×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

  ترکان

آیا فقط یک نفر پشت بابک زنجانی بوده؟ اگر یک نفر مثلا فردا بیاید وزارت نفت یک محموله نفت بدهد و پولش را نیاورد، دومی را به او می‌دهند؟ باز هم اگر پول دومی را نیاورد، سومی را می‌دهند؟ پول سومی را نیاورد، چهارمی را می‌دهند؟ نمی‌شود؛ این مسأله احتمالاً یک جور دیگر است و باید آشکار شود.

به گزارش «بامردم»، مشاور رئیس‌جمهوردرباره ادعای کمک بابک زنجانی در انتخابات ریاست جمهوری۹۲ـاظهار داشت: اگر منظور این است که بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی کمک کرده این حرف دروغ است چون ما در ستاد انتخاباتی حساب‌هایمان روشن بود و حسابدار و اداره امور مالی داشتیم و تمام دریافت‌ها و پرداخت‌هایمان هم در ستاد انتخاباتی که آقای نعمت‌زاده رئیس آن ستاد بود ثبت شده است و چنین اتفاقی نیفتاد.

ما اعلام کردیم آمادگی داریم مخارج را اعلام کنیم به شرطی که همه کاندیداها این کار را بکنند.پیشنهاد می‌کنم مبالغی که بابک زنجانی ادعا کرده، پیگیری شود که در صورت اثبات، هر پولی به هر کسی داده، پس گرفته شود.

«در ارتباط باحکم اعدام صادره برای بابک زنجانی»: پول‌ها چه می‌شود؟ پول‌هایی که از بیت‌المال رفته، با اعدام او برمی‌گردد؟ من می‌گویم باید پول‌ها را پس بگیریم، بعد هر حکم قضایی که تأیید شد اجرا شود ولی پول‌ها را باید بدهد.

من نمی‌دانم پشت بابک زنجانی کیست ولی نمی‌توانم باور کنم این ماجرا، تک‌نفره است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.