پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41529 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید عطر لاکچری کرید اونتوس
    16 مرداد 1402 - 13:32
    شناسه : 260993
    0

    عطر کرید اونتوس، یک عطر شیک و لاکچری برای افرادی هست که میخواهند یک استایل جذاب و متفاوت داشته باشند.

    پ
    پ

    کرید اونتوس نامی است که اولیویه کرید آن را از باد الهام گرفته است. این نام نشانه‌ای از سرنوشت پرفراز و نشیبی است که برای یک مرد اونتوسی مقدر شده تا همیشه با باد پشت سرش به سوی موفقیت بتازد.

    عطر اونتوس زنانه برگرفته شده از قدرتمندترین زنان تاریخ است. عطر اونتوس زنانه با الهام از ملکه ها، پرنسس ها و زنان مدرنی که با اعتماد به نفس، سقف محدودیت ها را شکسته اند طراحی و ساخته شده است.

    مواد اولیه عطر کرید اونتوس زنانه و مردانه از سراسر دنیا جمع آوری می شود. موادی مانند گل رز بلغارستان، ترکیه و مراکش، زنبق فلورانسی، ترنج کالابریا، وتیور هائیتی، وانیل بوربن، یاس ایتالیایی و مرغوب ترین عنبر جهان. این موارد تنها تعداد اندکی از ترکیبات بارز عطر اونتوس زنانه و مردانه و سایر عطرهای کمپانی کرید هستند.

      قیمت ادکلن اونتوس

    اونتوس زنانه

    پس از موفقیت بزرگ اولین سری عطر کرید اونتوس یعنی عطر اونتوس مردانه که در سال 2010 به مناسبت 250 سالگی کرید عرضه شد، کرید تصمیم گرفت تا نسخه زنانه عطر کرید اونتوس یعنی عطر اونتوس زنانه را نیز بسازد. عطر اونتوس زنانه یک رایحه میوه‌ای شیپری زنانه است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. از مزایای این عطر با کیفیت می توان به ماندگاری طولانی مدت، بوی طبیعی، یونیسکس بودن و… اشاره کرد.

    کرید اونتوس زنانه القا کننده ویژگی هایی چون اقتدار، اطمینان، روح بخشی، مسحورکنندگی است. این عطر رمانتیک می تواند یک هدیه مناسب برای خانم های جذاب و خاص پسند باشد.

     خرید عطر لاکچری کرید اونتوس

    خرید و قیمت عطر اونتوس

     رایحه خوب فقط از عطرهای اصیل و اورجینال به مشام می رسد. این عطرها به دلیل ترکیبات شگفت انگیز، مواد خاص و فرمول های سری که حاصل تجربه‌ی چندین دهه‌ای عطر سازان است، رایحه ای محسور کننده و خارق العاده دارند.

    عطر کرید اونتوس نیز از دسته عطرهای اصیل به شمار می رود. محصولات کمپانی کرید مانند ادکلن اونتوس و دیگر محصولات این شرکت به دلیل رایحه خوب و ماندگاری بالا از طرفداران بی شماری برخوردار هستند.

    عطر کرید اونتوس جزو عطر های لاکچری و سلطنتی به حساب می آید. به همین دلیل قیمت عطر اونتوس نسبت به عطر های معمولی بالاتر است و نمی توان رایحه بی نظیر این عطر را با نمونه های فیک موجود در بازا تجربه کرد.

    فروشگاه های زیادی هستند که محصولات کمپانی کرید را به فروش می رسانند. اما عطر اصیل و اورجینال را باید از فروشگاه های اصیل و شناخته شده خریداری کرد.

    فروشگاه کوچه عطر با سابقه طولانی در زمینه فروش عطر و ادکلن برندهای معروف دنیا، سالهاست به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. شما می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و از قیمت ادکلن اونتوس و دیگر برندهای این فروشگاه مطلع شوید.

    یکی از مزایای خرید از فروشگاه کوچه عطر ضمانت اصالت عطر می باشد. قبل از خرید می توانید قیمت ها را مقایسه کنید و با اطمینان از اصل بودن، عطر مورد نظر خود را با خیالی آسوده تهیه کنید. همچنین با خرید از فروشگاه کوچه عطر می توانید از تخفیفات ویژه و مناسبتی که این فروشگاه برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره مند شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.