یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41475 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پدری با اره برقی پسرش را تکه تکه کرد!
    19 مرداد 1402 - 10:02
    شناسه : 261246
    0

    مرد میانسال که در جنایتی تکان دهنده مدعی است پسرش را که تازه از استرالیا برگشته و دچار بیماری روانی بود در خواب به قتل رسانده وبعد با دخترش جسد اورا با چاقو واره برقی مثله کردند. این جنایت مخوف توسط کارآگاهان جنایی قدس باپیداشدن دستان بریده مقتول راز گشایی شد.

    پ
    پ

    با اره برقی پسرش را تکه تکه کرد - پدری با اره برقی پسرش را تکه تکه کرد! - اره برقی

    به گزارش خبرنگار رکنا،  رسیدگی به این پرونده ازپنج شنبه ۱۲ مرداد امسال از وقتی شروع شد که دستان جدا شده یک انسان در سطل زباله یکی از محله های شهرستان قدس به پلیس گزارش شد.

     خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی قدس برای بررسی این گزارش به صحنه رفتند و با دستان جدا شده که به نظر می‌رسید برای یک مرد باشد داخل یک کیسه زباله سفید رنگ روبرو شدند خیلی زود اندام های پیدا شده به پزشکی قانونی منتقل شد همزمان با پیداشدن این اندام ها بود که گزارش دیگری حاکی ازاین بود که پاهای جدا شده یک انسان نیز در یکی از خیابان‌های خادم آباد شهریار پیدا شده است کارآگاهان خیلی زود با نظریه پزشکی قانونی توانستند هویت مقتول را بنام شهروز را کشف کنند .

    خانواده شهروز که در کرج ساکن بودند از سوی پلیس به اداره آگاهی فراخوانده شدند.

    در تحقیقات اولیه کارآگاهان باتوجه به تناقض گویی هایی که خانواده مقتول داشتند متوجه شدند آنها رازی را در سینه خود حبس کردند به دنبال بازجویی های فنی سرانجام پدر شهروز لب به سخن گشود همزمان با اعتراف های این متهم ۷۰ ساله بود که در بررسی خودرو خواهر و پدر شهروز لکه های خونی را پیدا کردند که نشان می‌داد آنها در این جنایت دستی دارند.

    درادامه اعتراف های پدر بازنشسته او مدعی شد که پسرش شهروز که ۴۰سال سن داشت چند سالی در استرالیا اقامت داشت  که به تازگی به خانه برگشته بود او مهندس بود که دچار نوعی بیماری روانی شده بود  به خاطر آن مدام با اعضای خانواده درگیر می شد و از دست او امنیت وآرامش در خانه نداشتیم تا این‌که تصمیم گرفتم او را صبح چهارشنبه درحالیکه خواب است به قتل برسانم.

    ساعت ۶صبح به اتاقش رفتم و با پتک ضربه ای به سرش زدم او از خواب بلند شد و بعد از سرگیجه اش که داشت دوباره ضربه ای برسرش زدم  تا اینکه متوجه شدم او مرده است.

    خانه ما ویلایی بود اگر می‌خواستیم جسد را همینطوری ببریم امکان داشت همسایه ها متوجه شوند بنابراین با دخترم تصمیم گرفتیم آن را تکه تکه کنیم.

    برای اینکار اول پلاستیکی روی زمین پهن کردیم بعد با چاقوی آشپزخانه و اره برقی جسد پسرم را تکه تکه کردیم  و در 3 کیسه قرار دادیم و آنها را  پشت صندوق خودرو  گذاشتیم.

    ابتدا دستانش را در محدوده قدس رها کردیم و بعد نیمه تنه اش را در ملارد و پاهایش را در شهریار انداختیم.

    این متهم میانسال  که بنابه اظهارات کارآگاهان در بازجویی ها بسیار خونسرد به نظر می رسید مدعی شد با این کار خواستیم دیگر اثری از شهروز نماند.

    صبح دیروز این متهم پس از تکمیل بازجویی واعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود  توسط کارآگاهان جنایی به دادسرا منتقل شد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “پدری با اره برقی پسرش را تکه تکه کرد!”
    1. جنایتکار اصلی حکومت فاسد هست .

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.