یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41479 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قاتل بی رحم بخشی از جسد دوستش را به سرویس بهداشتی انداخت + عکس
    10 مرداد 1402 - 19:04
    شناسه : 260587
    1

    : پلیس شهر فونیکس آمریکا مردی را دستگیر کرده که پس از مرگ دوستش، جسد او را مثله کرده و بخشی از آن را به توالت انداخته است.

    پ
    پ

    - قاتل بی رحم بخشی از جسد دوستش را به سرویس بهداشتی انداخت + عکس - قاتل

    کارلوس گوادالوپ 30 ساله، چند روز پیش به اتهام قتل خوزه گوتیرز 34 ساله دستگیر شد. دستگیری او تنها چند هفته پس از آن صورت گرفت که افسران اداره پلیس فونیکس کیفی را در یکی از محله‌های شهر پیدا کردند که داخل آن بخش‌هایی از جسد یک انسان بود.

    این کیف در کنار خیابان‌ رها شده بود و بوی تعفنی که از داخل آن به مشام می‌رسید باعث شده بود که رهگذران به ماجرا مشکوک شده و پلیس را خبر کنند. از همان زمان تحقیقات برای کشف این معمای جنایی آغاز شد و کارآگاهان توانستند با بررسی دوربین مداربسته یک مجتمع آپارتمانی در نزدیکی محلی که کیف مرموز در آنجا رها شده بود، عامل جنایت را شناسایی کنند. فیلم نشان می‌داد که این مرد جوان کیف را به محل مورد نظر منتقل کرده و پس از رها کردن در آنجا، متواری شده است.

    - قاتل بی رحم بخشی از جسد دوستش را به سرویس بهداشتی انداخت + عکس - قاتل

    کارلوس گوادالوپ در همان حوالی زندگی می‌کرد و شناسایی مخفیگاه او برای پلیس کار چندان دشواری نبود، چرا‌که ساکنان محل به محض دیدن عکس چهره‌اش، محل زندگی او را به پلیس نشان دادند و به این ترتیب مرد جنایتکار دستگیر شد. این مرد پس از دستگیری اعتراف کرد که در 19ژوئن در یک رستوران مکزیکی با خوزه(مقتول) آشنا شده و با هم دوست شده‌اند. اما زمانی که برای مصرف مواد به آپارتمان وی رفته بودند، خوزه به‌دلیل مصرف بیش از حد موادمخدر جانش را از دست داد. متهم همچنین اعتراف کرد که پس از این حادثه، برای رها شدن از جسد دوستش، آن را مثله کرده و بخش‌هایی از آن را به داخل توالت ریخته و بقیه را در یک کیف قرار داده و در محلی خلوت رها کرده است.

    به‌گفته پلیس، کارلوس گوادالوپ بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.