جمعه, 21 اردیبهشت 1403 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41635 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2381×
کارسرویس نمایندگی رسمی شرکت مادیران
  • 28 مرداد 1402 ساعت: 13:22
  • شناسه : 262182
    2

    شرکت مادیران یکی از موفقترین مجموعه‌ها در زمینه تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی در کشور ما بوده است. این مجموعه طی سالیان طولانی که در این زمینه فعالیت داشته است برندهای جدیدی را به بازار معرفی نموده و یا با برندهای بزرگی همکاری داشته است. برند ایکس ویژن، تی سی ال، الجی، شارپ، اپسون، xelle و کی سبز از جمله برندهای است که شرکت مادیران آنها را پشتیبانی می کند.

    پ
    پ

    word image 262182 1 - کارسرویس نمایندگی رسمی شرکت مادیران -

    این شرکت همواره به پشتیبانی و خدمات پس از فروش با کیفیت و عالی خود معروف بوده است و در ادامه این مقاله قصد داریم به شما مجموعه کارسروس را به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش این شرکت در شهر کرج معرفی نماییم.

    کار سرویس با مدیریت جناب آقای عباس کریم الهی نمایندگی رسمی برندهای tcl و ایکس‌ویژن در کرج است که قبلا تحت عنوان شرکت بیا سرویس فعالیت داشته است. این مجموعه همواره جزو نمایندگی‌های برتر شرکت مادیران بوده است.

    کارسرویس با بهره‌گیری از کادری مجرب و دستگاه‌های پیشرفته با کمترین هزینه امور مربوط به تعمیرات را انجام میدهد. این مجموعه در زمان بروز ایراد در دستگاه شما در صورتی که محصول در زمان گارانتی باشد، بدون دریافت مبلغی تمامی امور مربوط به تعمیرات را برای شما انجام می‌دهد.

    C:\Users\Rohanweb\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\smart-tv-screen-with-copy-space-wooden-table-min.jpg

    تکنولوژی تلویزیون و برندهای موجود در ایران

    تلویزیون تکنولوژی سرگرم کننده‌ای که این روزها جزو الزامی و ضروری هر خانه‌ی به حساب می‌آید. تلویزیون‌ها در ابعاد و اندازه های گوناگون و برندهای متنوع در بازار دیده می شوند و گاهی خرید یک تلویزیون مناسب با توجه به بودجه‌ی که مد نظر داریم، می تواند کار بسیار سخت و دشواری باشد. در این شرایط البته با در نظر گرفتن ویژگی های اصلی و اطلاعاتی که متخصصین در اختیار ما قرار می‌دهند می توانیم تصمیم خود را گرفته و یک تلویزیون مناسب انتخاب کنیم.

    برندهای تلویزیون در دنیا بسیار زیاد و متنوع هستند و برخی از این برندها در بازارهای ایران نیز وجود دارند و شما می توانید آنها را تهیه کنید. شرکت‌های بزرگ ایرانی معتبری هم از جمله مادیران و سام سرویس وجود دارند که تولیدات مناسبی در این زمینه دارند.

    از برندهای تلویزیون موجود در بازار ایران می توان به سامسونگ، تی سی ال، اسنوا، ایکس ویژن، جی پلاس، دوو، نکسار، صنام، بست اشاره نمود.

    تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

    word image 262182 3 scaled - کارسرویس نمایندگی رسمی شرکت مادیران -

    تلویزیون‌ها باتوجه به قیمت بالایی که دارند در زمان به وجود آمدن ایراد و خرابی در آنها صرف هزینه و انجام تعمیرات موضوعی بصرفه و منطقی است.

    برند ایکس ویژن یکی از زیر مجموعه‌های شرکت مادیران است که تولیدات مختلفی از جمله ماشین لباس شویی، یخچال، ماشین ظرف شویی و تلویزیون دارد.

    تلویزیون ایکس ویژن در مدل های هوشمند و غیر هوشمند و با کیفیت های 4k و پایین تر در بازار ایران به وفور دیده می شود و جزو برندهای بسیار پر فروش و جذاب برای خریداران است. نکته مهم و حائز اهمیت قیمت مناسب این برند باتوجه به امکانات بسیار خوب است.

    کار سرویس نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در کرج می باشد که سال‌های طولانی در این زمینه با شرکت مادیران همکاری داشته و جزو نمایندگان خدمات پس از فروش برتر این شرکت می باشد.

    تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج

    برند چینی تی سی ال تقریبا 4 دهه پیش فعالیت خود را تحت عنوان TTK شروع کرد و طی سالیان اخیر توانست موفقیت های بسیار خوبی در زمینه تولید لوازم خانگی مختلف از جمله تلویزیون های هوشمند کسب کند. شرکت مادیران که یکی از موفق ترین شرکت های ایرانی فعال در حوزه لوازم خانگی است درصدد همکاری با این شرکت بزرگ برآمد و از حدود 6 سال پیش همکاری موفقی را با این شرکت تاکنون داشته است.

    تعمیرات تلویزیون تی سی ال در کرج توسط مجموعه کار سرویس که نمایندگی رسمی و معتبر این برند است صورت می پذیرد و درصورت ایجاد مشکل و خرابی در تلویزیون های این برند می توانید با خیال راحت دستگاه خود را به این مجموعه بسپارید.

    ضمانت تعمیرات کار سرویس کرج

    همیشه داشتن گارانتی در محصول و یا خدمات می تواند خیال ما را تا حدود بسیار زیادی در انتخاب و تصمیم گیری راحت کند. کارسرویس نیز خدمات تعمیری خود را با ضمانت شش ماهه به مشتریان گرامی ارائه می‌کند. ارائه گارانتی در خدمت از سوی کار سرویس نشان از کیفیت خدمات ارائه شده است.

    انجام تعمیرات در محل توسط کارسرویس

    یکی دیگر از خدماتی که مجموعه کارسرویس با استفاده از خودروهای مخصوص این کار انجام میدهد، ارسال کارشناس و متخصص به محل مشتری جهت انجام تعمیرات است.

    word image 262182 4 scaled - کارسرویس نمایندگی رسمی شرکت مادیران -

    کارسرویس پس از دریافت درخواست مشتری مبنی بر انجام تعمیرات در محل، در اسرع وقت به محل ایشان مراجعه کرده و تاجایی ممکن سعی می کند تا تعمیرات را بدون ارجاع دستگاه به مکان دیگر به طور کامل انجام دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.