جمعه, 21 اردیبهشت 1403 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41637 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2381×
معرفی بهترین جک درب پارکینگ
  • 26 مرداد 1402 ساعت: 2:34
  • شناسه : 261768
    0

    طبق تجربه کسانی که قصد خرید جک درب پارکینگ را دارند از همکاران ما در حوضه جک پارکینگ حتما سوال میپرسند که بهترین جک درب پارکینگ موجود در بازار چه برندی است.

    پ
    پ

     

    word image 261768 1 - معرفی بهترین جک درب پارکینگ - بهترین جک پارکینگی

    طبق تجربه کسانی که قصد خرید جک درب پارکینگ را دارند از همکاران ما در حوضه جک پارکینگ حتما سوال میپرسند که بهترین جک درب پارکینگ موجود در بازار چه برندی است.

    با توجه به تحریم های اقتصادی کشورمان چندین سالی است که جک های پارکینگی دیگر از خارج وارد کشور نمیشوند در صورتی که قبلا برند های گوناگونی از کشور ایتالیا وارد کشور میشدند.

    در ابتدای تولید جک درب پارکینگ در ایران مشتریان اعتماد زیادی به محصولات ایرانی نداشتند و بر این باور بودند که اگر محصولات خارجی گران است در عوض خرابی ندارند اما این باور بسیار غلط است. اگر در ساختمانی که در ان ساکن هستید از محصولات برقی ایرانی استفاده کنید از برند های معتبر متوجه میشوید که همه برند های ایرانی بی کیفیت نیستند.

    امروزه اکثر ساختمان های مسکونی و مجتمع های تجاری از جک های پارکینگی استفاده میکنند. این جک های پارکینگی انواع مختلفی دارند و اندازه و توان متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در صورتی که برای درب پارکینگ منزل و محل کارتان به دنبال جک پارکینگی هستین در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین جک های پارکینگی را به شما معرفی کنیم.

    1- جک پارکینگ میلان

    word image 261768 2 - معرفی بهترین جک درب پارکینگ - بهترین جک پارکینگی

    طراحی جک پارکینگ میلان شباهت بسیاری با یک محصول ایتالیایی به نام پروتکو دارد.

    در حقیقت هم این جک پارکینگی از نظر کیفیت و عملکرد هم میتوان گفت در میان برند های ایرانی بی رقیب است و مشتریان زیادی را توانسته راضی کند به همین دلیل اکثر همکاران و نصاب های جک پارکینگ جک میلان را به عنوان بهترین جک درب پارکینگ پیشنهاد میکنند.

    ویژگی های جک میلان

    در صورتی که میزان تردد شما در طول روز زیاد است اصلا نگران نباشید چراکه جک میلان قابل استفاده در ساختمان های پر تردد نیز میباشد.

    یکی از ویژگی های دیگر جک پارکینگ میلان قابلیت ترمز گیری در ابتدا و انتهای حرکت و گارانتی 2 سال و نیم ان میباشد.

    کیفیت ساخت عالی و قطعات درجه یک و طراحی ظریف و با دوام ان جک پارکینگ میلان را به بهترین گزینه برای خرید جک پارکینگ تبدیل کرده است.

    از فواید دیگر جک میلان قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش و گارانتی همچنین مدار کنترل با کیفیت است. فروشگاه تیک دور تمام محصولات شرکت میلان را با 50 درصد تخفیف و ضمانت طلایی و ارسال رایگان به سراسر کشور عرضه میکند.

    word image 261768 3 - معرفی بهترین جک درب پارکینگ - بهترین جک پارکینگی

    2- جک پارکینگ سیماران

    word image 261768 4 - معرفی بهترین جک درب پارکینگ - بهترین جک پارکینگی

    جک برقی یکی از محصولات شرکت سیماران است که انواع مختلفی نیز دارند که پر فروش ترین جک پارکینگ و همچنین یکی از بهترین جک درب پارکینگ ایرانی نیز محسوب میشود. این شرکت یکی از شرکت های پیش قدم در تولید جک پارکینگی و همچنین ایفون تصویری و … بوده است.

    اگر بری درب پارکینگ ساختمان خود به دنبال یک جک پارکینگی خوب و با قطعات با کیفیت هستید جک پارکینگ سیماران میتواند یک انتخاب عالی باشد.

    ویژگی های جک پارکینگ سیماران

    زمان دوم بسیار قدرتمند، بسته شدن سریع درب پارکینگ پس از گذشتن خودرو و وسیله نقلیه، قابلیت تنظیم قدرت هر جک به صورت کاملا جداگانه.

    جک پارکینگ سیماران دارای ظاهری ظریف ولی بدنه ای مستحکم است که جنس میله های ان از استیل ضد زنگ میباشد که به گونه ای میتوان گفت این جک درهوای بارانی و برفی مشکلی در عملکرد ان پیش نمی اید.

    شرکت سیماران جک های پارکینگی خود را با طول کورس های 400 و600 تولید میکند که تفاوت انها در طول کورس انها و توان موتوری انها میباشد که مشتریان باید با توجه به اندازه و وزن درب پارکینگ خود جک پارکینگ مناسب خود را انتخاب کنند.

    نقطه اشتراک جک میلان و سیماران

    یکی از نقاط مشترک جک پارکینگ میلان و سیماران دارا بودن کلید خلاص کن میباشد که این دو برند سازنده جک پارکینگ را نسبت به بقیه برتر ساخته است.

    خلاص کن های کلیدی به دلیل اینکه امنیت بیشتری نست به خلاص کن های النی دارند برای مشتریان جک درب پارکینگ هم این یک نکته بسیار مهم است.

    متعلقات جعبه جک پارکینگ میلان و جک پارکینگ سیماران

    دوعدد چشمی

    یک عدد فلاشر

    دو عدد جک بازویی

    برد اصلی

    باکس برد اصلی

    دفترچه راهنمای محصول

    یراق الات

    ضمانت نامه

    جمعبندی

    در توضیحات داده شده این دو جک پارکینگی را که بهترین جک درب پارکینگ موجود در بازار هستند را بررسی کردیم و درمورد ویژگی های انها و متعلقات انها توضیح داده شد. این دو برند جک درب پارکینگ در بین رقبا بهترین انتخاب برای مناطق مسکونی هستند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.