شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید تمامی تجهیزات قالب بندی از عمران مارکت
    25 تیر 1402 - 2:33
    شناسه : 259373
    1

    عمران مارکت عرضه کننده انواع قالب بتن و تجهیزات قالب بندی، به نامی آشنا در صنعت ساخت و ساز ایران تبدیل شده است.

    پ
    پ

    word image 259373 1 - خرید تمامی تجهیزات قالب بندی از عمران مارکت - اتصالات قالب بندی

    عمران مارکت عرضه کننده انواع قالب بتن و تجهیزات قالب بندی، به نامی آشنا در صنعت ساخت و ساز ایران تبدیل شده است.

    این شرکت فعالیت حرفه‌ای را از سال 1395، در کنار سایر نامداران این صنعت همچون برندهای مدرن سازان، صباغی، قالب بنیامین، فولاد توفیقی، فیدار فولاد و تنها پولاد آغاز کرد. حال با یک دهه تجربه و سابقه همکاری با بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ در سراسر کشور، در جهت رضایت مشتریان می کوشد. همچنین عمران مارکت، در زمینه عرضه قطعات و اتصالات قالب بندی بسیار خوب عمل کرده و نیاز پیمانکاران و کارفرمایان را در این صنعت رفع نموده است. حال به جرات می‌توان گفت خدماتی همچون مشاوره و امکان ارسال نماینده پیش از خرید، از جمله خدماتی است که عمران مارکت را از سایر فعالان این حوزه متمایز می‌کند.

    معرفی شرکت عمران مارکت

    شرکت عمران مارکت کار خود را در سال 1395 و در شهر قم آغاز کرده است. این شرکت حالا با نزدیک به یک دهه تجربه، به یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین شرکت های عرضه و فروش انواع قالب بتن و تجهیزات قالب بندی تبدیل شده است. در واقع عرضه قالب خاص، جک سقفی، داربست، ماشین‌آلات ساختمانی، پلای وود، سولجر و افزودنی‌های بتن تخصص این شرکت است.

    عمران مارکت با کمک تیم متخصص و حرفه ای خود توانسته در این سال‌ها کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره در جهت کسب رضایت مشتریان خود بکوشد. شعار اصلی این شرکت ارائه محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب و تسهیل خرید مشتریان است. بهره‌مندی از نیروی متخصص و کارآمد و تمرکز بر خواسته‌های مشتریان سبب شده تا عمران مارکت خدمات بی‌نظیری ارائه دهد. خدمات مشتری مداری که پیش از این در صنعت ساخت و ساز و فروش محصولات عمرانی بی سابقه بوده است. برخی از این خدمات به شرح زیر است:

    word image 259373 2 - خرید تمامی تجهیزات قالب بندی از عمران مارکت - اتصالات قالب بندی

    مشاوره و پشتیبانی تخصصی

    مشاوره و پشتیبانی تخصصی از جمله خدمات عمران مارکت است که در جهت تسهیل خرید مشتریان و کسب رضایت این عزیزان ارائه می شود. مشاوره پیش از خرید به شما کمک خواهد کرد تا قیمت روزانه و میزان مورد نیاز محصولات با توجه به پروژه را به سرعت و به آسانی به دست آورید.

    متره و برآورد از طریق سایت

    شما در عمران مارکت این امکان را دارید تا با مراجعه به سایت، متره و برآورد درستی از پروژه داشته باشید و تمام نیازمندی های خود را دریافت کنید.

    امکان ارسال نماینده

    این خدمت نوین عمران مارکت را از سایر همکارانش در صنعت فروش قالب های بتنی و تجهیزات قالب بندی متمایز می‌کند. به موجب این خدمت ویژه، مشتری امکان ارسال نماینده برای تایید نهایی کیفیت بار قبل از ارسال را دارد.

    کنترل کیفیت

    در بخش کنترل کیفیت عمران مارکت حرفه‌ای‌ترین متخصصان گرد هم آمده‌اند تا تمام بار مشتریان را قبل از ارسال کنترل و تایید کنند. همچنین برای کسب رضایت مشتریان گرامی و جلوگیری از هدررفت وقت و هزینه این عزیزان، بارها تاییدیه نهایی برای مشتریان ارسال می شود.

    محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه

    بسیاری از خدمات شرکت عمران مارکت، در جهت ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه به هموطنان عزیز در سراسر کشور است. بنابراین تمام تلاش نیروهای این شرکت، تامین و عرضه انواع قالب های بتنی، جک سقفی، داربست و انواع دیگر تجهیزات قالب بتنی در سریع‌ترین زمان و بهترین نرخ ممکن است.

    لیست محصولات عمران مارکت

    عمران مارکت هر آنچه که شما برای قالب بندی ساختمان نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که گفته شد، شرکت عمران مارکت تمامی تجهیزات مورد نیاز برای قالب بندی پروژه مانند قالب بتن، داربست مثلثی یا داربست چکشی، جک سقفی و اتصالات قالب بندی را فراهم می کند. برای تهیه این اقلام می توانید به آدرس (https://omranmarket.com/)سایت عمران مارکت مراجعه کرده و سفارش خود را به کارشناسان اعلام کنید. در ادامه با برخی محصولات شرکت عمران مارکت بیشتر آشنا می شویم:

    قالب بتن عمران مارکت

    قالب بتن از جمله مهم‌ترین ابزارها و محصولات عمرانی در ساخت و ساز سازه های بتنی است. عمران مارکت با کمک تیم حرفه‌ای و کارآمد خود شبانه روز در تلاش است تا قالب های بتنی را با کیفیت بالا و استاندارد جهانی برای مشتریان خود فراهم کند.

    اتصالات قالب بندی عمران مارکت

    اهمیت اتصالات قالب بندی خود کمتر از اهمیت قالب ها و اجزای اصلی یک پروژه ساختمانی نیست. از این رو عمران مارکت به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و عرضه کنندگان انواع اتصالات قالب بندی همواره کیفیت این اتصالات را سرلوحه کار خود قرار می دهد. شما عزیزان می توانید اتصالات قالب بندی را با قیمتی مقرون به صرفه از این شرکت تهیه کنید.

    word image 259373 3 - خرید تمامی تجهیزات قالب بندی از عمران مارکت - اتصالات قالب بندی

    جک سقفی عمران مارکت

    جک سقفی نمادی از استقامت و پایداری در ساخت انواع سقف است. بنابراین کیفیت جک های سقفی از جمله دغدغه اصلی خریداران این محصول عمرانی است. به همین دلیل عمران مارکت با کمک بخش کنترل کیفیت خود، این محصول را قبل از ارسال کنترل و تایید کرده و پس از تأیید برای مشتریان گرامی ارسال می‌کند.

    داربست عمران مارکت

    این شرکت با یک دهه تجربه امروز یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات و تجهیزات عمرانی محسوب می شود. بدیهی است محصولات عمران مارکت تنها به اتصالات یا متعلقات قالب بندی ختم نمی شود و داربست های زیر بتن هم یکی دیگر از محصولات عمران مارکت است. شما می توانید پیش از خرید داربست های زیر بتن از جمله داربست چکشی و داربست مثلثی از عمران مارکت، با دریافت مشاوره تخصصی از قیمت روز داربست با خبر شوید.

    word image 259373 4 - خرید تمامی تجهیزات قالب بندی از عمران مارکت - اتصالات قالب بندی

    قالب خاص و دیگر محصولات

    قالب بتن خاص یکی از انواع قالب های فلزی است و در انواع قالب های لغزنده، قالب های پیش ساخته، قالب تونل و … تولید می شود. عمران مارکت مفتخر است در عرضه قالب خاص همواره کیفیت و استاندارد جهانی را مدنظر داشته و آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

    جمع بندی

    وقت آن است برای تامین محصولات و ابزارهای ساخت و ساز خود به سراغ یک عرضه کننده با تجربه و منصف باشید. عمران مارکت عرضه کننده انواع قالب های بتنی، جک سقفی، داربست و اتصالات قالب بتنی و انواع دیگر تجهیزات قالب بتنی؛ همان انتخابی است که شما را پشیمان نمی‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.