یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاکسی های لاهیجان به کارتخوان مجهز می شوند
    19 مرداد 1402 - 12:12
    شناسه : 261280
    0

    طرح استفاده از کارتخوان در تاکسی های لاهیجان ، با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت پیشگامان توسعه فناوری سرزمین مادری ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی و مسئول حقوقی شهرداری لاهیجان و رئیس شرکت تعاونی تاکسیرانی لاهیجان در شورای شهر لاهیجان بررسی شد .

    پ
    پ

    های لاهیجان به کارتخوان مجهز می شوند - تاکسی های لاهیجان به کارتخوان مجهز می شوند - تاکسی

    طرح استفاده از کارتخوان در تاکسی های لاهیجان ، با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت پیشگامان توسعه فناوری سرزمین مادری ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی و مسئول حقوقی شهرداری لاهیجان و رئیس شرکت تعاونی تاکسیرانی لاهیجان در شورای شهر لاهیجان بررسی شد.

    این طرح در راستای رفاه حال مسافران و تاکسی داران و سیاست کاهش استفاده از وجه نقد و حفظ بهداشت فردی بوده و با پیگیری نماینده شورا در سازمان حمل و نقل همگانی مطرح گردیده و در صورت اجرا شدن ، مسافران درون شهری خواهند توانست با استفاده از دستگاه کارتخوان تاکسی ها، از مزایای پرداخت کرایه به‌صورت الکترونیکی برخوردار شوند.

    در اختیار قرار دادن دستگاه کارت خوان بانکی سیار به رانندگان تاکسی با شرایط مالکیت شخصی و بصورت رایگان خواهد بود و با هماهنگی‌های به عمل آمده، رانندگان از تسهیلات بانکی نیز برخوردار خواهند شد .

    این طرح در صورت تصویب شورای شهر توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.