پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امکانات لجستیک پست با توجه به گسترگی رودسر تقویت شود
    07 شهریور 1402 - 9:50
    شناسه : 262871
    1

    سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به خدمات گسترده اداره پست گفت: امکانات لجستیک و ماشین آلات حمل کالا برای خدمات دهی بهتر به مردم با توجه به گستردگی رودسر و پراکندگی روستاها در این شهرستان تقویت شود.

    پ
    پ

    photo ۲۰۲۳ ۰۸ ۲۹ ۰۸ ۵۶ ۳۱ - امکانات لجستیک پست با توجه به گسترگی رودسر تقویت شود - امکانات لجستیک پست
    دکترمحمدحیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره پست رودسر در فرمانداری رودسر با اشاره به نقش مهم پست در ارتباطات اظهار کرد: نیز در این مراسم با اشاره به گام دوم انقلاب که بایستی از نیروهای جوان،متعهد، کار پشته و باهوش برای واگذاری سکان اداره امور استفاده کرد،اظهار کرد:پست از سازمان های است که خیلی خوب با تحولات جهانی خودش را وقف داده است.

    وی با اشاربه اینکه امروزه شعاع پست نسبت به گذشته گسترده شده و صرفاٌ حمل نامه و کالا نیست،افزود:
    تجارت الکترونیک و بانکداری نوین به خدمات پست اضافه شده ضمن اینکه پست از نهادهای بین المللی است باهمه مراکز جهان در ارتباط است بدون اینکه خط قرمز دولت ها مانع این ارتباطات شود.

    محمدحیدری با اشاره به تدوین تمبر رودسر در راستای برندسازی محصولات شاخص این شهرستان مانند فندق و گل و گاوزبان تصریح کرد:در اسفندماه انتخابات را داریم که بایستی اقلام انتخاباتی را جابجا کنیم از همراهی و مساعدت پست در این راستا قدردانی می کنیم.

    وی با اشاره به پراکندگی روستاها و گستردگی شهرستان رودسر افزود:رودسر نیازمند به تقویت امکانات پست همانند خودرو برای خدمات رسانی به مناطق دور دست تر و جمع آوری مرسوله های پستی از همه مناطق شهرستان است.
    مدیر کل اداره پست گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: تقویت زیرساخت های پست و هوشمندسازی آن متناسب با ماموریت های جدید پست است.

    وی با اشاره به اینکه خدمات پست بسیار گسترده است، افزود:به زودی ماشین آلات در حوزه لجستیک و حمل کالا برای ارائه خدمات دهی بهتربه شهروندان در راستای حمل کالا در پست گیلان تقویت می شود.
    محمدحسین هوشنگی فقر نیروی انسانی را یکی از بحران های اداره پست اعلام کرد و گفت:تلاش ما شناسایی و بهره گیری از نیروهای جوان برای آینده بهتر پست است.

    در پایان این مراسم داریوش نوروزی به عنوان سرپرست جدید اداره پست رودسر معارفه و از تلاش های #رضا_راجی قدردانی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.