جمعه, 21 اردیبهشت 1403 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41635 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2381×
خرید تاج گل ترحیم با بهترین قیمت از آنام فلاور
  • 28 مرداد 1402 ساعت: 16:14
  • شناسه : 262212
    1

    خرید تاج گل ترحیم از فروشگاه اینترنتی آنلام فلاور با تضیمن بهترین قیمت و کیفیت و با ارسال فوری و رایگان به تمام شهرهای ایران.

    پ
    پ

     تاج گل ترحیم

    خرید تاج گل و یا دسته گل فقط برای مراسم عقد و عروسی نیست. زمانی که شما می‌خواهید به کسی تسلیت بگویید و به او نشان دهید که در غم او شریک هستید هم، می‌توانید از گل استفاده کنید. گاهی اوقات مراسم مربوط به شخصی با رابطه خویشاوندی خیلی نزدیک است. در چنین حالتی شما دوست ندارید با یک شاخه گل معمولی به دیدار او بروید و به خانواده‌اش تسلیت بگویید. در نتیجه به سراغ تاج گل می‌روید. در حقیقت تاج گل ترحیم یکی از بهترین ایده‌هایی است که برای افرادی که عزیز خود را از دست داده‌اند می‌برید و از این طریق به آنها تسلیت می‌گویید اما به نظر شما فواید تاج گل چیست و چرا به وجود آن تاکید می‌کنیم؟ با ما همراه باشید تا راجع به این موضوع به طور مفصل صحبت کنیم و فروشگاه اینترنتی آنام فلاور که معتبرترین فروشگاه برای خرید انواع تاج گل در کشور با تضمین بهترین کیفیت و می قیمت می باشد را برای شما معرفی کنیم.

    تاج گل ترحیم چیست؟

    قبل از اینکه بخواهیم اطلاعاتی در مورد این تاج گل‌ها به شما بدهیم، بهتر است که برای اولین بار یک تعریف از این تاج گل‌ها ارائه دهیم. تاج گل ترحیم یعنی همان گل‌های طبیعی معمول و رایج که مورد استفاده قرار می‌گیرد اما تم و طراحی مربوط به مراسم ختم و ترحیم دارد. یعنی در این تاج گل‌ها باید از روبان‌های مشکی استفاده کنید. کاغذی که زیر گل استفاده می‌شود، باید تماماً رنگ تیره و مشکی داشته باشد تا نشان دهید که عزادار هستید و می‌خواهید در این غم با عزیزانتان شریک باشید.

    فواید استفاده از تاج گل

     فواید استفاده از تاج گل چیست

    شاید خیلی از شما فکر کنید که به این تجملات نیاز نیست و می‌توانید با یک تسلیت معمولی هم تسلای خاطر عزیزانتان باشید اما باید کاری کنید که بتوانید کارتان را در ذهن آنها ماندگار کنید. زمانی که به مراسم ترحیم می‌روید، قطعاً به خاطر اینکه یک عزیز از دست رفته است، مراسم خیلی شلوغ است.

    افراد زیادی به آنجا می‌آیند و به بستگان فرد متوفی سر می‌زنند و به آنها تسلیت می‌گویند اما همانطور که خودتان می‌دانید، افرادی که به عنوان اعضای اصلی فرد فوت شده در مراسم ترحیم میزبان شما هستند خیلی حال خوشی ندارند و همین باعث می‌شود که اصلاً یادشان نماند که چه کسانی به آنها تسلیت گفته یا به مراسم آمده‌اند.

    در نتیجه شما می‌توانید با خرید تاج گل ترحیم به آنها یادآوری کنید که به مراسم آمده بودید و برای همیشه در ذهن آنها بمانید. چراکه بالاخره بعد از مراسم زمانی که حال آنها بهتر می‌شود، این تاج گل‌ها را می‌بینند و تعدادی از آنها را به سر مزار فرد متوفی می‌برند و آنجا را به مکانی آرامش بخش تبدیل می‌کنند.

    از طرفی گل می‌تواند نماد محبت، همدلی و عشق باشد. پس چه بهتر که شما در این زمان‌ها که بستگان فرد متوفی نیاز به همدلی و محبت دارند، این تاج گل را به آنها تقدیم کنید و به آنها نشان دهید که در غمشان شریک هستید. اگر با خودتان تاج گل همراه کنید، نیاز به بیان هیچ جمله اضافه‌تری نیست و از این طریق نشان می‌دهید که چقدر غمگین هستید و می‌خواهید خودتان را با آنها شریک بدانید.

    ویژگی‌های تاج گل ارزان برای تسلیت

    زمانی که می‌گوییم به سراغ خرید تاج گل ترحیم بروید، منظورمان این نیست که حتماً باید خرید گران قیمت داشته باشید‌. شما می‌توانید تاج گل ترحیم ارزان هم تهیه کنید. منظور از تاج گل ارزان تاج گل بی‌کیفیت نیست. این تاج گل‌ها می‌توانند گزینه بسیار عالی باشند زیرا معمولاً طراحی ساده و مناسبی دارند و برای تسلیت و ابراز همدردی با نزدیکان دوستان و آشنایان مورد استفاده قرار می‌گیرند اما خیلی گل‌های خاص و شلوغی داخل‌شان استفاده نمی‌شود.

    در حقیقت قبل از اینکه اقدام به سفارش تاج گل مراسم ترحیم بکنید، حتماً باید یک رنگ مناسب برای آن در نظر گرفته و به مفهوم رنگ گل‌ها هم دقت کنید که خیلی از مراسم ترحیم دور نباشد. زمانی که می‌خواهید گل‌ها را انتخاب کنید، باید در نظر بگیرید که آیا قرار است به مراسم ختم بروید یا می‌خواهید در مراسم تشییع جنازه شرکت کنید که مشاورین سایت در این باره خودشان توضیحات لازم را به شما ارائه می‌دهند. در واقع تاج گل ارزان می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند و از طرفی می‌خواهند همه چیز را خیلی ساده و شکیل پیش ببرند و خیلی به دنبال تجملات نیستند.

    اگر شما هم به دنبال تاج گل ترحیم ارزان هستید؛ می‌توانید مثلاً از چند شاخه گل شب‌بو یا گلایل معمولی استفاده کنید. از طرفی بهتر است که تاج گل شما فقط یک طبقه باشد و خیلی ارتفاع نداشته و خیلی داخل آن را شلوغ نکنید و اینگونه یک نماد تسلیت و تسلای خاطر برای عزیزان خودتان درست کنید.

    معانی و مفاهیم رنگ گل‌ها در تاج گل ترحیم

    زمانی که می‌خواهید تاج گل تحریم خریداری کنید، باید حواستان به رنگ گل‌ها باشد. رنگ‌هایی که در زیر معرفی می‌کنیم جزو شاخص‌ترین‌ها هستند و این خودتان هستید که انتخاب می‌کنید کدام را برای مراسم تسلیت بخرید.

    • گل‌های زرد نشان دهنده سلامتی و آرزو برای لحظاتی شاد برای خانواده فرد متوفی است. یعنی شما از این طریق به آنها یادآور می‌شوید که آرزوی شادی آنها را در زندگی دارید و دیگر نمی‌خواهید آنها را در غم و ناراحتی ببینید و همیشه برای سلامتی‌شان دعا می‌کنید.
    • گل‌های سفید که معمولاً خیلی زیاد در تاج گل ترحیم مورد استفاده قرار می‌گیرند، علامت صلح و احترام هستند. یعنی شما می‌توانید از این طریق معصومیت، پاکی، فروتنی و سکوت را به آنها نشان دهید. یعنی در برابر غم ناگهانی که به آنها وارد شده، کاملاً تسلیم هستید اما به معصومیت فروتنی آنها باور دارید و می‌خواهید از این طریق با آنها همراهی و همدردی کنید.
    • گل‌های قرمز (که البته در مراسم تشییع جنازه در خیلی از ادیان و مراسم‌ها به استفاده از آنها باور ندارند)، هم می‌تواند در تاج گل ترحیم باشد البته توصیه ما این است که خیلی در این باره ریسک نکنید. گل قرمز می‌تواند نماد خون یا مرگ باشد اما خیلی‌ها آن را نماد شادی نیز برداشت می‌کنند و اصلاً در مراسم ترحیم از آنها استفاده نمی‌کنند. مثلاً در ادیانی مانند بودایی‌ها گل قرمز در مراسم ترحیم ممنوع است.

    پروسه تزیین تاج گل برای تسلیت

     تزیین تاج گل ترحیم

    شما می‌توانید خودتان به مغازه بروید و از نزدیک تاج گل ترحیم را ببینید، کاتالوگ‌ها را مشاهده کنید و یک تاج گل ترحیم جذاب را که دوست دارید بسازید. اما از آنجایی که خیلی از این مراسم‌های ترحیم به یکباره اتفاق می‌افتد و خود افراد حال و روز درستی ندارند و نمی‌توانند به خاطر غم سنگینی که دارند، به سراغ انجام این کارها بروند، در نتیجه خودشان یک سفارش کلی انجام می‌دهند تا تاج گل به دستشان برسد. در نتیجه خیلی در تزیینات آن دخیل نیستند.

    خوشبختانه امکان انجام این کار به صورت آنلاین وجود دارد. زمانی که شما وارد سایت سفارش تاج گل ترحیم می‌شوید، می‌توانید یک تزیین منحصر به فرد را در نظر بگیرید؛ مثلاً تصمیم بگیرید که تاج گل به صورت قلب، بیضی یا دایره‌ای شکل باشد، در چند طبقه موجود باشد، چه گل‌هایی داخل آن وجود داشته باشند که معمولاً گل‌های تازه و شادابی که داخل آن استفاده می‌شود، شامل آنتریوم، داوودی، رز، اورینتال، ژربرا، لیسیانتوس و گل مریم است.

    البته مواردی که معرفی کردیم فقط منحصر به این تعداد نیست؛ مثلاً گل‌هایی مانند میخک، لیلیوم، ارکیده، پرنده بهشتی، گلایول با پاپیون و روبان مشکی هم هست که معمولاً این‌ها را روی پایه‌های فلزی یا چوبی نصب می‌کنند که البته پایه چوبی طرفدار بیشتری هم دارد، زیرا نماد و جلوه زیباتر و طبیعی‌تری به وجود می‌آورد اما به هر حال اگر خودتان حال و حوصله انتخاب گل‌ها را ندارید و از لحاظ روحی مساعد نیستید، کافی است داخل سایتی سفارش بدهید که می‌خواهید از آنجا خرید داشته باشید یا اگر به دنبال یک گزینه خیلی شیک هستید، هم می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

    در حقیقت وقتی که قرار است گل برای شما آماده شود آنها اطلاعات مورد نظر را در اختیارتان قرار میدهند. یعنی به شما توضیح می‌دهند که قرار است در آن تاج گل چند شاخه گل و چه نوع گل‌های استفاده شود و بقیه کارها بر عهده افرادی است که قرار است سفارش شما را آماده کنند.

    تاج گل ترحیم برای مراسم فوت پدر و مادر

    گاهی ممکن است مراسم افراد نزدیک مثل پدر یا مادر باشد که در چنین حالتی تاج گل باید با دقت بیشتری انتخاب گردد. البته فقط تاج گل نیست که باید حساسیت بیشتری راجع به آن داشت؛ قطعا شما باید به همه جوانب مراسم فکر کنید اما تاج گل‌هایی که معمولاً در کنار در مسجد قرار می‌دهند یا قرار است بر سر مزار آورده شود باید با در نظر گرفتن جزییات سفارش داده شود.

    تمام محصولاتی که مربوط به تاج گل ترحیم پدر یا مادر است، حتماً باید از گل‌های تازه و درجه یک باشد. اگر قرار است سفارش اینترنتی انجام دهید، اگر منبعی که قرار است سفارش را برای شما آماده کند، در این زمینه به اندازه کافی اطلاعات داشته باشد، می‌داند که چگونه باید گل‌های درجه یک را به کار ببندد.

    معمولاً گل گلایل جزو همان گل‌های رایجی است که برای تاج استفاده می‌کنند. البته شما می‌توانید گل‌های دیگر را هم به آنها ترکیب کنید و به یک تاج عالی دست پیدا کنید.

    نحوه سفارش گل تازه ترحیم

    زمانی که تصمیم خود را می‌گیرید و می‌خواهید سفارش تاج گل برای مراسم ترجیم را بدهید؛ باید راجع به نحوه سفارش آن هم اطلاعات کافی داشته باشید، شما می‌توانید وارد سایت مورد نظر بشوید و در منوی محصولات خرید تاج گل را انتخاب کنید. تاج گل تحریم می‌تواند یک طبقه، دو طبقه یا سه طبقه باشد. همه چیز بستگی به شما دارد که می‌خواهید چه هزینه‌ای را پرداخت کنید و می‌خواهید مراسمتان چقدر شکیل باشد.

    کافی است تعداد تاج گل‌هایی که می‌خواهید را ثبت کنید. بعضی از سایت‌ها آنقدر کامل هستند که شما می‌توانید برای افراد مختلف از آنجا گل سفارش دهید‌ یعنی چند نفری وارد سایت بشوید و هر کدام تاج گل مورد نظر را انتخاب کرده و به یکباره همه آنها را انتخاب کنید تا همه باهم برای شما ارسال شود و متن مورد نظر برای تسلیت را هم می‌توانید روی کارت بنویسید و به تاج گل اضافه کنید.

    بهترین حالت این است که از گل‌های تازه مربوط به همان روز استفاده کنید. سایز تاج هم مربوط به خودتان است و همه چیز طبق نظر و سلیقه شما انجام می‌شود اما معمولاً تاج گل ترحیم یک طبقه؛ ارتفاعِ یک متر و ۸۰ تا ۲ متر دارد. تاج گل سه طبقه که مرتفع‌ترین است، سه و نیم متر ارتفاع دارد. معمولاً اکثر سایت‌های معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند، سعی می‌کنند تاج گل را مطابق با آن عکسی که ارسال کرده‌اید آماده کنند. اگر گل‌هایی که قرار است سفارش دهید، در سایت موجود نباشند،  از قبل به شما می‌گویند.

    نکته‌ای که باید به آن توجه بکنید این است که همه گل فروشی‌ها و سایت‌هایی که سفارش گل می‌پذیرند، در فصل‌های سرد بجای اینکه از گل گلایول استفاده کنند، گل شب بو را به کار می‌گیرند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که اگر می‌خواهید برای ترحیم یا ختم آماده سازی لازم را داشته باشید، حتماً باید زودتر سفارش خود را اعلام کنید تا آنها هم به موقع سفارش را برای شما ارسال کنند. خیلی از افراد درخواست می‌کنند که سفارش بر سر مزار آورده شود، در نتیجه خود تیم گل فروشی تاج گل را سر مزار مد نظر شما می‌آورند.

    توصیه می‌شود که معمولاً یک روز زودتر اقدام به انجام این کار بکنید؛ البته پذیرش سفارش ۵ ساعت قبل هم می‌تواند مفید و موثر باشد و باعث شود که شما به موقع به سفارش خودتان برسید.

    بدون شک خرید تاج گل ترحیم می‌تواند یکی از بهترین کارهایی باشد که برای مراسم ختم به انجام می‌رسانید‌. شما با خرید این تاج گل‌ها نشان می‌دهید که در غم آنها شریک هستید و می‌خواهید نمادی از یاد و خاطره آن عزیز را با گل به جا بگذارید.‌ به خاطر همین تاج گل تحریم یکی از مواردی است که خیلی زیاد مورد توجه قرار می‌گیرد و قبل از سفارش باید خوب تحقیق کنید که بتوانید تاج گلی متناسب با آن شرایط را تهیه کنید که توضیحات کامل در این قسمت در اختیار شما قرار داده شد تا بتوانید به یک نتیجه عالی برسید و آن چیزی را که انتخاب می‌کنید مورد رضایت قرار بگیرد‌.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.