود، از پرسپولیس رفت. او بازیکن خوبی بود و برای تیم زحمات زیادی کشید و به او خسته نباشید می‌گویم.

    یوسفی گفت: الان این پول است که بازیکن را جا به جا می‌کند نه غیرت و تعصب. دیگر این مسائل برای عده‌ای خنده‌دار است اما هنوز هم پرسپولیس بازیکنی می‌خواهد که با غیرت و تعصب برای باشگاه بازی کند.

    وی با اشاره به ماجرای جدایی بیرانوند از پرسپولیس گفت: مطمئن باشید اگر می‌توانست و جایی پول بیشتر می‌داد، او می‌رفت. این را با اطمینان می‌گویم؛ او یک بازی راه انداخت و چندین روز روح و روان هوادار را بر هم ریخت و حالا هم برگشت، با پول بیشتر. به این خاطر می‌گویم هوادار به بازیکن دل نبندد و پرسپولیس برایش مهم باشد.

    هافبک دهه ۶۰ سرخپوشان تاکید کرد: زمان ما تنها کافی بود که به گوش علی پروین می‌رسید فلان بازیکن می‌خواهد برود. بدون اینکه خود بازیکن بداند، رضایت‌نامه دستش بود. زمان ما برخی تیم‌ها خانه می‌دادند و حقوق ماهیانه اما بازیکنان برای اینکه بتوانند در پرسپولیس باشند، خودشان کاری می‌کردند که بمانند. عباس کارگر چهار صبح هر روز به میدان میوه تره بار می‌رفت. چندین بازیکن ما با تاکسی کار می‌کردند. تنها برای اینکه در پرسپولیس باشند در صورتی که اگر به بقیه تیم‌ها می‌رفتند، پول و خانه و بهترین زندگی را داشتند.

    یوسفی تاکید کرد: مطمئن باشید اگر الان علی پروین در پرسپولیس بود، بیرانوند پس از این اتفاقات نمی‌توانست از ۱۰ کیلومتری پرسپولیس هم رد شود. نمی‌دانم روی چه حسابی دوباره او را به پرسپولیس بازگرداندند.

    وی در رابطه با اینکه عیسی آل‌کثیر هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده، اضافه کرد: پرسپولیس پای محرومیت و مصدومیت این بازیکن ایستاد. نمی دانم او چگونه رویش می‌شود به این تیم رقم بگوید. پرسپولیس همان تیمی است که با چند بازیکن گمنام فینالیست آسیا شد. این بزرگی پرسپولیس را می‌رساند.

    منبع: ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.