شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین وضعیت از پرونده کشف جسد تکه تکه شده زن جوان در میدان آزادی + جزییات
    28 تیر 1402 - 16:08
    شناسه : 259684
    1

    با دستور بازپرس جنایی تهران قرار شد جسد مثله‌شده زنی که در میدان آزادی کشف شده بود در بهشت‌زهرا(س) به‌عنوان مجهول‌الهویه دفن شود.

    پ
    پ

    وضعیت از پرونده کشف جسد تکه تکه شده زن جوان در میدان آزادی جزییات - آخرین وضعیت از پرونده کشف جسد تکه تکه شده زن جوان در میدان آزادی + جزییات - جسد

    به گزارش رکنا، بعدازظهر 3 خرداد امسال مرد پاکبانی در محوطه ضلع شمالی میدان آزادی تهران یک ساک ورزشی کنار یک درخت پیدا کرد. آن را باز کرد که با دیدن جسد مثله‌شده ای که در دو نایلون زباله قرار داشت وحشت‌زده با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت.

    پس از آن موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با هماهنگی لازم ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به آنجا رفتند. شواهد اولیه نشان می‌داد جسد متعلق به زنی جوان است که ساعت‌ها از مرگش گذشته و از مکان دیگری به آنجا منتقل شده. وقتی ماموران اطراف را جست‌وجو کردند چهار نایلون زباله دیگر یافتند که بقیه اعضای بدن این زن در آن وجود داشت. پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شد و تحقیقات همچنان ادامه داشت. ماموران پرونده زنان گمشده در تهران و مراکز پلیس شهرستان‌های اطراف را جست‌وجو کردند اما نتوانستند ردی از هویت زن کشته‌شده پیدا کنند و حتی خانواده‌اش نیز شناسایی نشدند.

    این درحالی‌بود که رئیس پلیس آگاهی تهران در مصاحبه‌ای اعلام کرد این زن از اتباع افغان بوده است. با توجه به جنایت‌های رخ‌داده توسط اتباع افغانستان و نبود پرونده فقدانی در این ارتباط، به نظر می‌رسد این زن قربانی جنایتی خانوادگی شده که اعضای خانواده‌اش در این رابطه شکایتی را مطرح نکرده‌اند.

    امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره گفت: با توجه به این‌که نزدیک به 3 ماه از کشف جسد مثله‌شده در میدان آزادی می‌گذرد، با هماهنگی پزشکی قانونی قرار شد آزمایش‌های لازم برای تشخیص علت مرگ و هویت مقتول انجام و پس از آن به‌عنوان مجهول‌الهویه دفن شود.

    جسد مثله شده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.