شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41551 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2375×
پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث مجموعه ورزشی لنگرود
29 تیر 1402 - 19:40
شناسه : 259734
0

شهردار لنگرود از پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث مجموعه ورزشی این شهر خبر داد و گفت: احداث دو‌ زمین بسکتبال و والیبال روباز را نیز در بطور جدی در برنامه قرار دادیم که طرح نهایی آن در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

پ
پ

photo ۲۰۲۳ ۰۷ ۲۰ ۱۹ ۰۱ ۰۴ - پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث مجموعه ورزشی لنگرود - شهردار لنگرود

دکتر صادق پور، شهردار لنگرود  گفت: از بزرگترین مشکلات شهرهای متراکم کشور همچون شهر لنگرود، کمبود فضاهای ورزشی است که مهمترین دلیل آن نیز کمبود منابع مالی‌ نهاد های مرتبط و عدم امکان مالی ارائه خدمات به روز و مستمر می باشد.

وی افزود: بر همین اساس افزایش مشارکت مردمی و بخش خصوصی در توسعه فضاهای ورزشی اهمیت مضاعف می یابد که نهایتا این امر موجب توسعه پایدار شهری، کاهش آسیب های اجتماعی، استعداد یابی و استعداد پروری و ایجاد نشاط و فراغت برای تمام رده های سنی می باشد.

شهردار لنگرود ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع شهرداری لنگرود از حضور فعال و جدی بخش خصوصی جهت افزایش سرانه ورزشی حمایت تمام قد خواهد داشت. همچنین در ماه های ابتدایی شر‌وع به کار در شهرداری نیز قدم های اول را برداشته ایم و با ایجاد مشارکت مردمی، احداث مجموعه ورزشی چند منظوره با محوریت فوتبال را آغاز کردیم و‌ با لطف خداوند و عملکرد موفق بخش خصوصی، این پروژه در عرض چهار ماه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی رسیده است.

دکتر صادق پور خاطرنشان کرد: ایضا احداث دو‌ زمین بسکتبال و والیبال روباز را نیز در بطور جدی در برنامه قرار دادیم که طرح نهایی آن در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.