پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پشت بام آپارتمان سه طبقه‌ای در رشت در آتش ایزوگام سوخت
    15 مرداد 1402 - 15:08
    شناسه : 260913
    0

    آتش سوزی در سقف آپارتمان سه طبقه در ساعت 10:46 صبح امروز 15 مرداد 1402 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

    پ
    پ

    بام آپارتمان سه طبقه‌ای در رشت در آتش ایزوگام سوخت - پشت بام آپارتمان سه طبقه‌ای در رشت در آتش ایزوگام سوخت - آتش

     آتش سوزی در سقف آپارتمان سه طبقه در ساعت 10:46 صبح امروز 15 مرداد 1402 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

    سریعا 31 آتش نشان و افسر ارشد بوسیله 13 خودروی اطفایی و آبرسان، پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار باهنر، کوچه دلدار اعزام شدند.

    شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه شدت آتش سوزی در پشت بام آپارتمان سه طبقه مشاهده می شد، افزود: با توجه به شیروانی چوبی و فراوانی کاغذ و کتاب در پشت بام؛ آتش به شدت از دو طرف در حال سرایت به سقف و پشت بام دو آپارتمان همجوار بود.

    وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی سریعا نسبت به مهار آتش سوزی اقدام کردند، افزود: آتش در همان پشت بام آپارتمان سه طبقه و قسمت کوچکی از دامنه دو آپارتمان بهم چسبیده همجوار مهار و از پیشروی آن جلوگیری شد.
    این مسوول علت آتش سوزی را سرایت شعله در حین ایزوگام دیوار آپارتمان به پشت بام دانست که با توجه به وجود مواد قابل اشتعال( کتاب، کاغذ ) سریعا آتش گسترش داشت.

    توصیه آتش نشانان:

    قطعا با پیگیری اخبار آتش نشانان؛ یکی از شایع ترین آتش سوزی ها بی احتیاطی در حین ایزوگام بوده چرا که بواسطه قابل اشتعال بودن ایزوگام که تشکیل شده از مواد نفتی است؛ آتش قادر است به سرعت به طبقات بالای ساختمان پیشروی و خسارات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد از این رو توصیه می شود در حین کار حتما ضمن رعایت نکات ایمنی یک دستگاه خاموش کننده و یا منبع آب (شیلنگ آب) در دسترس داشته تا به محض بروز آتش سوزی حدالمقدور تا رسیدن تیم های آتش نشانی مانع پیشروی آتش شوید.

    در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.