شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرکت ایمن سازه ؛ پیشرو در زمینه طراحی و اجرای پروژهای ساختمانی لوکس و مدرن
    04 مرداد 1402 - 3:43
    شناسه : 260114
    0

    تابه‌حال شده به یک سازه مدرن و مجلل نگاه کنید و برای شما سؤال باشد که کدام شرکت ساختمانی مسئولیت طراحی و اجرای آن را برعهده داشته است؟ این همان سؤالی است که هر کسی با نگاه به سازه‌های ساخته شده توسط شرکت طراحی ساختمانی ایمن سازه، خواهد داشت.

    پ
    پ

    C:\Users\lenovo\Downloads\External-view-of-ODENA-project.jpg

    این شرکت سابقه فعالیت طولانی در زمینه معماری مدرن در داخل و خارج کشور دارد و همین موضوع باعث شده تا نامش این روزها بسیار شناخته شده باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا بررسی کاملی در مورد این شرکت و معروف‌ترین سازه‌های طراحی شده توسط آن داشته باشیم.

    درباره شرکت ایمن سازه

    یکی از نکات جالب در مورد شرکت ساختمانی ایمن سازه ، باور به این موضوع است که نگاه علمی به ساختمان‌سازی می‌تواند منجر به ساخت سازه‌هایی مدرن، زیبا و باارزش را فراهم کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و تا به امروز موفق به انجام ۳۰۰ پروژه در حوزه‌های مختلف مهندسی شده است.

    ایمن سازه تبحر خاصی در شناسایی موقعیت‌ها و پروژه‌هایی دارد که ماهیت مدرن و لوکس دارند و همین‌طور از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند. همین موضوع باعث شده تا این شرکت به‌عنوان سازنده بسیاری از ساختمان‌های زیبا و بسیار متمایز شناخته شود که در سطح جهانی موفق به کسب جوایز و افتخارات شده‌اند.

    تخصص شرکت ایمن سازه تهران در چه مواردی است؟

    برای شناخت بهتر شرکت طراحی ساختمانی ایمن سازه بهترین راه شناخت تخصص‌های این شرکت است. به‌واسطه آشنایی با این نیازها متوجه خواهید شد که شرکت ایمن سازه فدک توانایی طراحی و ساخت هر نوع سازه مدرن و لوکسی را در ایران و حتی کشورهای خارجی دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا چند مورد از مهم‌ترین تخصص‌های این شرکت را بررسی کنیم.

    • معماری مدرن و لوکس

    در اطراف شما ساختمان‌های زیادی در حال ساخت هستند، اما نکته مهم اینجاست که همه آن‌ها رویکرد متفاوت و مدرن ندارد. طراحی و اجرای سازه‌هایی چشمگیر و بسیار نوآورانه یکی از تخصص‌های ایمن سازه است که منجر به ساخت ساختمان‌های زیبای بسیاری شده است.

    • طراحی و اجرای انواع سازه‌ها

    شرکت ایمن سازه تهران برای ساخت سازه‌های اداری، مسکونی یا حتی تجاری هیچ محدودیتی ندارد. تیم معمارهای این شرکت به‌قدری توانا هستند که از پس طراحی هر سازه مدرنی به‌راحتی برخواهند آمد. به این موضوع می‌توان به چشم یک مزیت بزرگ هم نگاه کرد؛ چرا که کم‌تر شرکت ساختمانی وجود دارد که چنین توانایی‌هایی داشته باشد.

    • سرمایه‌گذار سازه‌های لوکس

    سومین مورد از مهم‌ترین تخصص‌های این شرکت، توانایی تشخیص پروژه‌هایی است که ارزش سرمایه‌گذاری بالایی دارند. این شرکت تمرکز خاصی روی پیداکردن چنین پروژه‌هایی و تهیه طراحی مدرن برای آن‌ها دارد.

    با مدیرعامل شرکت ایمن سازه فدک ، مهندس علی تبار آشنا شوید!

    آقای مهندس علی تبار مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت طراحی ساختمانی ایمن سازه فدک است. او یکی از برترین معماران حال حاضر کشور بوده و تبحر خاصی در طراحی ساختمان‌هایی با رویکرد مدرن دارد.

    علی تبار مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی عمران اخذ کرد، اما برخلاف بسیاری از معماران دیگر برای ادامه تحصیل در ایران ماندگار شد. در نهایت او توانست مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته عمران – سازه‌های هیدرولیکی از همین دانشگاه اخذ کند.

    به‌طورکلی تجربه و تبحر او در زمینه طراحی و اجرای ساختمان‌های مدرن باعث شده تا رویکرد اصلی ایمن سازه هم به این سمت باشد.

    معروف‌ترین پروژه‌های شرکت ایمن سازه

    تا اینجا با شرکت ساختمانی ایمن سازه و مدیرعامل آن آشنا شدید، اما در ادامه می‌خواهیم معروف‌ترین پروژه‌های این شرکت را که برخی از آن‌ها هنوز در حال طراحی هستند را معرفی کنیم.

    1. برج سدروس : این ساختمان با همکاری معمار برتر ایرانی، علیرضا تغابنی در سال ۱۳۹۴ شروع شد و به کمک برنامه دقیق شرکت ایمن سازه تا سال ۱۳۹۷ به پایان رسید. سدروس یکی از خاص‌ترین طراحی‌های حال حاضر در شهر تهران را دارد که احساس سرزندگی‌ونشاط را برای ساکنین و حتی بینندگانش به همراه دارد.

    C:\Users\lenovo\Downloads\close-up-of-the-Cedrus-project.jpg

    1. ویلا برج سولاریس : سازه‌های متمایز و بسیار خاص که در نوار ساحلی شمال کشور قرار است ساخته شود و قرار است که تا سال ۱۴۰۵ ساخت آن به اتمام برسد. این پروژه با همکاری علیرضا نیکبخت در حال انجام است و یکی از زیباترین سازه‌های شمال کشور خواهد بود.

    C:\Users\lenovo\Downloads\solaris-13.jpg

    1. خانه شریفی‌ها : یکی از جذاب‌ترین و البته مدرن‌ترین خانه‌هایی که در شهر تهران دیده می‌شود، خانه شریفی‌ها است. این خانه توسط شرکت ایمن سازه فدک اجرایی شد و طراحی آن را علیرضا تغابنی انجام داد.
    2. ساختمان گراندو : اگر به منطقه زعفرانیه سری بزنید، با ساختمانی بسیار لوکس و مجلل مواجه خواهید شد که گراندو نام دارد. این سازه در ۹ طبقه ساخته شده که ۵ طبقه آن برای سکونت و بقیه طبقه‌ها برای امکانات رفاهی ساکنین در نظر گرفته شده است.

    C:\Users\lenovo\Downloads\GRANDO_MG_8048.jpg

    مشهورترین معماران همکار ایمن سازه

    در ادامه می‌خواهیم سه مورد از معروف‌ترین معمارانی که با شرکت طراحی ساختمانی ایمن سازه همکاری دارند را معرفی کنیم:

    • علیرضا تغابنی : نام علیرضا تغابنی از زمانی که خانه شریفی‌ها را طراحی کرد، بسیار به گوش می‌رسد. البته که پیش‌ازاین پروژه هم او در میان برترین معماران ایرانی قرار داشت و خانه شریفی‌ها تنها یکی از آثار شاخص او است.
    • نشید نبیان : معمار زن برتر ایرانی که سابقه تحصیل در دانشگاه‌های MIT، هاروارد و تورنتو را دارد. نام او در سطح بین المللی شناخته شده است و به‌جرئت می‌توان او را یکی از بهترین معماران همکار شرکت ایمن سازه دانست.
    • محمدرضا نیکبخت : همکاری او با ایمن سازه در حال حاضر برای پروژه ویلا برج سولاریس است. محمدرضا نیکبخت سابقه فعالیت بسیار خوبی در زمینه معماری و بازسازی بناهایی مانند مجموعه تاریخی بایزید دارد.

    جوایز و افتخارات شرکت طراحی ساختمانی ایمن سازه

    شرکت طراحی ساختمانی ایمن سازه سابقه فعالیت ۲۲ساله دارد و در طی این سال‌ها پروژه‌های بسیاری را به سرانجام رسانده است. این شرکت همچنین برای ساخت چنین سازه‌های لوکس و مدرن که به‌طورکلی رویکرد متفاوتی نسبت به ساختار شهری ایرانی دارند، جوایز بسیاری دریافت کرده است.

    در ادامه چند مورد از این جوایز را مشاهده می‌کنید:

    • جایزه فستیوال جهانی معماری
    • جایزه معمار خاورمیانه در سال ۱۳۹۲ برای پروژه خانه شریفی‌ها
    • جایزه معمار سال ۱۳۹۲ برای پروژه خانه شریفی‌ها
    • جایزه WAF در سال 2019 برای پروژه سدروس

    شما چقدر با پروژه‌های شرکت ایمن سازه آشنا هستید؟

    همان‌طور که اشاره کردیم این شرکت تا به امروز در تکمیل بیش از ۳۰۰ پروژه عمرانی فعال بوده است که ۷۰ موردشان مربوط به ساختمان‌های داخلی و خارجی است. از میان همه شرکت‌های ساختمان‌سازی، شرکت طراحی ساختمانی ایمن سازه می‌تواند در میان برترین‌ها قرار بگیرد؛ چرا که توانایی شناسایی، طراحی و اجرای پروژه‌های باارزش و مدرن را داد.

    با درنظرگرفتن همه این موضوعات اگر شما هم به دنبال شرکتی هستید که توانایی ساخت یک سازه مدرن و لوکس را داشته باشد، توصیه ما به شما شرکت ایمن سازه خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.