شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
نیرالند مرجع تخصصی فنگ شویی
26 مرداد 1402 ساعت: 2:41
شناسه : 261782
6

فنگ شویی علمی با تاریخچه‌ی کهن که هدف آن ایجاد تغییرات مثبت و پر انرژی در زندگی روزانه ما است. این علم قواعدی ساده و مطابق با زندگی روزمره ما دارد و اگر شما نیز علاقه مند به فنگ شویی هستید و قصد دارید به کمک تکنیک‌ها و روش های فنگ شویی، تغییرات مثبتی در محل کار و زندگی خود به وجود بیاورید پس به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان وب سایت نیرالند را از دست ندهید و در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

پ
پ

فروشگاه فنگ شویی نیرالند

نیرالند مجموعه‌ای است که بصورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای در زمینه فنگ شویی و مسائل مربوط به آن فعالیت می کند. در نیرالند شما می‌توانید ضمن مشاوره با کارشناسان این مجموعه اقدام به خرید، در دسته بندی های مختلف نمایید. در فروشگاه فنگ شویی نیرالند محصولات در دسته بندی های گوناگونی ارائه می شوند. این فروشگاه دارای بی نظیرترین و کامل ترین کالاهای فنگ شویی است. برخی از دسته بندی محصولات این وب سایت به شرح زیر می باشند:

عود های دست ساز، صنعتی و ترکیبی و جاعودی

سنگ های نیمه قیمتی که مجموعه گسترده ای دارند

زیورآلات ساخته شده از سنگ های مختلف (دستبند، گردنبند و تسبیح )

سمبل ها و نمادهای پرکاربرد فنگ شویی

کشتی‌های چوبی در سایزها و رنگ‌های مختلف

سکه‌های فنگ شویی

محصولات مرتبط با چاکراها

کاسه های تبتی در فروشگاه نیرالند

کاسه تبتی که با نام‌های دیگری همچون کاسه‌ آوازه‌خوان، هیمالیایی، کاسه‌ شفابخش و یا مرتعش نیز شناخته می شود، محصولی است با قدمت بسیار زیاد که دارای خاصیت های فراوان است. این کاسه بصورت آلیاژی و کریستالی تولید می شود که جنس کاسه در صدای آن بسیار تاثیرگذار است.

کاسه تبتی تنوع مختلفی دارد و شما می توانید در وب سایت نیرالند ضمن خرید انواع مدل کاسه آوازه خوان اطلاعات مفید و جامعی نیز در مورد این محصول بدست بیاورید.

در سایت نیرالند به شما توضیح داده خواهد شد که چطور کاسه تبتی با کیفت و مناسب را تهیه کنید و در خصوص انواع مدل دست ساز، صنعتی و نیمه صنعتی این محصول صحبت شده است و فیلم‌های ضبط شده‌ای نیز از لحظه نواختن این محصول برای شما قرار گرفته است. بنابراین شما را دعوت می کنیم به سایت نیرالند مراجعه نمایید و با خصوصیات های کاسه تبتی آشنا شوید.

انواع کاسه تبتی

انواع سنگ در نیرالند

سنگ های نیمه قیمتی

وب سایت نیرالند بصورت تخصصی در زمینه فروش انواع سنگ بصورت ابعاد و اشکال مختلف یا بصورت دستنبد و گردنبد، تسبیح فعال است.

در نیرالند انواع سنگ آمیتیست، آونتورین، تورمالین، چشم ببر، جاسپر، لاجورد، سیترین و عقیق، کریستال کوارتز، لاجورد و یشم و سایر سنگ‌ها را می توانید تهیه کنید.

سنگ آمیتیست

یکی از سنگ های پرفروش و پرطرفدار این وب سایت سنگ آمیتیست که دارای خواص مختلف درمانی و غیره است. از آمیتیست یا به بیان دیگر آمیتیس در علوم انرژتیک، مدیتیشن، سنگ‌درمانی، چاکرادرمانی،‌ فنگشویی، انرژی درمانی و هیلینگ مورد استفاده قرار می گیرد. آمیتیست سنگ عنصر آتش یعنی عدد کوای ۹ است و مناسب عدد کوای ۲ و ۸ به دلیل تقویت عنصر خاک است.

برای آشنایی بیشتر با آمیتیست و دیگرسنگ‌ها می توانید با مراجعه به وب سایت نیرالند به آدرس niraland.ir و در قسمت مقالات وب سایت اطلاعات مفید و جامعی کسب نمایید.

سنگ تورمالین

سنگ تورمالین نیز یکی دیگر از سنگ های پرفروش، جذاب و با خاصیت های فراوان است که این سنگ نیز به اشکال مختلف در وب سایت نیرالند قابل سفارش دادن است. تورمالین دارای رنگ‌ها و اشکال مختلف است که درکشورهای گوناگونی از جمله پاکستان، افغانستان، ایتالیا و سایر کشورهای دیگر استخراج می گردد.

برای آشنایی با خواص و کاربرد این سنگ در فنگ شویی به سایت نیرالند مراجعه کرده و در قسمت مقالات با این سنگ ارزشنمند بیشتر آشنا شوید.

کشتی چوبی در فنگ شویی

word image 261782 4 - نیرالند مرجع تخصصی فنگ شویی - انرژی مثبت

کشتی‌های چوبی یکی از نماد‌های پر استفاده علم فنگ‌شویی است که در رنگ‌ها و ابعاد مختلف این کالا را می توانید از سایت نیرالند تهیه کنید. مکان قرار گیری کشتی چوبی فنگ شویی موضوعی که اکثر مشتریان این کالا با آن درگیر هستند. روش های مختلفی برای قرار گیری مکان مناسب کشتی چوبی وجود دارد که از جمله آنها می توان به روش 5 عنصر جهت هشتگانه، چیدمان بر اساس عدد کوا، روش ستاره‌های پرنده سالیانه اشاره نمود. اگر با برخی از این روش ها آشنایی ندارید و میخواهید اطلاعات مفیدی بدست بیاورید حتما به سایت نیرالند مراجعه کنید.

نمادها و مجوزهای مجموعه نیرالند

وب سایت نیرالند دارای نماد اعتماد الکترونیکی ستاره دار است و همچنین این مجموعه عضو رسمی اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی می‌باشد بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده در این وب سایت به وسیله تمامی کارت های عضو شتاب خود بصورت آنلاین خرید نمایید. برای استعلام و مشاهده اطلاعات این دو نماد می توانید در قسمت انتهایی وب سایت نیرالند با کلیک بر روی هر یک از نمادها اطلاعات مربوط را دریافت نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.