شنبه, 22 اردیبهشت 1403 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41654 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2382×
لیست قیمت توری پرسی، توری حصاری و توری مش در شهرمفتول
  • 29 مرداد 1402 ساعت: 17:02
  • شناسه : 262248
    1

    توری پرسی که نام انگلیسی آن (Woven Wire Mesh)  است، که در نتیجه بافته شدن مفتول ها ساخته می شود. به طور معمول برای تولید این توری از مفتول سیاه و یا گالوانیزه استفاده می شود. که نوع مفتول به کاررفته تاثیر زیادی بر برو کیفیت و قیمت توری پرسی خواهد داشت.

    پ
    پ
    به هر نوع توری که در ساخت و تولید آن از سیم و مفتول فلزی و ورق‌های آهنی استفاده می‌شود توری فلزی گفته می شود. به طور معمول برای ساخت توری فلزی از آهن و فولاد استفاده می شود. اما فلزات دیگری چون آلومینیوم، روی، مس و بسیاری موارد دیگر توری فلزی چه به‌صورت مستقیم و چه به‌صورت روکش بر روی سایر فلزات نقش دارند. توری های فلزی براساس شکل ظاهری، نحوه تولید، جنس مفتول به کار رفته و همچنین کاربردهایی که دارند، دارای انواع گوناگونی همچمون توری مرغی، توری گابیون، توری سرندی و …. هستند. که به منظور استفاده در کاربردهای گوناگون در بازار خرید و فروش می شوند. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی قیمت توری حصاری، توری پرسی و توری مش که سه نوع از پرکاربردترین و پر فروش ترین انواع توری های فلزی هستند بپردازیم.

    images 1692437619 64e08c73f1961 - لیست قیمت توری پرسی، توری حصاری و توری مش در شهرمفتول - توری پرسی

    قیمت توری پرسی

    توری پرسی که نام انگلیسی آن (Woven Wire Mesh)  است، که در نتیجه بافته شدن مفتول ها ساخته می شود. به طور معمول برای تولید این توری از مفتول سیاه و یا گالوانیزه استفاده می شود. که نوع مفتول به کاررفته تاثیر زیادی بر برو کیفیت و قیمت توری پرسی خواهد داشت. نام های دیگر این توری، فنس پرسی و یا توری مشبک آهنی یا فولادی است.در واقع نوع بافت این توری و چشمه های مربعی شکل آن سبب شده است که با نام توری مشبک نیز شناخته شود. نوع بافت سیم مفتول و چشمه‌های مربعی شکل در توری پرسی فلزی که با نام توری مشبک آهنی نیز شناخته می‌شود این ظرفیت را به وجود آورده است که در جداسازی فضا و از خاصیت پوششی آن به عنوان پوشش اتاق ماشین‌های باری استفاده شود. همچنین به عنوان ایجاد کننده حصار محکم با انعطاف پایین واستحکام بالا در فرودگاه‌ها، بیمارستان و صنایع از آن استفاده می‌شود.

    توری پرسی

    قیمت مش

    توری مش یکی دیگر از انواع توری های فلزی است، که از مفتول هایی با استحکام بالا ساخته می شود. این توری همانند توری مشبک دارای چشمه های مربعی شکل است. برای ساخت این توری مفتول ها به شکل های موازی بر هم تنیده می شوند، و سپس محل تلاقی سیم های مفتولی عمودی و افقی جوش داده می شوند. این توری در اندازه ها و ابعاد متنوعی در بازار به فروش می رسد. برای تولید آن به طور معمولاز میلگرد کششی ST 37 ساده و 8 و 10 آجدار  استفاده می شود. ممکن است این توری را در پی ساختمان دیده باشید. از جمله مهم ترین ویژگی های مثبت این توری قیمت مناسب، قابلیت حمل آسان و به صورت ورقه ای، استحکام و مقاومت بالا را می توان نام برد. همچنین از این توری در کاربرد های متنوعی چون قفسه بندی، ساخت قفس، تزئینات و دکوراسیون خارج از خانه، حصارکشی و … به وفور استفاده می شود. علاوه بر این توری مش می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ورق پانچ در برخی کارکرد ها باشد. قیمت توری مش براساس ابعاد و وزن مفتول های به کاررفته برای تولید آن تعیین می گردد.

    توری مش

    قیمت توری حصاری

    توری حصاری یک ابزار حفاظتی پر کاربرد است که از آن برای حصارکشی اطراف باغ، کارگاه، پروژه‌های عمرانی و… به طور گسترده استفاده می شود. نام دیگر این توری فنس است. این محصول براساس جنس مفتول در انواع گوناگونی تقسیم بندی می شود. به عنوان مثال انواع توری حصاری ساخته شده با مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه و یا مفتول گالوانیزه با روکش پی وی سی در بازار وجود دارد که هریک دارای ویژگی ها و کاربرد های بخصوصی خواهند بود. فنس در واقع دارای دو بخش ستون و مفتول‌های افقی است که این دو قسمت چشمه های الماس مانند بزرگ و کوچک را ایجاد می کنند. این توری دارای انواع متنوعی چون فنس زنجیری، فنس مربعی و توری حصاری با روکش pvc است. قیمت توری حصاری براساس عوامل گوناگونی چون جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول تعییم می شود. از طرفی انجام عملیات گالوانیزاسیون بر روی مفتول به کار رفته در ساخت این محصول در قیمت نهایی آن موثر واقع خواهد شد. توری حصاری براساس قطر مفتول و اندازه چشمه در وزن های مختلفی به فروش می رسد. به طور کلی می توان گفت هر چه قطر مفتول به کار رفته در تولید این محصول بیشتر باشد، ابعاد چشمه آن نیز تغییر می‌کند و در نتیجه وزن رول‌ها سنگین‌تر می‌شود. و با سنگین شدن وزن رول های توری قیمت توری حصاری نیز افزایش می یابد. برای استعلام قیمت انواع توری های فلزی و مصالح ساختمانی به وب سایت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه فرمایید و یا از طریق تماس با شماره تلفن 37556-021 مشاوره رایگان دریافت نمایید.

    images 1692437483 64e08bebf3232 - لیست قیمت توری پرسی، توری حصاری و توری مش در شهرمفتول - توری پرسی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.