جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقاد سخت کاپیتان سابق پرسپولیس از یحیی گل محمدی
    08 شهریور 1402 - 19:21
    شناسه : 262998
    1

    کاپیتان سابق پرسپولیس به شدت از یحیی گل‌محمدی و شهاب زاهدی انتقاد کرد.

    پ
    پ

    فرد - انتقاد سخت کاپیتان سابق پرسپولیس از یحیی گل محمدی - پرسپولیس

    شهاب زاهدی تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس است که در 3 بازی اول این تیم در ترکیب اصلی قرار گرفت. با این حال شهاب موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشد تا انتقادها از او زیاد شود. یکی از سفت و سخت ترین منتقدان این روزهای زاهدی ،بهروز رهبری فرد کاپیتان و مدافع سابق پرسپولیس است که گویا اصلا از خرید جدید پرسپولیس راضی نیست و زاهدی را در حد این تیم نمی‌داند.

    رهبری فرد با انتقاد از زاهدی گفت: تعجب می‌کنم باشگاه پرسپولیس وقت کافی داشت اما مهاجم خوبی نگرفت. آنها شهاب زاهدی را گرفتند که در مجارستان بازی کرده و جالب است که فوتبالیست‌های مجارستان خودشان در اتوشویی کار می‌کنند.

    رهبری‌فرد که شمشیر را برای زاهدی از رو بسته، انتقادهایش از او را اینگونه ادامه داده است: این معیار درستی نیست که هر بازیکن در خارج کشور بازی کند، با ارقام سنگین به تیم‌های بزرگ داخلی برگردد. تعجب می‌کنم شهاب زاهدی چطور به تیم ملی دعوت شده است.

    درباره زاهدی می‌گویند باید او زمان بدهیم اما نکته اینجاست مهاجمی‌که خوب باشد دیگر نیازی به زمان ندارد.او همچنین یحیی که دوست و همبازی قدیمی‌اش هم به حساب می‌آید را بی نصیب نگذاشت و علیه او هم صحبت کرد.

    مدافع سابق پرسپولیس مدعی شد حرف‌های گل‌محمدی در خصوص کیفیت بد چمن ورزشگاه آزادی بیشتر شبیه به بهانه است. رهبری فرد در این خصوص گفت: انگار یحیی خودش یادش رفته روی چه زمین‌هایی بازی می‌کردیم.

    به نظرم گل‌محمدی بهانه می‌گیرد و اینکه نتیجه نگرفتن تیمش را به این مسائل ربط می‌دهد، خیلی قشنگ نیست. او همچنین با انتقاد از فروش عبدی گفت: سوالم از یحیی این است که وقتی تیم مهاجم ندارد چرا عبدی را به تیم دیگری می‌دهد؟ یعنی عبدی از زاهدی ضعیف‌تر بود؟.

    کاپیتان سابق قرمزها در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده و سرمربی و مهاجم ملی پوش پرسپولیس را به باد انتقاد گرفته که این تیم از 3 بازی اول خود در لیگ 7 امتیاز کسب کرده و آنقدر نتایج پرسپولیس بد نبوده است. با این حال رهبری فرد که همواره ادبیات و لحن خاصی در صحبت‌هایش دارد، از گل‌محمدی و زاهدی انتقاد کرده تا نشان دهد اصلا از شرایط تیم سابقش راضی نیست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.