جمعه, 21 اردیبهشت 1403 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41635 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2381×
انگشتر پلاتین مردانه مناسب ترین گزینه برای آقایان شیک پوش!
  • 22 مرداد 1402 ساعت: 15:43
  • شناسه : 261549
    2

    در میان انواع مدل انگشتر مردانه، انگشتر پلاتین مردانه از لحاظ کیفیت و ماندگاری بهترین گزینه می باشد. ما در این مقاله نکاتی را پیرامون خرید انگشتر پلاتین برای شما ذکر کرده و سایت زر را گزینه ای عالی برای خرید شما مرفی کرده ایم.

    پ
    پ

    در میان انواع مختلف انگشترهای مردانه، انگشتر پلاتین مردانه را باید یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها دانست. پلاتین یک فلز خالص، گرانبها و بسیار ارزشمند است که در ساخت جواهرات مدرن مورد توجه قرار دارد. از آنجایی پلاتین ارزش مادی زیادی دارد استفاده از آن در ساخت جواهرات نمادی از تجمل و تمول محسوب می‌شود. استفاده از پلاتین به جای طلا در ساخت اکسسوری‌های مردانه بیشتر دیده می‌شود چرا که استحکام پلاتین بسیار بالا است و از نظر شرعی نیز استفاده از آن مشکلی ندارد. اگر هنوز اطلاعات دقیقی از پلاتین و استفاده از آن در ساخت انگشتر و حلقه‌های مردانه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انت‌ها همراه ما باشید.

    خرید بهترین انواع انگشتر مردانه با قیمت عالی

    انگشتر مردانه پلاتین یا طلا؟ مسئله این است!

    همان طور که می‌دانید انگشتر یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های زینتی مردانه محسوب می‌شود. اغلب مردان حتی کسانی که علاقه‌ای به زیورآلات ندارند معمولا انگشتر را دوست دارند و یا در نهایت مجبور به استفاده از حلقه ازدواج طلا می‌شوند. بنابراین بسیار مهم است که انتخاب مناسبی داشته و انگشتری را برگزینند که همراه خوبی برای آن‌ها در محیط‌های کاری، ورزشی و سایر محیط‌های خشن و سخت مردانه باشد.

     انگشتر مردانه طلا و پلاتین

    یکی از مهمترین سوالاتی که غالبا پرسیده می‌شود، انتخاب میان انگشتر طلا مردانه و انگشتر پلاتین است. اغلب مردان مشتاق هستند بدانند پلاتین چه خواصی دارد که قیمت آن بالاتر از طلا است و اصلا چه مزایایی را باید برای پرداخت هزینه بیشتر در زمان خرید انگشتر یا حلقه پلاتین مردانه در نظر داشته باشند. برای این که بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید باید ابتدا با خواص پلاتین آشنا شوید.

    خواص پلاتین چیست و چرا برای جواهرات مناسب می باشد؟

    پلاتین فلزی گرانبها با خلوص بالای ۹۹ درصد است که رنگی نقره‌ای – سفید و درخشان دارد. پلاتین به صورت طبیعی ضد حساسیت است و فلزی بی‌اثر شناخته می‌شود که به راحتی با عناصر دیگر ترکیب نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های پلاتین باید به استحکام و دوام بسیار بالای آن اشاره کرد، این فلز حتی در شرایط سخت مقاومت کرده و شرایط دمایی بالا نیز روی آن اثری ندارند. همین خواص کافی است که پلاتین را به یک متریال عالی برای ساخت اکسسوری‌های مردانه به ویژه انگشتر تبدیل سازد.

    حلقه مردانه پلاتین؛ بهترین انتخاب آقایان مذهبی

    بسیاری از مردان به دلیل احکام شرعی اسلام که استفاده از زیورآلات طلا را برای مردان جایز ندانسته و حرام اعلام کرده اند، ناگزیر از خرید حلقه‌های جواهر و با ارزش بالا صرف نظر کرده و فلز نقره را جایگزین طلا می‌کنند. از آنجایی که نقره فلزی بسیار نرم است و از نظر مادی نیز ارزش آن به طلا نمی‌رسد، خیلی زود چنین حلقه‌هایی دچار آسیب شده و دیگر نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

    برای مردانی که به احکام مذهبی پایبند هستند خرید حلقه‌های پلاتین بهترین جایگزین حلقه مردانه طلا است. این مسئله از چند منظر قابل توجه است:

    اول این که حلقه ازدواج پلاتین مردانه استحکام و دوام بسیار بالایی دارد که می‌توان در همه شرایط و محیط‌ها از آن استفاده کرد. بنابراین انتخاب حلقه پلاتین مردانه با توجه به استحکام بسیار بالایی که دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای مردان باشد.

    حلقه مردانه پلاتین و طلا بهترین انگشتر برای آقایان

    دوما انگشتر پلاتین مردانه به لحاظ مادی دارای ارزش زیادی است که می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب شود. به ویژه ترکیب پلاتین با نگین‌های جواهر نه تنها ظاهر انگشتر را جذاب‌تر و زیباتر می‌سازد بلکه می‌تواند ارزش آن را نیز چند برابر کند.

    سوم این که انگشترهای پلاتین ظاهر درخشان و شفاف خود را همیشه حفظ می‌کنند، در واقع پلاتین متریال ساختی دارد که به راحتی دچار خط و خش نمی‌شود، برخلاف طلای سفید که به راحتی دچار خط و خش می‌شود و برای درخشان ماندن باید به صورت متناوب آن را آبکاری و پرداخت کرد.

    راهنمای خرید انگشتر پلاتین مردانه؛ انتخابی به بلندای یک عمر

    اگر قصد دارید که این بار خرید انگشتر پلاتین مردانه را امتحان کنید و یا برای خرید حلقه ازدواجتان به حلقه‌های پلاتین فکر کنید باید آگاهی و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. در ادامه به مهمترین نکاتی که در زمان خرید انگشتر یا حلقه‌های پلاتین باید به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم.

    کد داخل انگشتر پلاتین را چک کنید

    داخل انگشترهای طلا عموما کدی حک می‌شود که درجه خلوص و عیار متریال به کاررفته در ساخت آن را نمایش می‌دهد. وقتی انگشتر پلاتین می‌خرید باید به کد داخل انگشتر توجه کنید. مثلا اگر کد داخل انگشتر عدد ۹۵ را نشان می‌دهد به آن معنا است که در ساخت این انگشتر از ۹۵ درصد پلاتین خالص استفاده شده است. هرچه خلوص پلاتین در انگشتر انتخابی شما بیشتر باشد، ارزش مادی آن بیشتر و گرانبهاتر است. همچنین توجه داشته باشید که روی حلقه‌های پلاتینی در قسمتی که کد درج شده باید واژه Plat را ببینید.

    چگونه مدل حلقه مردانه ای مناسب انتخاب کنم؟

    خرید حلقه مردانه طلا از سایت زر

    انتخاب مدل حلقه یا انگشتر پلاتین مردانه امری کاملا سلیقه‌ای است اما اگر قصد دارید انگشتر خریداری شده را دائما در دست داشته باشید باید به مواردی از جمله مدل آن دقت کنید. مدل‌هایی را انتخاب کنید که اختلال کمتری در حرکت انگشتان و دستان شما ایجاد می‌کنند و راحتی زیادی به همراه دارند. مدل‌های ساده و رینگی در این شرایط بهترین انتخاب به نظر می‌رسند. می‌توانید این مدل‌ها را با نگین‌های جواهر ترکیب کنید تا از سادگی ظاهری آن‌ها بکاهید. بهتر است انواع رکاب انگشتر را در زمان خرید امتحان کنید تا متوجه شوید با کدام مدل راحتی بیشتری دارید.

    تفاوت قیمت انگشتر پلاتین و انگشتر طلا مردانه

    یکی از مهمترین نکات در زمان خرید حلقه یا انگشتر پلاتین مردانه، قیمت آن است. همان طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم قیمت این اکسسوری‌های جذاب ارتباط مستقیمی با درجه خلوص پلاتین به کار رفته در ساخت آن‌ها دارد. باید بدانید که چگالی پلاتین در مقایسه با طلا بیشتر است و در نتیجه دو انگشتر کاملا مشابه ساخته شده از طلا و پلاتین از این نظر با هم متفاوت خواهند بود، این به آن معنا است که یک انگشتر یا حلقه مردانه پلاتین از نظر وزنی نسبت به نمونه کاملا مشابه ساخته شده از طلا سنگین‌تر است و در نهایت قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. موارد دیگری چون نوع نگین‌های جواهر، تعداد نگین ها، ساخت سفارشی، نرخ زنده طلا و جواهر و… نیز در قیمت انگشتر پلاتین مردانه تأثیرگذار هستند.

    خرید زیباترین اکسسوری‌های مردانه پلاتین به سبک زر!

    اگر قصد خرید اکسسوری‌های جواهر مردانه از جنس پلاتین را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید آنلاین طلا و جواهر در سایت زر به آدرس zar.ir را امتحان کنید. سایت زر یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهر سفارشی به صورت آنلاین است که می‌توانید به آسانی چند کلیک ساده فرآیند خرید طلا و جواهر را در آن تجربه کنید.

    خرید انواع مدل انگشتر مردانه طلا و پلاتین به همراه قیمت

    از جمله مزایای خرید سفارشی طلا و جواهر در سایت زر می‌توان به امکان ساخت کاملا سفارشی جواهرات از نظر متریال ساخت (انواع رنگ‌های طلا و پلاتین) انتخاب نوع، تعداد، وزن، تراش و اندازه نگین‌های جواهر، میزان طلای به کار رفته در ساخت مطابق با بودجه و دریافت فاکتور معتبر و رسمی و شناسنامه سنگ‌های جواهر اشاره کرد.

    ساپورت قوی تراش الماس برلیان با دست‌های مقتدر و آناتومی مدرن

    به کار بردن نگین‌های تک و کوچک در طراحی جواهرات، می‌تواند عمدتا به بازنمایی‌های بیش‌ازحد ظریف منجر شود. به شکلی که گاها، ظاهر جواهر، شخصیتی آسیب‌پذیر را به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که پلاتین در این طراحی، به شیوه‌ای قدرتمند به سمت ساپورت نگین تک تخمه شتافته است. این طراحی مقتدر، معماری‌های قدرتمندی را به نمایش می‌گذارد که به دنبال تامین امنیت و تداوم اهداف ارزشمند ساکنین هستند.

    شما می‌توانید در هنگام انتخاب انگشتر پلاتین مردانه به میزان همپوشانی این ویژگی‌های حسی با شخصیت فرد صاحب انگشتر توجه داشته باشید. یک قطعه‌ی کوچک الماس نیز می‌تواند باقدرت زیادی، به ایجاد یک پیوند احساسی و قلبی با صاحب خود بپردازد و با او در جریان افکار و انتزاع ایدئال‌های زندگی همراه شود.

    الماس سنگی بسیار منحصربه‌فرد و باارزش است که برای شکل‌گیری نیاز به شرایطی ویژه و مدت‌زمانی قابل‌توجه دارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های سفارشی‌سازی انگشتر پلاتین مردانه و ایده‌هایی که می‌توان در بازطراحی آن به کار گرفت خواهیم پرداخت.

    سفارشی‌سازی و قیمت انگشتر مردانه

    شما می‌توانید انواع انگشتر مردانه را علاوه بر متریال پلاتین، به کمک انواع رنگ‌های پایه‌ی طلا نیز سفارشی‌سازی کنید. انگشتر طلا مردانه به نسبت قابل‌توجهی، قیمت بهینه‌تری را نیز به دنبال خواهد داشت. همچنین امکان تعویض سنگ قیمتی و جایگزینی با سنگ‌هایی با رنگ‌بندی و ابعاد مختلف نیز فراهم است و طراحان ما در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر، کلیه‌ی این تغییرات را به‌صورت استاندارد و حفظ دیگر ویژگی‌های بصری به مرحله‌ی اجرایی خواهند رساند.

    سفارش انگشتر پلاتین مردانه به‌وسیله‌ی متریال طلا و یا تعویض نوع سنگ قیمتی می‌تواند به شکل چشم‌گیری بر قیمت تمام‌شده‌ی محصول تاثیر گذاشته و موجب کاهش آن نیز شود. به‌علاوه شما شاهد گزینه‌های کاهش قیمت انگشتر پلاتین مردانه به‌صورت درصدی در بخش انتهایی کادر مشخصات محصول هستید که به شما امکان می‌دهد تا حجم متریال به‌کاررفته در این انگشتر را کاهش داده و از این طریق، به ایدئال‌های خود در مورد خرید انگشتر مردانه نزدیک‌تر شوید.

    انگشتر طلا مردانه ممکن است بسیاری از افراد را با نگرانی مواجه کرده و افراد علاقه داشته باشند تا نمونه‌های پلاتینی را مورداستفاده قرار دهند. به همین دلیل زیرمجموعه‌ای متنوع از انگشترهای مردانه در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر گردآورده شده است.

    پلاتین فلزی باارزش بسیار بالا است و عملا فلزی مادام‌العمر محسوب می‌شود که پرداخت و ساخت جواهرات حرفه‌ای به کمک آن نیازمند تخصص و مهارت بالایی است. شما می‌توانید این انگشتر را در مورد افرادی که علاقه‌ی خاصی به استفاده از متریال طلا ندارند مدنظر قرار داده و به کمک ویژگی بهینه‌سازی قیمت انگشتر مردانه، در مورد کاهش حجم متریال به‌کاررفته اقدام کنید.

    سفارش انواع جواهرات با آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش در سایت طلا و جواهر زر

    ما در سایت طلا و جواهرات زر سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش‌های شما را ارسال نماییم تا لذت خرید مطمئن و رضایت‌بخش جواهرات را با ما تجربه نمایید. ما در وب‌سایت زر امکان هرگونه تغییر در جواهرات موجود در سایت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌ایم؛ کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید یا ازطریق شماره‌ همراه ۰۹۱۲۱۵۹۸۴۱۹ و ۰۹۱۲۲۱۵۷۵۵۹ و شماره‌های ۸۸۶۴۱۵۰۳-۰۲۱ و ۸۸۶۴۱۵۰۴-۰۲۱ سؤالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید، تا کارشناسان ما به‌طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.