یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41473 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • داستانی جالب و غافلگیرکننده
    05 مرداد 1402 - 17:27
    شناسه : 260191
    1

    وقتی صحبت از کارگردانان مشهور ایرانی می شود، نام سعید نعمت الله نیز در میان آنها به چشم می خورد. جدیدترین اثر کارگردان سریال پدر گواردیولا با داستانی جالب و غافلگیرکننده همه را خیره خواهد کرد. این سریال به خاطر لبه های زیادش شناخته شده است.

    پ
    پ

    وقتی صحبت از کارگردانان مشهور ایرانی می شود، نام سعید نعمت الله نیز در میان آنها به چشم می خورد. جدیدترین اثر کارگردان سریال پدر گواردیولا با داستانی جالب و غافلگیرکننده همه را خیره خواهد کرد. این سریال به خاطر لبه های زیادش شناخته شده است.

    با توجه به سابقه کلی سعید نعمتیلا در تولید سریال های درجه یک، می توان مطمئن بود که پدر گواردیولا خیلی سریع به محبوبیت خواهد رسید. در این سریال بازیگران مشهور و محبوب ایرانی بازی می کنند. اگرچه پخش این سریال بارها مسدود شده است. اما احتمالا به زودی پخشش خواهیم کرد.

    پدر گواردیولا می تواند یک بار دیگر بازار داخلی را به اوج برگرداند. بعد از سریال ممنوعه، شاهد سریال های جدید زیادی در این زمینه نیستیم. اما شاید پدر گواردیولا از محبوبیت سریال های غیرقانونی پیشی بگیرد و تبدیل به پربیننده ترین سریال در این زمینه شود.

    images 1690373173 64c10c35e00cf - داستانی جالب و غافلگیرکننده - داستانی جالب

    این سریال جدیدترین ساخته سید نیامت الله است.

    چرا باید این سریال را دنبال کنیم؟

    دلیل اصلی از سر زبان افتادن این سریال به خاطر کارگردان آن است. چون کارگردان و نویسنده سریال سعید نعمت الله پدر گواردیولا است. این رهبر محبوب محبوبیت زیادی در تبلیغات و سریال های تلویزیونی به دست آورده است. حتی برخی از مهم ترین آثار دیگر مدیران رادیو را سعید نعمت الله نوشته است. او پیش از روی آوردن به کارگردانی به طور مستمر با سیروس مقدم کار می کرد.

    سال ها پس از آخرین سریال سعید نعمت الله، به نظر می رسد او کارگردانی و نویسندگی را از سر گرفته است. محبوبیت اصلی سریال ساخته شده توسط سعید نعمت الله، پیچیدگی شخصیت ها و داستان سریال است. این نکته را مطمئناً می‌توان در زمینه خط پدری گواردیولا دید. با توجه به سوابق بسیار خوب این کارگردان مشهور، بدون شک این سریال می تواند در بین تمامی دنبال کنندگان سریال های ایرانی بسیار محبوب باشد.

    با بررسی اجمالی کارگردانی سعید نعمت الله متوجه می شوید که او تا آخرین قسمت سریال همواره سعی در ایجاد ارتباط بین مخاطبان دارد. این مشکل در یکی از سریال هایی که او مسئولیت نویسندگی را بر عهده دارد به وضوح دیده می شود. نمونه بارز در این زمینه برادر جان است که در طول سال ها کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. مطمئناً پدر گواردیولا از کارهای قبلی این مربی جالب تر است.

    images 1690373174 64c10c360a14d - داستانی جالب و غافلگیرکننده - داستانی جالب

    سریال سعید نعمت الله اغلب جذاب است.

    این سریال چند فصل خواهد بود؟

    متأسفانه هیچ اطلاعات واقعی در مورد فصول آینده سریال پدر گواردیولا وجود ندارد. در واقع به نظر می رسد نه کارگردان و نه تهیه کننده پدر گواردیولا نمی خواهند درباره این موضوع مهم بحث کنند. با نگاهی به سریال های دیگر در صنعت سرگرمی های خانگی، اگر این سریال موفق باشد و بیننده کافی داشته باشد، امیدوارم چندین فصل دیگر نیز پخش شود.

    البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که برخی از بازیکنان مهم پدر گواردیولا ممکن است در فصول دیگر ظاهر نشوند. در این زمینه می توان به حمید فرخ نژاد اشاره کرد که به تازگی کشورمان را ترک کرده و بعید است بار دیگر او را در آثار سینمایی و تلویزیونی ببینیم. بنابراین در صورت وجود فصل دوم، می توان تغییرات زیادی را در این زمینه مشاهده کرد.

    چه کسانی در این سریال بازی خواهند کرد؟

    با توجه به پوسترهای مربوط به سریال پدر گواردیولا می توان نگاهی به بازیگران اصلی این سریال بیندازیم. نقش اصلی این سریال مهران مدیری بازیگر معروف کشورمان است. این اولین تجربه کاری حمید نعمت الله با مهران مدیری است و این خودش موضوع جالبی است. مهران مدیری کمدین باسابقه به ندرت در نقش های جدی ظاهر می شود و حالا باید دید نقش او در نقش پدر گواردیولا چگونه خواهد بود.

    آرش عادل پرور خواننده محبوب امروزی نیز در کنار مهران مدیری در این سریال بازی می کند. این اولین تجربه او در زمینه محصولات ورزشی خانگی است. او که در عرصه خوانندگی تبحر خاصی دارد احتمالا در عرصه بازیگری نیز نظرها را به خود جلب خواهد کرد. باید این نکته را در نظر بگیریم که سعید نعمت الله عموماً به دنبال بازیگران شایسته است و به همین دلیل می توان امیدوار بود که آرش عادل پرور به خوبی از پس این نقش برآید.

    images 1690373174 64c10c3623a68 - داستانی جالب و غافلگیرکننده - داستانی جالب

    بازیگر اصلی این سریال مهران مدیری است.

    داستان اصلی این سریال چیست؟

    معمولا داستان سریال های حمید نعمت الله تاثیر بسیار خوبی روی مخاطب می گذارد. اگرچه تبلیغات مختلفی برای سریال پدر گواردیولا ساخته شده است; اما هنوز از تاریخچه او اطلاعی در دست نیست. فقط گفته می شود که این سریال در مورد چندین تیپ شخصیتی مختلف است که زندگی آنها به دلیل یک سری مسائل خاص به هم گره خورده است.

    بنابراین تا پخش قسمت اول پدر گواردیولا نمی توان اظهار نظر خاصی در مورد داستان او کرد. پس از تماشای قسمت اول، می توانید پیشینه داستان و هدف هر یک از شخصیت های سریال را درک کنید. می دانیم که شما هم مانند ما کنجکاو هستید که داستان این سریال را بدانید. اما در هر صورت باید صبور باشید.

    اینم عکس سریال

    آخرین کلمه

    امروزه سریال های نمایش خانگی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. دلیل اصلی این مشکل را می توان داشتن داستان های جذاب و وجود محدودیت های کمتر در ساخت این سریال ها دانست. پدر گواردیولا هم مثل آخرین سریال سعید نعمت الله دقیقا در این دسته محصول قرار دارد.

    در سریال El padre de Guardiola شاهد بازی برخی از معروف ترین بازیگران سینما و تلویزیون از جمله مهران مدیری و حمید فرخ نژاد هستیم. این سریال مدتی توقیف شد. اما به زودی این ممنوعیت برداشته می شود و در سینماها نمایش داده می شود. باید ببینیم پدر گواردیولا چگونه دل هوادارانش را به دست می آورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.