شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41555 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2375×
همه چیز در مورد ادبیات نظام جدید کنکور حرف آخر
25 مرداد 1402 - 17:40
شناسه : 261754
4

درس ادبیات یکی از دروسی است که در سطوح مختلف برای دانش آموزان ارائه می‌شود و هدف اصلی این درس، تحلیل آثار ادبی و ادبیات در قالب ملی و جهانی است که به عنوان یک علم انسانی به تحلیل قصه و داستان، شعر و نمایشنامه‌ها از نظر ساختار، مضمون، زبان و سبک نگارش نیز می‌پردازد. […]

پ
پ

images 1692172507 64dc80db58e6a - همه چیز در مورد ادبیات نظام جدید کنکور حرف آخر -

درس ادبیات یکی از دروسی است که در سطوح مختلف برای دانش آموزان ارائه می‌شود و هدف اصلی این درس، تحلیل آثار ادبی و ادبیات در قالب ملی و جهانی است که به عنوان یک علم انسانی به تحلیل قصه و داستان، شعر و نمایشنامه‌ها از نظر ساختار، مضمون، زبان و سبک نگارش نیز می‌پردازد. در واقع با توجه به اینکه درس ادبیات یکی از دروس مهم کنکوری است و به راحتی می‌توان درصد‌های لازم را برای این درس کسب کرد. در ادامه همه چیز را در مورد ادبیات نظام جدید کنکور حرف آخر مورد بررسی قرار داده ‌ایم تا با دید باز بهترین پکیج‌های آموزشی را خریداری کنید و در یک مدت زمان کوتاه بر تمامی مباحث مسلط شوید.

بودجه بندی ادبیات کنکور انسانی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هر ساله باید برای کنکور به آن توجه داشته باشید، بودجه بندی ادبیات کنکور 1403 است که هر داوطلب باید حتما به این موارد توجه داشته باشد تا با یک برنامه ریزی اصولی بتواند خود را به کسب بهترین رتبه برساند. کنکور رشته علوم انسانی نیز همانند دیگر دروس برای درس‌های تخصصی برگذار می‌شود که ۱۰ درس تخصصی ریاضی، اقتصاد، ادبیات، تاریخ، فلسفه، علوم اجتماعی، منطق و روانشناسی را شامل می‌شود که شرکت کنندگان کنکور انسانی ۱۴۰۳ با در نظر داشتن بودجه بندی سالانه سوالات، همواره می‌توانند مسیر موفقیت خود را روشن کنند.

دفترچه کنکور ابتدا با سوالات ریاضی شروع می‌شود و شامل ۲۰ سوال است که مدت زمان پاسخگویی به سوالات مطرح شده نیز ۲۵ دقیقه خواهد بود. طی سال‌های اخیر تمامی زیر گروه‌های انسانی حذف شدند و به همین دلیل ضریب درس ریاضی در همه رشته‌ها یکسان در نظر گرفته شده است و تاثیر زیادی در قبولی شما خواهد داشت.

images 1692172507 64dc80db6055a - همه چیز در مورد ادبیات نظام جدید کنکور حرف آخر -

معرفی ادبیات نظام جدید کنکور حرف آخر

پکیج ادبیات فارسی حرف آخر توسط استاد محسن منتظری آماده و ارائه شده است که این مدرس از جمله افراد رتبه برتر و موفق کنکور هستند و شما با خرید پکیج ادبیات حرف آخر به راحتی می‌توانید ادبیات سه سال دبیرستان را جمع بندی کنید. روش تدریس پکیج‌های حرف آخر به این صورت است که با استفاده از انیمیشن و الگو مباحث را یاد می‌گیرید! این پکیج‌های آموزشی که طی سال‌های اخیر توجه بسیاری از داوطلبان کنکوری را به خود جلب کرده‌اند، شامل پکیج‌های جداگانه و مجزایی هستند که در ادامه نام‌برده‌ایم:

  • آرایه‌های ادبی حرف آخر

  • پکیج کامل زبان و ادبیات فارسی نظام جدید

  • پکیج زبان فارسی حرف آخر

  • قرابت معنایی

  • واژگان و تاریخ ادبیات نظام جدید حرف آخر

در واقع پکیج‌های ادبیات کنکور نظام جدید که شما را در یک مدت زمان کوتاه به تسلط کافی می‌رسانند، پکیج‌ صفر تا صد حرف آخر و پکیج ۶۰۴۰ ادبیات فارسی است که دارای حجمی کم و زمان‌بندی جداگانه هستند. در واقع پکیج ۶۰۴۰ ادبیات به این صورت است که شما طی ۶۰ روز بر تمامی مباحث مسلط می‌شوید و آموزش‌های کافی را مشاهده می‌کنید و طی ۴۰ روز دوم باید تست زنی انجام دهید. بدین صورت در دو ماه درس می‌خوانید و در ۴۰ روز ۲۰ بار با تست مباحث را مرور خواهید کرد.

جان کلام

اگر به دنبال خرید پکیج ادبیات نظام جدید هستید، سعی کنید هر یک از آموزش‌ها را به صورت جداگانه خریداری کنید تا کاملا تخصصی و ریز مباحث به صورت کامل تدریس شوند. با این کار قطعا تمامی موارد را با جزئیات بیشتری آموزش می‌بینید. موسسه کنکوری حرف آخر نیز یکی از موسسات مطرح در کشور است که طی چند سال اخیر با بازخورد بی نظیری از نظر مثبت داوطلبان رو به رو شده است و این بازخورد حاصل نتایج بی دریغ مشاوران ارشد و اساتید برتر کشور است. اگر قصد خرید هر یک از پکیج‌های آموزشی حرف آخر را دارید تنها از طریق سایت رسمی و یا نمایندگی‌های معتبر اقدام نمائید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.