شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گِل‌مالی خودروها در محرم غیرقانونی است/ اعلام شرایط شیشه‌نویسی و بغل‌نویسی خودروها
    27 تیر 1402 - 19:57
    شناسه : 259579
    1

    رئیس پلیس راهور تهران گفت: پوشش پلاک و گِل‌مالی بر روی پلاک غیرقانونی است؛ البته بغل‌نویسی‌ها و شیشه‌نویسی‌های خودروها باید به صورتی باشد که داخل خودرو دید کامل را داشته باشد در غیر این صورت طبیعتاً همکاران من تذکر و برخورد خواهند داشت.

    پ
    پ

    محمد حسین حمیدی - گِل‌مالی خودروها در محرم غیرقانونی است/ اعلام شرایط شیشه‌نویسی و بغل‌نویسی خودروها - خودرو

    سردار محمد حسین حمیدی؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و درخواست التماس دعا از شهروندان تهرانی باید بگویم افتخار دارم به همراه همکارانم در پلیس راهور تهران بزرگ در دهه اول محرم و در تمام شب‌های عزاداری با آماده‌باش صد در صد در کنار دسته‌جات و هیئات عزاداری باشیم، تا ضمن تسهیل در تردد عزاداران حسینی علیه‌السلام در نظم بخشیدن به تردد پارک خودروهای عزاداران و … تلاشی دو چندان داشته باشیم.

    وی افزود: پوشش پلاک و گِل مالی بر روی پلاک غیرقانونی است؛ البته بغل‌نویسی‌ها و شیشه‌نویسی‌های خودروها باید به صورتی باشد که داخل خودرو دید کامل را داشته باشد در غیر این صورت طبیعتاً همکاران من تذکر و برخورد خواهند داشت.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از مدیران محترم هیئات تقاضا دارم با همکاران من هماهنگی و همکاری صد در صدی داشته باشند تا در کمال نظم و آرامش از فیوضات این شب‌های عزیز همگی مستفیض شویم.

    حمیدی گفت: ایستگاه‌های صلواتی باید جانمایی مناسبی داشته باشند و عامل ترافیک یا سد معابر نباشند، خواهش می‌کنم در نصب داربست‌ها و ایستگاه‌های صلواتی هم با همکاران من مستقر در مناطق مشورت و همراهی داشته باشند تا مزاحمت ترافیکی در معابر تهران ایجاد نشود.

    وی ادامه داد: در این شب‌ها که عزاداران با پوشش تیره در حال تردد هستند و تاریکی شب میدان دید رانندگان را کمتر می‌کند باید دقت و توجه در دیدن و دیده شدن از سوی همه افزایش یابد تا شاهد حوادثی ناگوار نباشیم.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهم از پارک در محل‌های ممنوع اطراف مساجد و تکایا جدا خودداری کنند. پارک دوبل و هرگونه توقف در محل ممنوع با برخورد همکاران من با هدف نظم و تسهیل تردد عزاداران حسینی(ع) مواجه خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.