شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
نماینده‌ای که فرق بین شهر و شهرستان را نمی‌داند! / گاف عجیب کانال رسمی دکتر رسول فرخی
18 مرداد 1402 ساعت: 2:43
شناسه : 261123
4

کانال رسمی اطلاع‌رسانی دکتر رسول فرخی نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در خبری از حضور وی و مسئولان در میز خدمت شهرستان رودبنه خبر داد، نکته قابل‌توجه در این خبر کوتاه اما گاف عجیبی بود که همچنان باگذشت یک ماه اصلاح‌نشده است.

پ
پ

نماینده‌ای که فرق بین شهر و شهرستان را نمی‌داند - نماینده‌ای که فرق بین شهر و شهرستان را نمی‌داند! / گاف عجیب کانال رسمی دکتر رسول فرخی - دکتر رسول فرخی

به گزارش «یاورمردم»؛ کانال رسمی اطلاع‌رسانی نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از برپایی میز خدمت در شهرستان رودبنه خبر داد.

کانال رسمی اطلاع‌رسانی دکتر رسول فرخی نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در خبری از حضور وی و مسئولان در میز خدمت شهرستان رودبنه خبر داد، نکته قابل‌توجه در این خبر کوتاه گاف عجیبی بود که همچنان باگذشت یک ماه اصلاح‌نشده است.

در این گاف عجیب که حتی نمی‌توان آن را اشتباه نگارشی و … در نظر گرفت، کانال رسمی اطلاع‌رسانی دکتر رسول فرخی، بخش رودبنه شهرستان لاهیجان را یک شهرستان معرفی کرده است.

جای تعجب است که نماینده یک شهرستان و تیم اطلاع‌رسانی وی فرق بین شهر و شهرستان را نداند و یک بخش و شهر حوزه انتخابیه خود را شهرستان مستقل خطاب کند. حتی در بنر پس زمینه تصویر نیز به شهر بودن رودبنه اشاره شده است!

شایان‌ذکر است با گذشت بیش از یک ماه از انتشار این گاف خبری، این پست همچنان بدون اصلاح در کانال رسمی این نماینده مجلس وجود دارد.

گاف عجیب کانال رسمی دکتر رسول فرخی e1691536308316 - نماینده‌ای که فرق بین شهر و شهرستان را نمی‌داند! / گاف عجیب کانال رسمی دکتر رسول فرخی - دکتر رسول فرخی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.