شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مجازات اعدام به جرم تعرض به پسر ۱۱ ساله فامیل
    22 مرداد 1402 - 15:52
    شناسه : 261562
    0

    مردی که پسر نوجوانی از اقوامش را مورد تجاوز قرار داده بود از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد.

    پ
    پ

    اعدام به جرم تعرض به پسر ۱۱ ساله فامیل - مجازات اعدام به جرم تعرض به پسر ۱۱ ساله فامیل - اعدام

    متهم که مردی ۴۰ ساله است تجاوز به نوجوان ۱۱ ساله را انکار کرد اما دادگاه بر اساس مستندات موجود او را به اعدام محکوم کرد. یک سال قبل والدین نوجوانی به نام آرشیا شکایتی را علیه یکی از اقوام‌شان مطرح کردند و مدعی شدند پسر نوجوان‌شان از سوی او مورد آزار قرار گرفته است.

    والدین آرشیا گفتند: ما در یک مهمانی خانوادگی به باغ رفته بودیم. پسرمان هم داشت با بچه‌ها بازی می‌کرد که یکدفعه نیست شد. چند دقیقه بعد آمد و دیگر حرف نزد گوشه‌نشینی او خیلی عجیب بود چون آرشیا بچه بازیگوشی بود. خیلی با او کلنجار رفتیم و در نهایت فهمیدیم او مورد تجاوز قرار گرفته است.

    با این شکایت آرشیا به پزشکی قانونی معرفی شد و آثار تعرض روی بدن او ثبت شد؛ اما مدارکی که نشان دهد تجاوزی صورت گرفته است به دست نیامد.

    پرونده به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد آرشیا 11 ساله مورد سوال قضات قرار گرفت. او جزئیات را تعریف کرد و گفت: من به سعید که از اقوام ما بود اعتماد داشتم. وقتی صدایم کرد و گفت بیا کار دارم باور کردم که کار دارد. فکر می‌کردم او می‌خواهد آتش درست کند و قرار است کنار بچه‌های دیگر بازی کنیم اما یکدفه لباس من را درآورد و به من تعرض کرد. آنقدر حالم بد شد که دیگر نمی‌توانستم حتی حرف بزنم. چند روزی نه توانستم حرف بزنم و نه توانستم غذا بخورم به همین خاطر پدر و مادرم نگران شدند آنها بعد از چند روز متوجه شدند ماجرا چیست.

    پدر آرشیا هم در دادگاه گفت: پسرم از وقتی این اتفاق افتاده دچار افسردگی شده و نامه پزشکش این را نشان می‌دهد. او وزن زیادی از دست داده چون نمی‌تواند غذا بخورد و شب‌ها با وحشت اتفاقی که برایش افتاده از خواب می‌پرد. زندگی پسرم به دست این مرد بی‌صفت نابود شده است.

    این در حالی است که متهم اتهاماتش را رد کرد و گفت: من با این خانواده رابطه خوبی داشتم و دارم اما آنها به من تهمت زده‌اند. این پسر بچه معلوم نیست از طرف چه کسی آزار دیده و حالا من را مقصر نشان می‌دهد. من کاری نکرده‌ام.

    در نهایت هیات قضات با توجه به آثار برجای مانده روی بدن پسر نوجوان و آثار برجای مانده روی لباس‌های او و گفته‌های مقرون به واقع پسر 11 ساله متهم را مجرم تشخیص داده و به اعدام محکوم کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.