جمعه, 21 اردیبهشت 1403 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41635 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2381×
معرفی کامل برترین مدل‌های جدید لباسشویی پاکشوما
  • 23 مرداد 1402 ساعت: 2:27
  • شناسه : 261588
    0

    لباسشویی از مهم‌ترین لوازم خانگی است که باید هم برای جهیزیه‌ی خود تهیه کنید و هم بعد از چند سال، آن را تغییر دهید. یکی از بهترین برندهای لباسشویی‌های ایرانی پاکشوما است. برند پاکشوما از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی است که در همان ابتدا کار خود را با ساخت انواع لباسشویی شروع کرده است.

    پ
    پ

    لباسشویی از مهم‌ترین لوازم خانگی است که باید هم برای جهیزیه‌ی خود تهیه کنید و هم بعد از چند سال، آن را تغییر دهید. یکی از بهترین برندهای لباسشویی‌های ایرانی پاکشوما است. برند پاکشوما از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی است که در همان ابتدا کار خود را با ساخت انواع لباسشویی شروع کرده است. خرید لباسشویی پاکشوما از فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر برای شما به راحتی در دسترس است. در این مقاله قصد داریم قبل از این که به خرید لباسشویی پاکشوما اقدام کنید، شما را با انواع لباسشویی‌های پاکشوما آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

    انواع لباسشویی‌های پاکشوما

    اگر قصد خرید لباسشویی پاکشوما را دارید، می‌توانید انواع مختلفی از این برند را انتخاب کنید. لباسشویی‌های پاکشوما در ظرفیت‌های مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند که باعث می‌شود دست شما در خرید لباسشویی پاکشوما باز باشد. در ادامه شما را با برخی از این لباسشویی‌ها آشنا می‌کنیم.

    word image 261588 1 - معرفی کامل برترین مدل‌های جدید لباسشویی پاکشوما -

    لباسشویی‌های 9 کیلویی پاکشوما

    یکی از انواع لباسشویی‌های پاکشوما لباس شویی‌های 9 کیلویی هستند. این لباسشویی‌ها برای خانواده‌هایی که جمعیت بالاتر از 4 نفر دارند و تعداد شست و شوی بالایی در هفته دارند مناسب هستند. برای خرید لباسشویی پاکشوما با ظرفیت 9 کیلوگرم لباس، چندین مدل برای شما وجود دارد. یکی از این مدل‌ها لباسشویی اینورتر 9 کیلویی 40907 پاکشوما موتور bldc است. این لباسشویی که جدید بوده و موتور باکیفیتی نیز دارد یکی از گزینه‌های به صرفه با ظرفیت 9 کیلو به حساب می‌آید. مدل دیگر لباسشویی‌های 9 کیلویی لباسشویی 9 کیلویی bldc موتور اینورتر 40908 است که یک مدل بالاتر از لباسشویی قبلی به حساب می‌آید. پاکشوما این دو مدل را قبلاً با موتور یونیورسال تولید می‌کرد؛ ولی اکنون مدل‌های قبلی تولید نمی‌شوند و موتور اینورتر جایگزین یونیورسال شده است.

    لباسشویی‌های 8 کیلویی پاکشوما

    لباسشویی‌های 8 کیلویی پاکشوما نیز نیاز افرادی که خانواده‌هایی با 4 نفر جمعیت دارند و تعداد شست و شوی آن‌ها در هفته زیاد است را تأمین می‌کند. موتورهای لباسشویی‌های 9 کیلویی پاکشوما همانند لباسشویی‌های 8 کیلویی است و این ماشین‌ها تنها از نظر ظرفیت به اندازه‌ی یک کیلوگرم متفاوت هستند. معروف‌ترین ماشین لباسشویی هشت کیلویی پاکشوما لباسشویی 8 کیلویی اینورتر bldc موتور 40804 است و مدل‌های دیگری مثل مدل 40808 و 40807 نیز با ظرفیت 8 کیلوگرم در بازار موجود هستند.

    لباسشویی‌های 7 کیلویی پاکشوما

    اگر قصد خرید لباسشویی پاکشوما برای جهیزیه‌ی خود را دارید، پیشنهاد ما به شما لباسشویی‌های هفت کیلویی است. این لباسشویی‌ها برای دو الی سه نفر مناسب هستند و تا چند سال می‌توانند نیاز خانواده‌ی شما از جهت ظرفیت را تأمین کنند. برای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما با ظرفیت 7 کیلویی شما انتخاب‌های زیادی پیش رویتان دارید. از جمله این ماشین لباسشویی‌ها می‌توان به لباسشویی 7 کیلویی 40702 با 1400 دور اشاره کرد. لباسشویی دیگر لباسشویی 7 کیلویی 40701 پاکشوما است که 12 سال وارانتی موتور دارد! این موضوع نشان از کیفیت بالای این لباسشویی دارد. لباسشویی 7 کیلویی 40714 پاکشوما نیز نمونه دیگر است که 12 سال گارانتی تعویض دارد!

    word image 261588 2 - معرفی کامل برترین مدل‌های جدید لباسشویی پاکشوما -

    دیگر لباسشویی‌های پاکشوما

    اگر قصد خرید لباسشویی پاکشوما را دارید؛ اما ظرفیت مد نظر شما در گروه‌هایی که ذکر کردیم نیست نگران نباشید. پاکشوما برای شما نیز محصولات خوبی را تدارک دیده است. از جمله این محصولات می‌توان به لباسشویی‌های 6 کیلویی اشاره کرد. اگر نیاز شما برای شستشوی هفتگی کم است و یا به هر دلیلی ترجیح می‌دهید لباسشویی با ظرفیت کمتر داشته باشید، این لباسشویی‌ها مناسب شما هستند.

    پاکشوما برای افرادی که لباسشویی‌هایی با ظرفیت بیشتر می‌خواهند نیز چاره اندیشی کرده و لباسشویی‌های دو قلو تا ظرفیت 15.5 کیلویی را برای آن‌ها طراحی کرده و ساخته است. با هر نیازی که دارید، می‌توانید با انتخاب سنتر تماس بگیرید تا در خصوص خرید ماشین لباسشویی پاکشوما در اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف آگاهی به دست بیاورید.

    جمع بندی نکات خرید لباسشویی پاکشوما

    در این مقاله در مورد انواع ماشین‌های لباسشویی پاکشوما و ظرفیت‌های مختلف آن‌ها صحبت کردیم. فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر تمامی این ماشین‌های لباسشویی را برای شما عزیزان تأمین می‌کند. شما می‌توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و برای خرید آنلاین هر یک از لوازم خانگی مورد نیاز خود اقدام کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.