چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41513 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازدید شهردار کلاچای از اجرای پروژه لوله گذاری دفع آبهای سطحی در خیابان بهار
    01 مرداد 1402 - 23:23
    شناسه : 259961
    0

    شهردار کلاچای روز یکشنبه از نزدیک در روند عملیات اجرایی پروژه لوله گذاری با هدف دفع و هدایت آبهای سطحی در خیابان معلم کوچه بهار چهار قرار گرفت.

    پ
    پ

    شهردار از اجرای پروژه لوله گذاری دفع آبهای سطحی در خیابان بهار - بازدید شهردار کلاچای از اجرای پروژه لوله گذاری دفع آبهای سطحی در خیابان بهار - بازدید

    مهدی رشاد با بیان اینکه با اجرای این پروژه مشکل هدایت آبهای سطحی این منطقه مرتفع می شود گفت: این پروژه به منظور بهسازی معابر و رفع آبگرفتگی این مسیر صورت می گیرد.

    شهردار کلاچای با یادآوری این مطلب که اجرای این پروژه مهم از خواسته ها، انتظارات و تقاضاهای چندین ساله ساکنین منطقه بوده تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی و همسویی اعضای محترم شورا و در جریان بازدید از وضعیت موجود، شهرداری و شورا خود را متعهد به انجام اجرای این پروژه دانستند.

    رشاد ادامه داد: اجرای پروژه لوله گذاری در این منطقه بعد از حدود ۳۰ سال اجرایی و عملیاتی می شود.

    وی طول تقریبی پروژه را حدود ۳۰۰ متر و اعتبار آن را از محل منابع استانی ذکر و اظهار کرد: این پروژه در یک پروسه زمانی چهل روزه قابلیت تکمیل و بهره‌برداری را خواهد داشت.

    بر پایه این گزارش، در جریان بازدید از آغاز عملیات اجرایی پروژه لوله گذاری با هدف دفع و هدایت آبهای سطحی در کوچه بهار چهار کامران علیپور کلایه رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای و بابک قاسمی سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.