پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صد و یکمین جلسه کانون عکس انجمن سینمای جوان لاهیجان
    15 دی 1395 - 12:37
    شناسه : 26122
    0

    انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان صد و یکمین جلسه کانون عکس لاهیجان را برگزار می کند. به گزارش «بامردم»، این جلسه قرار است روز چهارشنبه پانزدهم دی ماه ساعت چهارونیم الی شش عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود. حضور کلیه عکاسان و علاقمندان به عکاسی در این جلسه […]

    پ
    پ

    انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان صد و یکمین جلسه کانون عکس لاهیجان را برگزار می کند.

    به گزارش «بامردم»، این جلسه قرار است روز چهارشنبه پانزدهم دی ماه ساعت چهارونیم الی شش عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود.

    حضور کلیه عکاسان و علاقمندان به عکاسی در این جلسه آزاد می باشد.

    از برنامه های این هفته کانون عکس لاهیجان می توان به «مروری بر عکسهای ( فریده ماهر ) عکاس فعال شرق گیلانی به مناسبت برپایی نمایشگاهی از آثار ایشان با عنوان ( طبیعت زیبای گیلان ) در نگارخانه مهر لاهیجان با حضور عکاس»، «سلسله مطالب اخبار فن آوری و جشنواره های عکاسی از مهندس رضا فطرتی »، «نمایش عکسهای حاضرین در جلسه و نقد و بررسی این آثار با حضور مدرس و کارشناس باسابقه عکاسی محمدرضا صفابخش و کمیل شریفی مدرس و عکاس فعال شرق گیلان» اشاره کرد.

    قابل ذکر است که کانون عکس لاهیجان با مدیریت محمد تقی لون آمیز عکاس و فیلمساز و هنرمند با سابقه لاهیجانی زیر نظر انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بیش از چهار سال است که چهارشنبه ها هر دو هفته در میان برگزار می شود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.