چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41516 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اختصاص اینترنت رایگان برای خبرنگاران به مناسبت “روز خبرنگار”
    16 مرداد 1402 - 3:29
    شناسه : 260955
    0

    در آستانه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ از اختصاص ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز خبرنگار بر روی شماره تلفن همراه خبرنگارانی که در سامانه جامع ثبت نام کرده اند، خبر داد.

    پ
    پ
    رایگان - اختصاص اینترنت رایگان برای خبرنگاران به مناسبت “روز خبرنگار” - اینترنت رایگان

    ایمان شمسایی گفت: فردا دوشنبه (۱۶ مرداد) فهرستی از اسامی خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت‌نام قطعی داشته‌اند به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحویل داده خواهد شد تا ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز خبرنگار بر روی شماره تلفن همراهی که در سامانه جامع ثبت شده است، دریافت کنند.

    مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تشکل‌های مختلفی در حوزه رسانه و مطبوعات مشغولند اما این الزام وجود ندارد که هرکس عضو این تشکل‌ها بود خبرنگار است و خبرنگاران حق التالیف و عکاسان حق الزحمه نیز می توانند با عضویت در این سامانه و در بخش خبرنگاران آزاد و پیشکسوت، از حمایت های وزارت ارشاد برخوردار شوند.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین راستا گفت: خبرنگاران از ۱۷ مرداد به مدت یک ماه فرصت دارند از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.

    عیسی زارع پور افزود: اینترنت خبرنگاران مانند سال‌های گذشته فعال می شود.

    گفتنی است، خبرنگاران می‌توانند با ورود به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir نسبت به ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک خود در بخش خبرنگاران این سامانه اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.