جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلی استیشن پلاس چیست؟
    01 مرداد 1402 - 14:14
    شناسه : 259897
    1

    برای بسیاری، جذابیت بزرگ PS Plus بازی چند نفره آنلاین است. اگر می خواهید بازی های پلی استیشن خود را به صورت آنلاین با دیگران بازی کنید، بدو ن PS Plus نمی توانید این کار را انجام دهید. تنها استثنا در این مورد، بازی های رایگان مانند Fortnite است.

    پ
    پ

    معرفی کامل پلی استیشن پلاس

    سرویس جدید پلی استیشن قراره بالغ بر هفتصد تا بازی جدید رو در اختیارمون قرار بده تو این مقاله قراره پلی استیشن جدیدی که شرکت سونی به اسم پلی استیشن پلاس رو برای دوست داران و گیمرهای حرفه ای طراحی کرده رو به شما معرفی کنیم. در ادامه در مورد ویژگی ها، نحوه خریداری، قیمت و … این پلی استیشن جدید صحبت می کنیم و اینکه اصلا ارزش خرید داره یا نداره. در آخر این مقاله هم فرق پلی استیشن قدیم (playstation now) رو با پلی استیشن جدید ((playstation plus میفهمیم هم اینکه میفهمیم چه سرویس هایی رو ارایه میده و در آخر میتونیم با توجه به نیاز خودمون یکی از این سرویس هارو انتخاب و خریداری کنیم و از بازی های متنوع اون لذت ببریم.

    شرکت سونی در سال 2010 پلی استیشن قدیمی و پلی استیشن جدید خودش رو با هم ترکیب کرد و به یک غول به اسم پلی استیشن پلاس دست یافت که این سرویس نسبت به سرویس قدیمی امکانات متنوع تر و جذاب تری رو در اختیار کاربران خودش قرار میده اینجا قرار اطلاعات کاملی رو از پلی استیشن پلاس یا همون pc plus در اختیارتون قرار بدیم . امروزه پلی استیشن پلاس با بالای 47 میلیون کاربر به یکی از پراستفاده ترین سرویس ها تبدیل شده است.

    PlayStation Plus یک سرویس اشتراک ماهانه برای کنسول های بازی PlayStation است. با عضویت در این سرویس، شما به امکانات و مزایای اضافی در بازی های آنلاین دسترسی خواهید داشت. این شامل امکان بازی چندنفره آنلاین با دوستان و سایر بازیکنان در سراسر جهان، دریافت بازی های رایگان هر ماه، تخفیف های ویژه بر روی بازی ها و محتواهای دیگر و ذخیره سازی ابری برای ذخیره سازی فایل های بازی می باشد. PlayStation Plus به شما امکان می دهد تجربه بازی های آنلاین را بهبود بخشید و از مزایای اضافی در دنیای بازی لذت ببرید.

    برای بسیاری، جذابیت بزرگ PS Plus بازی چند نفره آنلاین است. اگر می خواهید بازی های پلی استیشن خود را به صورت آنلاین با دیگران بازی کنید، بدو ن PS Plus نمی توانید این کار را انجام دهید. تنها استثنا در این مورد، بازی های رایگان مانند Fortnite است.

    بزرگ‌ترین مزیت خرید پلاس  نسبت به PS NEW


    بزرگ‌ترین مزیت خرید پلاس امکان تجربه‌ی بخش آنلاین یا مولتی پلیر بازی ها است. اگر می‌خواهید وقتتان را با بازی‌های آنلاین بگذرانید این اشتراک را در اولویت قرار دهید؛ چون بدون آن، این اجازه را ندارید تا به تجربه‌ی بازی‌ها به صورت آنلاین بپردازید. همچنین در کنار تجربه بازی‌ های آنلاین با خرید این اشتراک، سونی 100 گیگابایت فضای ابری را برای ذخیره بازی‌هایتان در دسترس قرار می‌دهد.

    اما اگر علاقه‌ای به بازی آنلاین ندارید و ترجیح می‌دهید بازی‌ها را بصورت آفلاین بازی کنید بازهم خرید این اشتراک گزینه‌ی خوبی برای شما خواهد بود. از آنجایی‌ که هرماه حداقل 2 بازی با کیفیت را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید خرید این اشتراک گزینه‌ی خوبی است. اگر به بازی‌های آفلاین علاقه‌ی بیشتری دارید بسته‌ی یک‌ساله پیشنهاد مناسبی به نظر می رسد.

    خرید PlayStation Plus

    برای خرید PlayStation Plus شما باید به فروشگاه آنلاین PlayStation Store مراجعه کنید. در آنجا می‌توانید عضویت PlayStation Plus را خریداری کنید. برای این کار، ابتدا باید یک حساب کاربری در PlayStation Network ایجاد کنید و سپس به فروشگاه PlayStation Store وارد شوید. در بخش عضویت‌ها و سرویس‌ها، می‌توانید PlayStation Plus را انتخاب کنید و طبق دستورالعمل‌های نمایش داده شده، پرداخت را انجام دهید. پس از خرید، عضویت PlayStation Plus فعال می‌شود و شما می‌توانید از تمامی مزایا و امکانات آن استفاده کنید.

    word image 259897 1 - پلی استیشن پلاس چیست؟ - اخبار

    چه بازی هایی با PS Plus دریافت می کنید ؟

    بازی هایی که با PS Plus دریافت می کنید بستگی به سطح عضویت و زمان ثبت نام شما دارد. PS Plus هر ماه بازی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که در همه سطوح موجود است. در مجموع، این سرویس بیش از 700 بازی از جمله بازی های برتر مانند Shadow of the Tomb Raider، Hitman 2، Uncharted 4: A Thief’s End، DiRT Rally 2.0، The Last of Us Remastered و Mortal Kombat X را ارائه کرده است. وقتی بازی‌های ماه جاری در دسترس قرار می گیرند، فقط باید آن‌ها را مطالبه کنید ینی لزوماً نیازی به نصب آنها ندارید. اگر اجازه دهید عضویت PS Plus شما منقضی شود، دسترسی خود را از دست خواهید داد، اما اگر در تاریخ دیگری سرویس خود را تمدید کنید، بازی هایی که در حساب شما بود برمی گردند.

    چگونه می توانیم تریلر پلی استیشن پلاس را دریافت کنیم؟

    اگر برای اولین بار در PS Plus ثبت نام می کنید، می توانید از طریق PS Store یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان برای سطوح Extra یا Premium درخواست کنید. آزمایشی برای لایه Essential وجود ندارد. ارزش این رو داره که عضویت Premium را انتخاب کنید تا بتوانید طعم کامل PS Plus را بچشید. فقط به یاد داشته باشید که اگر نمی‌خواهید هزینه آن را پس از آزمایش پرداخت کنید، آن را لغو کنید.

    سرویس های پلی استیشن پلاس

    در سال 2022، PS Plus بزرگترین تحول خود را تا به امروز انجام داد و این سرویس را به سه سطح تقسیم کرد: Essential، Extra و Premium

    اول از همه به معرفی پلی استیشن پلاس اسنشیال می پردازیم همه امکاناتی که توی پی اس پلاس سابق بود توی اسنشیال هم وجود داره این سرویس هر ماه حداقل دو تا بازی رایگان ارایه میده. علاوه بر این میتونین از بازی های متنوع پولی هم خریداری کنین همچنین میتونین توی فضای ابری که در اختیار کاربران قرار داده بازی هاتون رو سیو کنین تا بعدا بتونین بهشون دسترسی داشته باشین. یه سطح که بخوایم بالاتر بریم میرسیم به اشتراک پلی استیشن پلاس اکسترا. و اما مزیت اصلی پلی استیشن پلاس اکسترا دسترسی به حدود چهارصد بازی قابل دانلود PS4 و PS5 است. فهرستی بزرگ از بازی های جدید حال حاضر که میتونین روی کنسولتون دانلود کنین و ازش استفاده کنین. هر ماه لیست بازی ها به روز رسانی میشه بعضی بازی های جدید اضافه میشه و بعضی دیگه که زیاد محبوب گیمرها نبودن حذف میشه. Memories Retol و 2 Dark و 8 Bit Armies و Ace of Seafood و… از جمله بازی هایی هستند که با خرید اشتراک پلاس اکسترا میتونین بهش دسترسی داشته باشین. و اما اخرین سطح پی اس پلاس، پلی استیشن پلاس پرمیوم است علاوه بره همه مزایای دوتا اشتراک قبلی این سطح مزایای دیگه ای هم داره که باعث میشه نسبت به دوتای دیگه جذاب تر به نظر برسه اولا این که این اشتراک حدود 340 بازی در PS1، PS2، PS3، PSP داره. قسمت جالبش اینه که میتونین بازی های PS1، PS2، PS3 قدیمی رو روی PS4 و PS5 دانلود کنین و ازش لذت ببرین همچنین میتونین از تریلر بازی هایی که هنوز عرضه نشده استفاده کنین و اگه خوشتون اومد خریداری کنین.

    کهشما می توانید از این لینک خریداری کنید: https://yungcenter.com/product/psn-plus12-m/

    پلی استیشن پلاس دلوکس چیست؟ PS Plus Deluxe))

    سونی توی 30 کشور از امکانات استریمینگ پلی استیشن پلاس پرمیوم پشتیبانی میکنه برای همین تو بقیه کشورها اسم بالاترین سطح اشتراکش رو پلی استیشن پلاس دلوکس گذاشته که شامل امکان اجرای بازی ها با اینترنت پرسرعت می شود این قضیه برای گیمرهای کشورمون ایران به دلیل نبود زیر ساخت های اینتر نت پر سرعت اهمیت نداره چون اکثر اکانت ها توسط امریکا و کشورهای اروپایی که جزو 30 کشور توی لیست شرکت سونی است خریداری شده است. بنابرین مشترکین ایرانی به نا به شرایط موجود ترجیح می دهند اشتراک پلاس پرمیوم را خریداری کنند.

    قیمت خرید اشتراک پلی استیشن پلاس

    قیمت سرویس خریداری شما میتونه به عواملی مثل مدت زمان اشتراک و کشور اکانت پلی استیشن و علایق شما بستگی داشته باشه.

    زمان اشتراک: اشتراک یک ماهه، سه ماهه و یک ساله، رایج ترین کارت های پلی استیشن پلاس هستند که در دنیا به فروش می رسند. با قیمت امروزی دلار و پوند، برای خرید یک اکانت اسنشیال سه ماهه باید مبلغی در حدود 400 هزار تومان و برای اکانت یک ساله حدودا 900 هزار تومان را پرداخت کنید.که با توجه به اختلاف قیمتی کم با اکانت های سه ماهه، اشتراک سالانه نسبت به اشتراک ماهانه مقرون به صرفه تر است. برای خرید یک اکانت اکسترا سه ماهه باید مبلغی در حدود 700 هزار تومان و برای اکانت یک ساله حدودا یک میلیون و هفتصد هزار تومان را پرداخت کنید و برای خرید یک اکانت پریمیوم سه ماهه باید حدودا 800 هزار تومان و برای اکانت یک ساله حدودا یک میلیون و هشتصد هزار تومان خرج کنید.

    علایق: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران پلی استیشن، انتخاب اشتراک است اگر شما به بازی‌های آنلاین مولتی‌پلیر علاقه دارید و به دنبال تنوع در لیست گیم هاتون نیستید، پلاس اسنشیال با قیمت به صرفه و ارزان خود نسبت به بقیه اشتراک ها بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با داشتن این اشتراک شما به شبکه آنلاین پلی استیشن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به صورت آنلاین از بازی‌های خود لذت ببرید. هم‌چنین دو تا سه بازی از بازی‌های پلی استیشن ماهانه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و در انتهای هر ماه از لیست بازی‌های شما حذف خواهد شد.

    اگر به بازی‌های به روز علاقه دارید و دوست دارید هر ماه بازی جدیدی را امتحان کنید، پلاس اکسترا میوته انتخاب مناسب تری باشه . با خرید این اشتراک، لیستی از ۴۰۰ بازی به روز پلی استیشن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

    اما اگر گیمر جدیدی هستید و می خواهید بازی‌های کلاسیک و قدیمی تر پلی‌استیشن را امتحان کنید، می توانید این فرصت رو با خرید پلاس پریمیوم به خود بدهید. با عضویت در پریمیوم می توانید به لیست هفتصد تایی بازی ها دسترسی داشته باشید و از بازی کردن خود نهایت لذت رو ببرید.

    کشور اکانت پلی استیشن: کشور کارت اشتراکی که می خرید باید با اکانت شما یکی باشد، این نکنه خیلی حایز اهمیت است چرا که پس از انتخاب آن، تمامی گیفت کارت ها و یا اکانت های پلاسی که خریداری می کنید باید از همان کشور یا منطقه باشد.

    word image 259897 2 scaled - پلی استیشن پلاس چیست؟ - اخبار

    بنابراین در خرید اکانت باید به دو عامل قیمت و در دسترس بودن توجه داشته باشید. خرید اکانت پلاس از کشورهایی مثل امارات می تواند ارزان تر باشد اما این نیز مشکلات خود را دارد مثلا پیدا کردن آن ها در شاپ های اینترنتی ایرانی سخت است. سخت از پیدا کردن اکانت پلاس این کشورها، خرید گیفت کارت آن ها است. در حال حاضر خرید اکانت از دو کشور انگلستان و یا آمریکا مناسب تر به نظر می رسد چون گیفت کارت های این دو کشور را به راحتی می شود در ایران خریداری کرد.

    چگونه اشتراک PS PLUS تهیه کنیم؟

    برای تهیه این اشتراک می توانید یکی از راه های زیر را امتحان کنید:

    استفاده از کارت اعتباری و پرداخت از طریق حساب بانکی.

    استفاده از اعتبار و شارژ حساب کاربری که قبلاً انجام دادید.

    استفاده از گیفت کارت‌های مخصوص اشتراک پلی‌استیشن پلاس.

    برای تهیه اشتراک پلی استیشن پلاس با استفاده از گیفت کارت از منوی پلی‌استیشن وارد بخش Playstation Store شوید و سپس در انتهای منو، گزینه‌ی Redeem Codes را انتخاب کنید. در این قسمت با وارد کردن کد ۱۲ رقمی پشت گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید اعتبار اشتراک پلی استیشن پلاس خود را افزایش دهید.

    مشترک های PS PLUS و PS NEW قبلی برای خرید اشتراک جدید چه باید کنند؟

    الان که تقریبا PS NEW دوره اش تموم شده و PS PLUS هم دیگه داره عوض میشه مشترکین بیشتر نگران این مسئله هستند که تکلیف اشتراک قدیمیشون چی میشه. اگه فقط مشترک PS NEW بودین که کل اشتراک باقی مونده تون به پلاس اسنشیال پرمیوم تبدیل میشه. نه اگه که هم مشترک PS NEW بودین هم مشترک PS PLUS اون موقع سونی به سابقه اشتراکتون نگاه میکنه به این صورت که هر کدوم از اشتراک هاتون که طولانی تر بوده رو به پلاس اسنشیال پرمیوم تبدیل میکنه. اگر هم فقط مشترک PS PLUS بودین که در اکثر مواقع چنین است، در این صورت صرفاً اشتراکتون تبدیل میشه به پلاس اسنشیال. هر وقت هم که دلتون خواست میتونین مابه التفاوت هزینه دو سطح اشتراک رو پرداخت کنین تا سطح اشتراک پلاس تون رو بالا ببرین.

    نتیجه گیری

    رده‌های مختلف سرویس پلی استیشن پلاس، میزبان بازی‌های زیادی هستند و این موضوع همیشه خوب است. بازی‌های عالی از همه‌ی سبک‌ها در این سرویس موجود است و به مرور زمان، بازی‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود. با کمک این سرویس، شما به عنوان یک بازیکن همیشه یک چیزی برای بازی کردن دارید حتی در پایین‌ترین رده‌ی این سرویس هم، عرضه‌ی ماهانه‌ی چندین بازی بزرگ و کوچک به شما تضمین می‌شود. که شما میتوانید اشتراک پلاس را از سایت های یانگ سنتر ، ترب و گیفت کارت تهیه بفرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.