پنج‌شنبه, 3 آبان 1403 Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43997 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2460×
همراه آموزشی و تربیتی والدین | سایت زهرا قانع، روانشناس کودک
30 مرداد 1402 ساعت: 12:54
شناسه : 262316
5

سایت زهرا قانع بستری تخصصی، ویژه فرزندپروی بوده و امکانات متعددی از جمله فروشگاه آنلاین کتاب، اسباب بازی و دوره های آموزشی این حوزه را داراست تا به والدین کمک کند که به طور موثر از چالش‌های تربیت فرزندان خود عبور کنند.

پ
پ

در دنیای پرشتاب امروز، فرزندپروری می تواند یک کار دلهره آور باشد. با چالش‌های جدیدی که هر روز ظهور می‌کنند، برای بسیاری از والدین سخت‌تر می‌شود که با خواسته‌های کودک همراهی کنند. اینجاست که دوره ‌های فرزندپروری زهرا قانع وارد عمل می‌شوند؛ سایت زهرا قانع بستری تخصصی، ویژه فرزندپروی بوده و امکانات متعددی از جمله فروشگاه آنلاین کتاب، اسباب بازی و دوره های آموزشی این حوزه را داراست تا به والدین کمک کند که به طور موثر از چالش‌های تربیت فرزندان خود عبور کنند.

زهرا قانع، روانشناس کودک و مدرس دوره های فرزند پروری

نحوه کار سایت زهرا قانع

سایت زهرا قانع اولین سایت آموزشی و فروشگاهی در زمینه کودک و تحت نظر تیم روانشناسی و متخصص زهرا قانع بوده و هر محصولی که در این سایت ارائه می گردد از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار گرفته تا بهترین و مناسب ترین محصولات برای شما و فرزندانتان باشد.

یکی از محصولات ما دوره های فرزندپروری است که آموزش های جامع و کاملی را ارائه می دهد که والدین می توانند با به کار بردن آن ها با موفقیت با چالش های فرزندپروری روبرو شوند.

من زهرا قانع، روانشناس کودک و مدرس دوره های فرزندپروری، به شما عزیزان کمک می کنم که با استراتژی های مؤثر والدینی حرفه ای در مواجهه با چالش های مختلف فرزندپروری باشید.

دوره های فرزند پروری زهرا قانع

توضیح درمورد دوره های فرزندپروری

یکی از مزایای دوره های فرزندپروری این است که آنها مهارت ها، تکنیک ها و اطلاعاتی مبتنی بر شواهد در مورد رشد کودک ارائه می دهند که می تواند به والدین کمک کند رفتار و نیازهای کودک خود را بهتر درک کنند. این درک می تواند به والدین کمک کند تا ارتباط قوی تری با فرزندان خود برقرار کنند و محیط پرورشی و حمایتی بیشتری در خانه ایجاد کنند.

دوره های والدین طیف وسیعی از موضوعات، از جمله ایمن کردن دلبستگی، جدا کردن جای خواب، از شیر و پوشک گرفتن، رفع بدغذایی و مدیریت یک رابطه عمیق و صمیمانه بین والدین و کودک را پوشش می دهند. با گذراندن این دوره ها، والدین یاد می گیرند چطور بر اساس ویژگی های سنی فرزندشان با آن ها رفتار کنند تا با کمترین چالش روبرو گردند.

در حالی که برخی از والدین ممکن است در مورد گذراندن دوره های فرزندپروری تردید داشته باشند، مهم است که به یاد داشته باشید که این دوره ها فقط برای کسانی نیست که با فرزندپروری مشکل دارند. حتی والدین باتجربه نیز می توانند از یادگیری مهارت ها و تکنیک های جدید برای تقویت روابط خود با فرزندان خود و مقابله با چالش های جدید با رشد فرزندشان بهره مند شوند.

محصولات و اسباب بازی های تقویت هوش برای نوزادان

سایر محصولات سایت زهرا قانع

کتاب و اسباب بازی از جمله ابزارهایی هستند که در کنار دوره های فرزند پروری زهرا قانع، در رشد کودک بسیار کمک کننده می باشند.

خواندن کتاب برای کودکان از سنین پایین می تواند به رشد زبان، واژگان و مهارت های درک مطلب کمک کند. قرار گرفتن در معرض انواع مختلف کتاب ها همچنین می تواند خلاقیت و تخیل را تقویت کند.

هم چنین نوع اسباب بازی هایی که کودک با آنها بازی می کند می تواند بر رشد شناختی و جسمی او تأثیر بگذارد. اسباب بازی هایی که نیاز به حل مسئله و تفکر انتقادی دارند می توانند به رشد مغز کمک کنند در حالی که اسباب بازی های فیزیکی می توانند به رشد مهارت های حرکتی کمک کنند.

word image 262316 4 - همراه آموزشی و تربیتی والدین | سایت زهرا قانع، روانشناس کودک - تربیت فرزند

محصولات سایت زهرا قانع فقط مختص کودکان نیستند، ما کتاب های آموزشی برای والدین هم داریم.

کتاب می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر والدین داشته باشد. آنها می توانند اطلاعات، حمایت و راهنمایی در مورد جنبه های مختلف والدین، رشد کودک و روابط خانوادگی ارائه دهند. خواندن کتاب می تواند به والدین کمک کند تا در مورد نقش خود به عنوان والدین احساس اطمینان و آگاهی بیشتری داشته باشند، که می تواند مهارت های کلی فرزندپروری آنها را بهبود بخشد.

علاوه بر این، کتاب‌هایی با موضوعات فرزندپروری، مانند نظم، ارتباطات و روان‌شناسی کودک، می‌توانند راهبردهای مفیدی را برای مدیریت رفتارها و موقعیت‌های مختلف و همچنین تقویت رابطه آنها با فرزندان به والدین ارائه دهند. علاوه بر این، خواندن داستان با کودکان می تواند پیوند و ارتباطات خانوادگی را تقویت کند و تخیل، خلاقیت و رشد شناختی کودکان را تحریک کند.

در پایان، می‌توان گفت که با وجود چالش برانگیز بودن فرزندپروری، ما با تیم روانشناسی و متخصص خود و هم چنین محصولات و خدمات آموزشی، در خدمت شما والدین عزیز هستیم تا کمک کنیم که بهترین راهکارها را برای رشد سالم و موفقیت آمیز فرزندانتان ارائه دهیم.

برای دسترسی سریع به سایت زهرا قانع می توانید از آدرس https://zahraghane.com وارد سایت شوید یا نام “زهرا قانع” را در گوگل جستجو نمایید. از آیدی @ghane_psychologist نیز میتوانید به اینستاگرام زهرا قانع دسترسی داشته باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.