یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های راهسازی اربعین
    20 مرداد 1402 - 17:07
    شناسه : 261363
    0

    ایلام-وزیر راه و شهرسازی از اختصاص سه هزار میلیارد تومان برای پروژه های راهسازی اربعین در کشور خبر داد.

    پ
    پ

    ۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های راهسازی اربعین - اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های راهسازی اربعین - اربعین

    به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش صبح روز پنجشنبه در بازدید و بهره برداری از پروژه‌های راهسازی اربعین در مسیر ایلام-مهران با اشاره به اینکه پیمانکاران با وزارت راه و شهرسازی برای انجام پروژه‌های راهسازی همراهمی کرده‌اند، افزود: وزارت راه و شهرسازی برای اربعین بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته است.

    وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: بخش مهمی از اعتبارات در استان ایلام هزینه می‌شود، در همین دو سال هم کارهای زیادی در استان برای توسعه زیرساخت‌های استان صورت گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین هستیم، گفت: ۶۰ درصد تردد زوار از مرز مهران و مسیر استان ایلام انجام می‌شود، در همین راستا مسیر ایلام – مهران به عنوان شاهراه اصلی تردد زوار اربعین است که در سال‌های اخیر مورد توجه جدی در بحث توسعه، بهسازی، تعریض و اصلاح قرار گرفته است.

    وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: امروز پروژه‌های خوبی در مسیر ایلام – مهران از جمله یک تونل ۷۳۰ متری به بهره برداری رسید و به طور قطع نقش مهمی در تسهیل تردد زوار اربعین و خود مردم استان ایلام دارد.

    وزیر راه و شهرسازی افزود: یک تونل دیگر در مسیر ایلام – مهران در مراحل پایانی است، با توجه به تردد زوار اربعین از هفته‌های آینده، در این تونل نیز تردد به صورت موقت انجام خواهد شد و ۲ ماه بعد از اتمام اربعین پروژه به طور کامل بهره برداری خواهد رسید.

    وی با اشاره به اینکه به رغم محدودیت‌های اعتباری کشور به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته هر ماه یک پروژه بزرگ راهسازی در کشور به بهره برداری می‌رسد.

    بذرپاش گفت: در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برنامه دولت، افزایش تولیدات و سفارش گیری از شرکت‌های داخلی است، برنامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی نیز در وزارت راه و شهرسازی پیش بینی شده است.

    وی گفت: ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی تحویل استان‌ها داده شده و تا پایان سال یک هزار دستگاه دیگر تحویل داده می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.