شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پسر جوان دستور شلیک مرگ برای پدرش را داد / قتل پشت فرمان اتوبوس در کرج + عکس و جزییات
    03 شهریور 1402 - 12:02
    شناسه : 262563
    0

    پسر جوان که با همدستی دوستش نقشه قتل پدرش را طراحی واجرایی کرده بود پس از یکسال با تلاش کارآگاهان جنایی البرز دستگیر شد.

    پ
    پ

    - پسر جوان دستور شلیک مرگ برای پدرش را داد / قتل پشت فرمان اتوبوس در کرج + عکس و جزییات - پدر

    به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یکسال قبل از وقتی شروع شد که راننده یک اتوبوس در یکی از محله های استان البرز به طرز مرموزی با شلیک گلوله به قتل رسید.

    نخستین معاینه جسد در صحنه حادثه نشان می‌داد که مقتول پشت فرمان اتوبوس اش هدف شلیک مرگبار از ناحیه صورت قرار گرفته است.

    در حالیکه تحقیقات زیادی برای کشف این پرونده از سوی کارآگاهان جنایی صورت گرفت اما هیچ سرنخی وجود نداشت تا اینکه بعد از گذشت حدود یکسال کارآگاهان به دنبال تحقیقات نامحسوس متوجه شدند که پسر مقتول در این جنایت دست داشته است.

    در ادامه بازجویی های فنی بود که عامل جنایت که دوست پسر مقتول بود نیز بازداشت شد این متهم درهمان بازجویی های اولیه صراحتا قتل راننده اتوبوس را به گردن گرفت او مدعی شد که پسر مقتول او را وسوسه کرد که با کشتن پدرش پول کلانی را دراختیار بگذارد.

    با تهیه یک اسلحه به سراغ پدر دوستم که راننده اتوبوس بود رفتم و او را درحالی که پشت رول اتوبوس بود با شلیک گلوله به صورتش کشتم وخیلی زود پابه فرار گذاشتم.

    به دنبال اظهارات عامل قتل پسر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل پدرش نیز دستگیر شد.

    پسر جوان که پس از دستگیری به شدت شوک زده شده بود گفت: پدرم از سالها قبل باعث آزار من و مادرم می شد او بسیار بداخلاق بود و مادرم را کتک میزد این رفتارهای پدری ام دیگر به شدت غیر قابل تحمل شده بود برای همین تصمیم گرفتم او را بکشم تا برای همیشه خانواده از دست رفتارهای خصمانه او راحت شوند.

    سرهنگ شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت:پس از اعتراف های متهمان این پرونده متهمان به دادسرا منتقل شدند ودرصف دادرسی قرار گرفتند‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.