سه‌شنبه, 18 اردیبهشت 1403 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41603 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2375×
 ۱۶ کوچه خاکی در شهر کلاچای مشمول زیر سازی و آسفالت قرار گرفتند
15 مرداد 1402 - 8:54
شناسه : 260891
0

شهردار کلاچای روز شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودسر از زیر سازی و آسفالت ۱۶ کوچه خاکی در این شهر خبر داد.

پ
پ

کوچه خاکی در شهر کلاچای مشمول زیر سازی و آسفالت قرار گرفتند -  ۱۶ کوچه خاکی در شهر کلاچای مشمول زیر سازی و آسفالت قرار گرفتند - ساینا اتومات

مهدی رشاد با بیان اینکه برای انجام این پروژه ها ۱۶۱ تن قیر بکار رفته میزان هزینه برای اجرای این پروژه ها را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی همچنین از روکش آسفالت دو خیابان پر تردد در این شهر خبر داد و اظهار کرد: عمر مفید آسفالت این دو خیابان مدت زیادی بود که گذشته بود که بنا به درخواست شهروندان ، شهرداری و شورا را بر آن داشت تا نسبت به روکش آسفالت اقدام نماید که اقبال عمومی مردم را در پی داشت.

رشاد در بخش دیگری به اجرای پروژه لوله گذاری با هدف دفع و هدایت آبهای سطحی در خیابان بهار چهار اشاره و تصریح کرد: این پروژه نیز مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی در ادامه گفت:از عصر جمعه پروژه لوله گذاری خیابان پاسداران، پاسداران پنجم و ششم نیز شروع شده که اعتبار آنها از محل منابع استانی تامین و هزینه شده است.

مدیر اجرایی شهر کلاچای موضوع پسماند را مهم ارزیابی و بیان کرد: اگر اعتبار ۵ میلیارد تومانی به کل شهرداری های شهرستان اختصاص پیدا می کرد، مطمئناً شهرداری کلاچای هم می توانست از این اعتبار برای خرید ملزومات (ناوگان حمل و نقل) خود استفاده کند.

شهردار کلاچای همچنین از خرید یک دستگاه خودروی هشت تنی مکانیزه برای ناوگان حمل و نقل شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته وی، در دهه فجر امسال نیز پارک سلامت در این شهر نیز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بر پایه این گزارش سرپرست فرمانداری رودسر از نحوه گزارش و اطلاع رسانی شهرداری کلاچای قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.