شنبه, 22 اردیبهشت 1403 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41652 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2382×
آشنایی با انواع حساب آمارکتس در بازار فارکس
  • 24 تیر 1402 ساعت: 14:58
  • شناسه : 259276
    0

    تایید هویت در آمارکتس به عنوان یکی از مهم‌ ترین اقداماتی است که باید به آن دقت داشته باشید. تایید هویت این بروکر اصلا پروسه سخت و دشواری نیست. برای تایید هویت در این بروکر شما بعد از تایید کردن آدرس ایمیل و همچنین شماره موبایل تان نیاز است که که تصاویر کارت شناسایی تان را ارسال نمایید.

    پ
    پ

    تایید هویت در آمارکتس به عنوان یکی از مهم‌ ترین اقداماتی است که باید به آن دقت داشته باشید. تایید هویت این بروکر اصلا پروسه سخت و دشواری نیست. برای تایید هویت در این بروکر شما بعد از تایید کردن آدرس ایمیل و همچنین شماره موبایل تان نیاز است که که تصاویر کارت شناسایی تان را ارسال نمایید. کارت شناسایی شامل کارت ملی و پاسپورت می شود. در واقع تایید هویت در این بروکر کمک می ‌کند تا کلاهبرداری ها کاهش پیدا کنند. بسیاری از افراد از روش های متفاوتی برای کلاهبرداری در بروکر استفاده می کنند. اما اگر شما مراحل تایید هویت در بروکر را به صورت اصولی طی کنید به هیچ عنوان سرمایه تان را از دست نمی دهید.

    بروکر امن و معتبر

    سبدهای معاملاتی بروکر AMarkets

    سبد های معاملاتی بروکر بازار فارکس بسیار زیاد هستند. سبدهای معامله این بروکر محصولات زیادی دارند. این مسئله که در بروکرهای فارکس امکان معامله کردن هر یک از انواع جفت ارزها فراهم می‌ شود مزیت مهمی است. اما این مسئله که بروکر بتواند با استفاده از دیگر بازارها سبدهای متفاوتی را جهت انجام معاملات در اختیار مشتریان خود بگذارد عالی می باشد. شما در این بروکر محصولات متفاوتی را جهت معامله در اختیار دارید. میزان دارایی‌های قابل معامله ای که در این بروکر وجود دارد علاوه بر جفت ارزهای بازار امکان ترید کردن دارایی ‌ها را فراهم می کند. البته با توجه به نوع حسابی که شما باز کرده اید هر یک از این دارایی ها با یکدیگر فرق می کنند.

     جدول مقایسه انواع حساب آمارکتس

    معامله دیجیتالی در بروکر آمارکتس

     به طور کلی تنوع زیادی در دارایی هایی که قابل معامله هستند وجود دارد. آمارکتس امکان معامله کردن و ترید نمودن ارزهای دیجیتال را به راحتی فراهم کرده است. شما می توانید برخی از ارزهای دیجیتال را جهت معاملات تان در حساب تان قرار دهید. رمز ارزهای معامله متفاوت هستند و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی می باشند. پلتفرم های معاملاتی کارگزاری بروکر بازار فارکس مانند بسیاری از دیگر بروکرها از متاتریدر ۴ و ۵ بهره‌ برداری می‌ کنند. متاتریدر ۴ به عنوان یکی از ساده ترین پلتفرم های معاملاتی شناخته می ‌شود. متاتریدر ۴ محبوب است و به همین دلیل بسیاری از افراد آن را استفاده می کنند. متاتریدر ۵ یکی دیگر از انواع پلتفرم هایی می باشد که پشتیبانی بی ‌نظیری دارد. شما بر اساس علاقه و همچنین طبق بودجه ای که دارید می توانید پلتفرم معاملاتی تان را به راحتی انتخاب کنید.

    بروکرهای بازار فارکس

    نحوه انجام معامله در بروکر  AMarkets

    بروکر مورد نظر بازار فارکس امکان مکان انجام دادن معاملات را به صورت تحت وب ارائه می دهد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید از امکانات متاتریدر به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق کابین کاربری که دارید استفاده کنید. هر یک از اطلاعاتی که در کابین معاملاتی وجود دارد مربوط به سرمایه شما می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که تمامی اطلاعات مربوط به سرمایه ‌گذاری، اسپرد، کمیسیون و … را در این کابین می توانید مشاهده کنید. در هر مرحله واریز و برداشت وجه اگر سوالی دارید می توانید با پشتیبان بروکر تماس بگیرید.

    شارژ حساب آمارکتس در بازار فارکس

     نکته‌ای که باید رعایت نمایید این است که حساب لاین خود را در بروکر آمارکتس فعال کنید. به اندازه سودی که می توانید در حساب دریافت کنید باید مبلغ را شارژ نمایید. اگر سود زیادی دریافت نمایید باید با پشتیبانی تماس بگیرید. هر یک از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را پشتیبان به شما می گوید تا بتوانید شارژ حساب را انجام دهید. بعد از افتتاح حساب و همچنین تایید هویت در این بروکر بهتر است که با پشتیبان صحبت کنید. هدف اصلی بروکر این است که شما با بهترین کیفیت از حساب های خود استفاده نمایید.

    در صورتی که شما عزیزان قصد ورود به بازار مالی فارکس را دارید، ابتدا باید بروکری مناسب و قابل اعتماد پیدا کنید. بروکرها در واقع به عنوان واسطه عمل میکنند و نرخ های تبدیل و معاملات درخواستی مشتریان را انجام میدهند. بروکر آمارکتس به عنوان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین بروکرها به شمار میرود. در صورتی که قصد افتتاح حساب در این بروکر را داشته باشید، لازم است بدانید که این بروکر برای کاربران خود سه مدل حساب مختلف ارائه میدهد. این حساب ها عبارت است از حساب اسپرد ثابت یا فیکس، حساب استاندارد و حساب ECN. لازم به ذکر است که حداکثر لوریج 1:3000 بوده و اسپردها نیز از 0.2 پیپ آغاز میشوند. در ادامه این مقاله چارت ایران قصد معرفی و مقایسه انواع حساب آمارکتس را به شما عزیزان داریم. پس تا انتهای مقاله با همراه باشید.

    آشنایی با انواع حساب آمارکتس

    یکی از عوامل تاثیرگذار در بازارهای فارکس براساس مقالات انواع حساب آمارکتس، سرعت انجام معامله است. باتوجه به حجم بزرگ این بازار و تغییر ثانیه ای قیمت ها مدت زمان لازم برای اجرای درخواست مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت نیز بروکر آمارکتس به عنوان یکی از بروکرهایی که در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست مشتری را اجرا میکند به شمار میرود. طبق ادعای بروکر آمارکتس درخواست های معاملاتی کاربر در کمتر از 0.3 ثانیه صورت میپذیرد.

    مقایسه انواع حساب آمارکتس

    یکی از ویژگی های متمایزکننده بروکر آمارکتس با دیگر بروکر های فعال در بازار مالی فارکس، تعدد پلتفرم های معاملاتی آن است. این بروکر اکنون در پلتفرم های متاترید 4 و متاترید 5 به مشتریان در سراسر جهان ارائه میشود. البته شایان توجه است که نسخه تحت وب این بروکر نیز در دسترس بوده و شما عزیزان میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. به دلیل اختلالات اینترنت و تحریم های جهانی علیه ایران، نسخه تحت وب این بروکر برای مشتریان داخل کشور بسیار کاربردی میباشد.

    ارز پایه حساب در آمارکتس چیست؟

    یکی از نکات مهمی که قبل از قبل از ایجاد حساب در بروکر آمارکتس باید مورد توجه قرار دهید، ارز پایه حساب است. ارز پایه حساب طبق توضیحات مقاله انواع حساب آمارکتس تعیین خواهد کرد که میزان سود و زیان شما در بازار فارکس براساس چه ارزی محاسبه شود. به زبانی دیگر شما با تعیین یک ارز مشخص میکنید که مبنا و اساس حساب کاربری شما براساس چه ارزی باشد. به طور معمول در بروکر آمارکتس کاربران میتوانند ارز پایه خود را براساس دلار آمریکا، یورو و بیت کوین ایجاد کنند.

    typeAmarkets min - آشنایی با انواع حساب آمارکتس در بازار فارکس - بازار فارکس

    نحوه انجام معاملات در بروکر آمارکتس

    طبق نظر کارشناسان درباره انواع حساب در آمارکتس شما براساس نوع حساب ایجاد شده میتوانید به دو صورت به فعالیت و انجام معامله در بازار فارکس بپردازید. دو شیوه انجام معامله در بروکر آمارکتس عبارت است از اجرای بازار یا Market Execution و اجرای سریع یا Instant Execution. بهتر است ابتدا با مفهوم اجرای بازار آشنا شویم. در این مدل از خرید و فروش ارز معامله درخواستی شما با اولین قیمت موجود در بازار انجام خواهد شد.
    در نوع معاملات سریع در بروکر آمارکتس، فرد تریدر قیمت مورد نظر خود را مشخص میکند. سپس موقعیت او براساس قیمتی که مشخص کرده است تکمیل میشود. لازم به ذکر است که انجام این مدل از معاملات بستگی به سرور بروکر نیز دارد. زیرا در برخی موارد مشاهده شده است که سرورهای بروکر معامله درخواست شده را انجام نمیدهند و اصطلاحا آن را ریکوت میکنند.

    ماشین حساب آمارکتس

    یکی از ابزارهای کاربردی بروکر آمارکتس که مقاله مقایسه انواع حساب آمارکتس نیز به آن بسیار پرداخته است، ماشین حساب طراحی شده توسط این بروکر است. شما با استفاده از این ماشین حساب میتوانید تا براساس نوع حساب افتتاح شده، هزینه معاملات خود را محاسبه کنید. نحوه استفاده از این ماشین حساب نیز آسان است. شما لازم است تا وارد آن شده و نماد ارز مدنظر خود، میزان معامله ای که قصد انجام آن را دارید، لوریج و ارز پایه ای که حین افتتاح حساب انتخاب کردید را وارد ماشین حساب کنید. پس از وارد کردن اطلاعات ذکر شده، تمام اطلاعاتی که شما برای انجام معامله نیاز دارید اعم از میزان اسپرد، جفت ارزها و نمادهای مربوطه، ارز پیپ و… برای شما به نمایش درخواهد آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.