جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیرکل برکنار شده ارشاد: من شهید راه کنسرت هستم!
    30 مرداد 1402 - 17:45
    شناسه : 262362
    0

    مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند…در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند!

    پ
    پ

    راه کنسرت - مدیرکل برکنار شده ارشاد: من شهید راه کنسرت هستم! - شهید راه کنسرت

    حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جریان مراسم معارفه مدیر کل جدید با انتقاد از نوع برکناری خود گفت: ظاهرا مشکل فرهنگ و هنر در خوزستان من بودم که امیدوارم بعد از ما حل شود و خطاب به کسانی که امروز از رفتن من خوشحال شدند می گویم که امیدوارم بر این شادی آنها افزوده شود و بدانند که من فرزند این خاک و خوزستان هستم و عاشق این دیار باقی خواهم ماند.

    بخش‌هایی از اظهارات تند حجت الاسلام کلاه کج را به نقل از رسانه محلی خوزنا در ادامه می‌خوانید:

    *خوشحالم که مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مورد عنایت ویژه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان است و امیدوارم که وی این فرصت را غنیمت بشمارد و در مسیر تعالی و رشد هرچه بیشتر فرهنگ و هنر استان به کار گیرد.

    * خیلی ها گفتند شما شهید راه کنسرت هستید. ما همه جا شهید دادیم شهید مدافع حرم، مدافع وطن، مدافع سلامت فقط در راه هنر شهید ندادیم که گفتیم چقدر خوب است که ما شهید این راه بشویم و نام نیسان آبی در تاریخ این استان ثبت بشود تا آیندگان قضاوت کنند که نیسان آبی هم می‌تواند تحول و معجزه‌ای در فرهنگ و هنر کشور ایجاد کند.

    *چند وقت پیش من خدمت یکی از بزرگان استان خوزستان رسیدم و او به من گفت برو خان و کدخدا را ببین و من در جواب او گفتم من نه خانی می‌شناسم و نه کدخدایی. چرا که ما انقلاب کردیم که نه خان باشد و نه کدخدا. خوشحالم که امروز بدون دیدن خان و کدخدا، با عزت و با افتخار این صندلی را تحویل دادم.

    * با افتخار این مسئولیت را تحویل دادم تا خاری باشم در چشمان و استخوانی باشم در گلوی خان و کدخداهایی که در خوزستان وجود دارند.

    *اسفندماه سال گذشته یکی از بزرگان کشور را ملاقات کردم و او به من گفت خودت را از فتنه یک بنده خدایی در خوزستان نجات بده! به او گفتم راه نجات چیست، گفت استعفا بده. من سه بار استخاره گرفتم و هر سه بار آتش، دوزخ و عذاب آمد؛ خیلی جالب است که من علیرغم اینکه در پستهای قبلی استعفا داده بودم ولی در پست مدیرکل ارشاد خوزستان تا آخر ایستادم تا این فتنه را تجربه کنم.

    *چند سال قبل نیز که در اداره ارشاد اهواز مسئولیت داشتم در مصاحبه‌ای گفتم در خوزستان مدیران کوتوله می‌مانند. یکی از مدیران در آن موقع به من اعتراض کرد که چرا چنین حرفی را زدی. این مدیر که اکنون در اصفهان مسئولیتی دارد بعد از ۱۰ سال به من زنگ زد و گفت به حرف ۱۰ سال پیش شما مبنی بر کوتوله ماندن مدیران رسیدم که علت آن هم دخالت‌های بیجا در انتصابات و عزل و نصب‌های مدیران است.

    *برخی بزرگان استان در تریبون‌های رسمی خود اعلام می‌کنند که دخالتی در عزل و نصب‌ها ندارند ولی من به آنها می‌گویم چطور این ادعا را دارید در حالی که خود من حداقل در چند مورد به شخصه شاهد دخالت‌های شما در عزل و نصب‌ها بوده‌ام.

    *من شهید راه کنسرت در خوزستان هستم چراکه معتقدم هرچیزی که قانون رسمی جمهوری اسلامی است باید در استان خوزستان نیز اجرا شود و اگر کسی هم در این زمینه مخالفت دارد و با اجرای کنسرت در این استان مشکل دارد باید به صورت رسمی و با شهامت اعلام کند تا مردم به مواضع وی پی ببرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.