جمعه, 21 اردیبهشت 1403 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41635 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2381×
ضرورت خرید باتری یو پی اس در تابستان
  • 24 مرداد 1402 ساعت: 21:10
  • شناسه : 261687
    1

    باتری یو پی اس یک منبع تغذیه بسیار قدرتمند می‌باشد که بدون توقف نسبت به تامین برق و تثبیت جریان الکتریکی تجهیزات و لوازم الکتریکی مختلف صنعتی و خانگی اقدام می‌کند. اگر شما هم در تابستان‌ها قطعی‌های مکرر برق و جریان برق نامتوازن را تجربه کرده‌اید، قطعاً به ضرورت استفاده از باتری‌های یو پی اس پی برده و به دنبال یک راه حل برای حفظ سلامت تجهیزات خود هستید.

    پ
    پ
    باتری یو پی اس یک منبع تغذیه بسیار قدرتمند می‌باشد که بدون توقف نسبت به تامین برق و تثبیت جریان الکتریکی تجهیزات و لوازم الکتریکی مختلف صنعتی و خانگی اقدام می‌کند. اگر شما هم در تابستان‌ها قطعی‌های مکرر برق و جریان برق نامتوازن را تجربه کرده‌اید، قطعاً به ضرورت استفاده از باتری‌های یو پی اس پی برده و به دنبال یک راه حل برای حفظ سلامت تجهیزات خود هستید.

    images 1691915888 64d89670a9bcd - ضرورت خرید باتری یو پی اس در تابستان -

    این مشکل با کمک باتری‌های یو پی اس تا حد زیادی حل شده است و شما می‌توانید با استفاده از باتری یو پی اس این مشکل را به صورت کامل برطرف کنید. با ما همراه باشید تا علاوه بر بررسی کارایی باتری‌های یو پی اس، در خصوص اهمیت و ضرورت خرید باتری یو پی اس در تابستان با شما صحبت کنیم.

    کاربرد باتری یو پی اس در تابستان

    قطعاً شما هم با مشکل قطعی برق و یا اختلالات جریان برق هر قدر کوتاه مواجه شده‌اید و این موضوع شما را نگران تجهیزات و لوازم برقی بوده‌اید. قطع شدن برق حتی برای چند ثانیه ممکن است آسیب جدی به تجهیزات خانگی یا صنعتی وارد کند، با توجه به اینکه عمدتاً مشکلات برق در تابستان‌ها رخ می‌دهد، اکیداً توصیه می‌شود از باتری یو پی اس که یک منبع تغذیه بی وقفه به حساب می‌آید در تمامی فصول سال به خصوص تابستان استفاده کنید.images 1691915888 64d89670b0eff - ضرورت خرید باتری یو پی اس در تابستان -

    معمولاً از باتری یو پی اس به عنوان تامین کننده برق لوازم الکترونیکی و تجهیزاتی که حساسیت بالایی نسبت به قطعی برق دارند و با بروز اختلالات الکتریکی، مشکلات عمده‌ای برای آنها به وجود می‌آید، استفاده می‌شود که این تجهیزات شامل اتاق سرورها، سایت‌های مخابراتی، سیستم‌های خورشیدی، روترها، تجهیزات بیمارستان‌ها، لوازم خانگی و غیره می‌شود. پس از قطع شدن برق، باتری یو پی اس بلافاصله نسبت به تامین برق در ولتاژ مناسب برای دستگاه مربوطه اقدام می‌کند و بدون اینکه آسیبی به دستگاه وارد شود وظیفه برق رسانی را به انجام می‌رساند.

    باتری یو پی اس ضامن سلامت تجهیزات شما در تابستان!

    متاسفانه با وجود اینکه وزارت نیرو با اطمینان در خصوص کاهش میزان قطعی برق در تابستان صحبت می‌کند، همچنان شاهد قطعی‌های مکرر و اختلالات شدید برق می‌باشیم که این موضوع باعث شده باتری‌های یو پی اس بیش از پیش در معرض توجه قرار بگیرند و همواره افراد زیادی برای مصارف خانگی و صنعتی نسبت به خرید باتری یو پی اس اقدام کنند و از سلامت تجهیزات و لوازم خود در زمان قطعی برق اطمینان حاصل نمایند.

    با توجه به اینکه شرکت‌های متعددی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و ارقام مختلف آن را روانه بازار می‌کنند، زمان خرید باتری یو پی اس باید دقت داشته باشید که باتری یو پی اس کارایی مد نظر شما را داشته باشد و برای دستگاه و تجهیزات مد نظرتان مناسب باشد. برای مشاوره رایگان و خرید باتری یو پی اس می‌توانید از شرکت بازرگانی هانیکا که انواع باتری یو پی اس را با گارانتی در بازار عرضه می‌کند، کمک بگیرید.

    البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که داشتن باتری یو پی اس تنها در تابستان ضروری نیست و شما در تمامی فصول سال برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه‌ها و تجهیزات خود بهتر است که از این باتری کمک بگیرید اما به صورت کلی با توجه به اینکه در تابستان‌ها میزان قطعی برق چندین برابر فصول دیگر است، در این فصل ضرورت استفاده از آن بیشتر احساس می‌شود.

    نحوه نگهداری از باتری یو پی اس در تابستان

    یکی از مواردی که متاسفانه بسیاری از افراد به آن دقت ندارند، نحوه نگهداری از باتری در تابستان می‌باشد. باتری یو پی اس باید در شرایط و محیط مناسبی قرار داشته باشد تا ضمن بهترین کارایی را داشته باشد و طول عمر مفید آن نیز کاهش پیدا نکند. به صورت کلی موارد زیر در نگهداری از باتری یو پی اس در تمامی فصول به خصوص تابستان از اهمیت بالایی برخوردار هستند:

    • دمای محیط

    معمولاً در فصول گرم سال صدمات زیادی به باتری یو پی اس زده می‌شود که این موضوع به دلیل بالا بودن دمای محیطی است که باتری در آن نگهداری می‌شود. دمای بالا به صورت مستقیم بر روی عمر مفید باتری یو پی اس و کارایی آن تاثیر دارد. سعی کنید باتری یو پی اس را در محیطی قرار دهید که دارای تهویه مناسب و یا سیستم خنک کننده است. بهتر است باتری یو پی اس در معرض مستقیم نور خورشید قرار نداشته باشد و در دمای 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

    متاسفانه جدی نگرفتن این موضوع ممکن است سبب آتش سوزی شود. در صورتی که باتری‌های یو پی اس در دمای بسیار بالا نگهداری شوند و محیطی که باتری در آن قرار دارد فاقد تهویه مناسب باشد، ممکن است آسیب جدی به باتری و تجهیزاتی که به آن متصل است وارد شود. بنابراین اکیداً توصیه می‌کنیم را در محیطی با دمای متعادل قرار دهید.

    images 1691915888 64d89670b6747 - ضرورت خرید باتری یو پی اس در تابستان - 

    • گرد و غبار

    دقت داشته باشید که باتری یو پی اس باید در محیط تمیز و فاقد گرد و غبار نگهداری شود. پیشنهاد می‌کنیم باتری یو پی اس را در کابینت مخصوص باتری قرار دهید تا ضمن جلوگیری از ورود گرد و غبار امکان زنگ زدگی آن را نیز کاهش دهید. اگر تجهیزات خود را در یک محیط نگهداری می‌کنید سعی کنید باتری یو پی اس را دور از تجهیزات گرمازا و در ارتفاع مناسب قرار دهید

    قیمت باتری یو پی اس در تابستان

    همان‌طور که میدانید قیمت تمامی محصولات از میزان عرضه و تقاضا در بازار نشأت می‌گیرد که باتری یو پی اس نیز از این قاعده مستثنی نیست. معمولاً در فصول گرم سال به دلیل قطعی برق مکرر و اختلالات ولتاژی که مردم با آن مواجه می‌شوند تقاضا برای خرید باتری یو پی اس با افزایش چند برابری همراه می‌شود که این موضوع در نهایت منجر به افزایش قیمت باتری یو پی اس در تابستان خواهد شد.

    images 1691915888 64d89670ba0e1 - ضرورت خرید باتری یو پی اس در تابستان - 

    با توجه به اینکه برندهای ایرانی و خارجی متعددی در بازار نسبت به فروش باتری یو پی اس اقدام کرده‌اند، زمان خرید باتری یو پی اس حتماً از داشتن گارانتی معتبر اطمینان حاصل نمایید و به مواردی مانند طول عمر مفید باتری، حداقل دمای قابل تحمل، وزن، ظرفیت و غیره دقت داشته باشید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

    پیشنهاد می‌کنیم باتری یو پی اس را در فصول سرد سال با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید. برای خرید انواع باتری یو پی اس ایرانی و خارجی می‌توانید از وب‌سایت هانیکا دیدن کنید و ضمن اطلاع از قیمت روز باتری یو پی اس، با مشاوران فروش به صورت رایگان تماس برقرار کرده و بهترین باتری یو پی اس متناسب با کاربری مد نظر خود را خریداری کنید.

    نتیجه گیری

    یو پی اس (ups) یکی از تجهیزات ضروری در فصل تابستان به حساب می‌آید که برخی از افراد به اشتباه آن را مختص به مصارف صنعتی می‌دانند و این در حالی است که در حال حاضر عمده فروش این محصول برای مصارف خانگی است. بنابراین اگر شما نیز دائما با نوسانات برق و یا قطعی برق مواجه هستید و نگران آسیب دیدن تجهیزات و لوازم برقی خود می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از باتری یو پی اس کمک بگیرید.

    مرجع: خرید باتری یو پی اس هزینه است یا سرمایه گذاری؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.