سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41510 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بررسی، مقایسه و انتخاب بهترین ردیاب خودرو در ایران
    04 شهریور 1402 - 14:15
    شناسه : 262657
    0

    ردیاب خودرو دستگاه کوچک و قابل‌حملی است که داخل وسایل نقلیه تعبیه می‌شود و به صاحب آن‌ امکان نظارت بر ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها را می‌دهد. ردیاب‌های جی پی اس به‌صورت لحظه‌ای و دقیق موقعیت جغرافیایی خودرو را از طریق سیم‌کارتی که داخل آن است به تلفن همراه راننده ارسال می‌کند.

    پ
    پ

    ردیاب خودرو با جی پی اس وایزر به نقل از گجت نیوز با افزایش روزافزون قیمت وسایل نقلیه، یکی از دغدغه‌های افراد حفظ امنیت خودروهاست. وسایل ضدسرقت قدیمی مانند قفل فرمان، قفل پدال، دزدگیر و غیره دیگر کارایی نداشته و سارقین ماهر به‌سرعت آن‌ها را غیرفعال می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی طی سال‌های اخیر، سیستم امنیتی هوشمند خودرو جایگزین روش‌های قدیمی جلوگیری از سرقت شده است.

    این تکنولوژی می‌تواند برای خودروهای شخصی یا مدیریت خودروهای متعلق به سازمان‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم شامل یک دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس و اپلیکیشن تلفن همراه است. کارایی این محصول بسیار بالا بوده و استفاده از آن نیز آسان است.

    ردیاب خودرو چیست؟

    ردیاب خودرو دستگاه کوچک و قابل‌حملی است که داخل وسایل نقلیه تعبیه می‌شود و به صاحب آن‌ امکان نظارت بر ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها را می‌دهد. ردیاب‌های جی پی اس به‌صورت لحظه‌ای و دقیق موقعیت جغرافیایی خودرو را از طریق سیم‌کارتی که داخل آن است به تلفن همراه راننده ارسال می‌کند. این وسیله به صاحب ماشین کمک می‌کند امنیت آن را تأمین و امکان سرقت را به صفر نزدیک کنند. برخی از ردیاب‌های خودرو، با ارسال هشدارهای لحظه‌ای مثل هشدار روشن یا خاموش شدن خودرو، سرعت، هشدار حرکت و هشدار ضربه امکان نظارت هر چه بیشتر را فراهم می‌کنند.

    انواع ردیاب جی پی اس خودرو

    ردیاب خودروهای مختلف با امکانات گوناگون در بازار موجود هستند. اصول و نحوه کارکرد اغلب مدل‌های ردیاب جی پی اس مشابه یکدیگر است. امکانات و قابلیت‌های انواع مختلف ردیاب باعث تفاوت در قیمت آن‌ها می‌شود. از انواع ردیاب (GPS) خودرو در ایران می‌توان به مدل‌های سیمی، آهنربایی (بدون نیاز به سیم‌کشی)، فندکی، دیاگی و… اشاره کرد و کاربران بر اساس نیازهای خود مدل جی‌پی‌اس مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

    بررسی و مقایسه انواع ردیاب خودرو

    جی‌پی‌اس‌ها به دو نوع آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند.

    ردیاب آفلاین: ردیاب‌های آفلاین جزء ردیاب‌هایی هستند که بدون نیاز به اینترنت کار می‌کنند. ردیاب‌‌های آفلاین بعد از تشخیص موقعیت مکانی، داده‌ها را از ماهواره‌های در حال گردش به دور زمین دریافت می‌کنند و سپس اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی را در کارت حافظه خود به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند، تا کاربر در صورت نیاز با اتصال کارت حافظه به دستگاه حافظه خوان اطلاعات آن را مشاهده کنند. این قابلیت در مواقع قطع اینترنت بسیار مفید است.

    ردیاب آنلاین: ردیاب برخط یا ردیاب آنلاین خودرو همیشه به سرور متصل است. به همین دلیل اطلاعات را به‌صورت لحظه‌ای به آن انتقال می‌دهد و تمامی اطلاعات اعم از موقعیت لحظه ‌به ‌لحظه ماشین، سرعت ماشین، وضعیت باز یا بسته بودن درب‌های خودرو، وضعیت روشن یا خاموش بودن موتور ماشین و …. را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص به افراد ارائه می‌دهد. راننده یا مدیر ناوگان نیز در هر لحظه از وضعیت خودرو باخبر می‌شود.

    ردیاب‌ها از لحاظ نوع سیم‌کشی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

    ردیاب‌های سیمی: منبع تغذیه ردیاب‌ سیمی، برق خودرو است. این ردیاب‌ها، برای تمامی ماشین‌ها قابل‌استفاده هستند.

    ردیاب‌های بی‌سیم: منبع تغذیه ردیاب بی‌سیم، باتری بسیار قوی آن است و با نام‌های ردیاب‌ مغناطیسی و جی‌پی‌اس آهنربایی نیز شناخته می‌شود. این ردیاب‌ها نصب بسیار آسانی دارند و برای انواع وسایل نقلیه مناسب هستند.

    word image 262657 2 scaled - بررسی، مقایسه و انتخاب بهترین ردیاب خودرو در ایران - جی پی اس

    عوامل تاثیر گذار در قیمت ردیاب خودرو

    وجود مدل‌های مختلف ردیاب جی‌پی‌اس با برندهای متنوع باعث شده است که افراد در انتخاب ردیاب مورد نظر خود دچار مشکل شوند. به‌خصوص که هرکدام قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. اما علت این تفاوت قیمت چیست؟

    عوامل زیادی روی قیمت ردیاب ها تاثیر دارند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

    • برند و کارخانه سازنده، مهم‌ترین عامل تفاوت قیمت ردیاب‌ ها
    • سرور نرم‌افزار ردیاب خودرو، عامل مهم دیگر در قیمت جی‌پی‌اس
    • نوع ردیاب، عامل موثر بر قیمت
    • نحوه پشتیبانی از ردیاب و ضمانت آن
    • قابلیت نصب آسان
    • مدت زمان ماندگاری باتری جی‌پی‌اس ماشین
    • امکان برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو
    • داشتن دکمه SOS برای استفاده در مواقع ضروری

    از دیگر عوامل موثر در قیمت جی پی اس خودرو می توان به خاصیت ضد آب، ضد گرد و غبار و قدرت سیگنال جی‌پی‌اس خودرو اشاره کرد.

    word image 262657 3 scaled - بررسی، مقایسه و انتخاب بهترین ردیاب خودرو در ایران - جی پی اس

    بهترین ردیاب خودرو

    اگر شما هم دغدغه پیدا کردن بهترین ردیاب خودرو را دارید و می‌خواهید به بهترین نحو امنیت وسیله نقلیه خود را تأمین کنید باید بدانید که بهترین ردیاب خودرو برای هر شخص متفاوت است. قبل از هر چیز لازم است بدانید چه انتظاری از یک ردیاب جی‌پی‌اس دارید و برندی را انتخاب کنید که علاوه‌بر محصول باکیفیت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می‌کند. همچنین بهتر است قبل از تصمیم‌گیری با مشاور و متخصص مشورت کنید.

    برای انتخاب بهترین ردیاب مناسب خودروی خود کافی است با متخصصان وایزر که یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع ردیاب جی پی اس خودرو و موتور سیکلت است، تماس بگیرید. جی‌پی‌اس وایزر به عنوان محبوب‌ترین ردیاب کشور با بیشترین تعداد نصب، انتخابی امن و هوشمند برای تأمین امنیت دارایی‌های شماست. ضمن این که این برند پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته و یک سال گارانتی قابل تمدید مجدد را دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.