پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رفاقتی با گل محمدی ندارم/ پرسپولیس با ابرام چرخی هم نتیجه می گیرد
    11 شهریور 1402 - 1:57
    شناسه : 263136
    1

    پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ماجرای اختلافش با گل محمدی توضیحاتی را بیان کرد.

    پ
    پ

     

    رهبری فرد - رفاقتی با گل محمدی ندارم/ پرسپولیس با ابرام چرخی هم نتیجه می گیرد - پرسپولیس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه با گل محمدی اختلاف دارد، اظهار کرد: نه، من با یحیی زمانی که بازی می‌کردیم رفیق بودیم، اما اکنون رفاقتی ندارم، چون من برحسب وظیفه بعد از قهرمانی جام حذفی و لیگ با او تماس گرفتم، اما جواب نداد و گفتند او جواب هیچ کس را نمی‌دهد. اگر شماره اش را عوض کرده بود پیروانی می‌گفت که شماره اش تغییر کرده است. اشکال ندارد. آقای گل محمدی! از تو گنده‌تر امثال علی پروین، علی دایی و برانکو در پرسپولیس بودند. همچنین تو چند سال نون برانکو را خوردی و عیب ندارد.

    رهبری فرد درباره اینکه از تیم برانکو دیگر بازیکنی در پرسپولیس نیست، گفت: من ۴، ۵ سال قهرمانی را می‌گویم. ایشالا امسال پرسپولیس قهرمان شود تا ببینیم گل محمدی تیمی که ساخته در نهایت می‌تواند قهرمان شود.

    پیشکسوت پرسپولیس گفت: من اصلا ناراحت نیستم زمانی که من در پرسپولیس بازی کردم افتخارم این است که در کنار احمد رضا عابدزاده، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و حمید استیلی بازی کردم و در آن زمان از فوتبال لذت بردم و همین کافی است. برای من اصلا مهم نیست که گل محمدی با پرسپولیس نتیجه می‌گیرد یا نه! خودشان هم می‌دانند پرسپولیس با این هزینه‌ای که کرده است ابرام چرخی هم بگذارند نتیجه می‌گیرد.

    او درباره اینکه درویش بیان کرده که سقف بودجه پرسپولیس ۳۰۰ میلیارد و خرده‌ای است، گفت: کل بازیکنان پرسپولیس مبلغ قراردادشان در زمان ما ۳۰۰ و خرده‌ای هزار نومان بود، اما قهرمان می‌شدیم و زمین آزادی هم بزکوهی هم پایش پیچ می‌خورد، اما هیچ گلایه‌ای نمی‌کردیم. من فکر می‌کنم در ۱۴ سالی که در پرسپولیس بازی کردم ۲ بازی زیرنور بازی کردم و ۲ الی ۳ بعدازظهر بازی می‌کردیم. ما به عشق پرسپولیس گلایه نمی‌کردیم و اگر زمین خراب بود با دوندگی خود تلاش می‌کردیم.

    رهبری فرد درباره اینکه دوست ندارد مربی فوتبال شود، گفت: زمانی که من مربیگری را شروع کردم، گل محمدی مربی نبود و علاوه بر این، خیلی‌های دیگر هم در خانه شان بودند. در زمانی که مربی استیل آذین شدم در صورتی که می‌توانستیم سپاهان نوین ببریم به لیگ برتر فوتبال می‌آمدیم و اتفاقی افتاد و آن زمان ناراحت شدم و دیدم مربیگری سخت شده است و کنار کشیدم. ان شا الله سعی می‌کنم به مربیگری برگردم.

    او درباره اینکه در صورت اینکه مربی شد جواب تلفن خبرنگاران را بدهد، گفت: من نزدیک ۷، ۸ سال در کنار گل محمدی بازی کردم و توقع از او دارم که جواب تلفنم را بدهد و چندین بار با او تماس گرفتم و قصد نداشتم جایش را بیگرم و فقط می‌خواستم به او تبریک بگویم. دوست ندارد. من از گل محمدی حمایت نمی‌کنم، اما از پرسپولیس حمایت می‌کنم.

    منبع: باشگاه خبرنگاران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.