جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
لیست برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران
  • 13 شهریور 1402 ساعت: 15:24
  • شناسه : 263297
    1

    با توجه به حساسیت عملکرد لنت ترمز در سیستم خودرو، بسیاری از مردم به دنبال خرید بهترین برندهای لنت ترمز موجود در بازار هستند تا بتوانند نیازهای خودشان را به لنت های ترمز متعدد و بی کیفیت برطرف کنند. تنوع در برندهای مختلف تولید کننده لنت ترمز در ایران و یا در خارج از ایران […]

    پ
    پ

    با توجه به حساسیت عملکرد لنت ترمز در سیستم خودرو، بسیاری از مردم به دنبال خرید بهترین برندهای لنت ترمز موجود در بازار هستند تا بتوانند نیازهای خودشان را به لنت های ترمز متعدد و بی کیفیت برطرف کنند. تنوع در برندهای مختلف تولید کننده لنت ترمز در ایران و یا در خارج از ایران بسیار زیاد است. از این رو قصد داریم در این مقاله لیستی از برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران و مشخصه های هر کدام از این لنت ها را به شما ارائه کنیم تا اگر نیاز به خرید لنت ترمز باکیفیت دارید، یکی از این برندها را انتخاب کنید.

    لیست برندهای لنت ترمز موجود در بازار

    لنت های ترمز، یکی از قطعات مهم و حیاتی در خودرو محسوب می شوند که می توانند با عملکرد مناسب خودشان برای کنترل خودرو در حین رانندگی مورد استفاده قرار گیرند. این لنت ها وظیفه ایجاد اصطکاک در دیسک یا کاسه ترمز را دارند تا بتوانند با تبدیل کردن انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی، چرخ های خودرو را متوقف کنند. هر خودرو دارای 4 لنت است که می توانند دیسکی و یا کاسه ای باشند. برای اینکه بتوانید بهترین لنت موجود در بازار را بخرید، با ما همراه باشید تا شما را با بهترین برندهای لنت ترمز موجود در بازار آشنا کنیم.

    word image 263297 1 - لیست برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران - لوازم یدکی

    لیست برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران

    لنت ترمز پارس

    پارس یکی از برندهای معروف تولید کننده لنت ترمز پراید و خودروهای ایرانی است که توانسته محصولات خود را کیفیت بسیار بالایی به مردم ارائه کند. لنت های ترمز پارس می توانند برای انواع خودرو سواری و شخصی، موتور سیکلت، کامیون و قطار مورد استفاده قرار گیرند. لنت های تولید شده توسط این برند دارای قابلیت های متنوعی هستند و می توانند امکان ترمزگیری سریع را برای شما فراهم کنند. همچنین مواد استفاده شده در این لنت ها، سازگار با محیط زیست هستند و باعث آلوده شدن محیط زیست نخواهند شد.

    کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت لنت ترمز پارس باعث شده تا محصولات این برند بسیار پرفروش باشند. از طرفی برند پارس تلاش کرده تا اکثر خودروهای ایرانی و خارجی موجود در بازار را پوشش دهد و لنت های ترمز مورد نیاز آن ها را تامین کند.

    لنت ترمز ایساکو

    ایساکو یکی از آشناترین برندهای تولید کننده لنت ترمز برای خودروهای ایران خودرو است. کیفیت لنت های ترمز این برند بسیار بالاست. به طوری که می توانید با خیالی راحت از این لنت ها برای خودروی شخصی خود استفاده کرده و از قدرت ترمزگیری بالای آن بهره مند شوید. کالاهای تقلبی که با نام ایساکو به فروش می روند، بسیار زیاد هستند. از این رو باید در هنگام خرید به اصل بودن لنت ها توجه داشته باشید.

    word image 263297 2 - لیست برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران - لوازم یدکی

    بهترین برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران

    لنت ترمز الیگ

    الیگ یکی دیگر از برندهای لنت ترمز موجود در بازار است که از بهترین متریال ها برای ساخت لنت ترمز استفاده می کند. در صورتی که نیاز به خرید لنت ترمز سرامیکی دارید، لنت های الیگ یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شوند؛ چرا که این برند لنت های ترمز سرامیکی را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کند. لنت های تولید شده توسط این برند در دو نوع کاسه ای و دیسکی هستند که هر کدام کیفیت بسیار بالایی دارند

    لنت های ترمز ساخته شده توسط برن الیگ، سازگار با محیط زیست هستند و می توانند بدون آسیب به محیط زیست مورد استفاده قرار گیرند. این لنت ها بدون آزبست تولید شده اند و دارای استاندارد جهانی هستند. از این رو اگر برای شما مهم است که یک لنت ترمز مرغوب بخرید، کافیست که لنت ترمز الیگ را انتخاب کنید.

    لنت ترمز تکستار

    نمی توان در مورد لنت ترمز پارس صحبت کرد و به یکی از بهترین برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران به نام تکستار اشاره نکرد. لنت های تولید شده توسط این برند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و اکثر خودروهای ایرانی را پوشش می دهند. پس اگر نیاز به خرید لنت ترمز تارا باکیفیت دارید، می توانید لنت تکستار را انتخاب کنید. تکستار اقدام به تولید لنت های ترمز سرامیکی کربنی نیز کرده است که هر کدام کیفیت بسیار بالایی دارند.

    لنت های این برند هم به صورت دیسکی و هم به صورت کاسه ای در بازار موجود هستند و می توان آن ها را برای خودروهای سواری و سنگین مورد استفاده قرار داد. یکی از خصوصیات این لنت ها این است که بدون آزبست تولید شده اند. کم سر و صدا بودن این لنت ها، استفاده از متریال های باکیفیت برای ساخت آن ها، طول عمر و ایمنی بالا، از جمله خصوصیات این لنت ها محسوب می شوند.

    word image 263297 3 - لیست برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران - لوازم یدکی

    معرفی بهترین برندهای لنت ترمز در ایران

    لنت ترمز امکو

    لنت ترمز امکو، یکی از برندهای لنت ترمز موجود در بازار است که هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم توانسته محصولات خود را با بهترین قیمت به مردم ارائه کند. شرکت تولید کننده امکو فعالیت خودش را از سال 1369 در حوزه تولید لنت ترمز آغاز کرده است و به واسطه تجربه تولید لنت های ترمز، به یکی از برندهای برندهای تولید کننده لنت ترمز در بازار تبدیل شده است.

    لنت ترمز امکو دارای دوام و ایمنی بسیار بالایی است. با طول عمر بالای این لنت ها می توان تا چندین سال از آن ها استفاده کرد. سر و صدای کم، قدرت ترمزگیری فوق العاده حتی در دمای بالا و کاهش خطر زنگ زدگی در حین استفاده، از جمله خصوصیات لنت های تولید شده توسط این برند هستند.

    لنت ترمز های کیو

    لنت ترمز های کیو، یکی از برندهای لنت ترمز موجود در بازار است. این برند کره ای فعالیت خود را از سال 1991 آغاز کرده و توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به مردم ارائه کند. برند های کیو، از بهترین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید لنت های ترمز فلزی و نیمه فلزی استفاده کرده است. لنت های ترمز این برند، قدرت ترمزگیری بسیار خوبی دارند.

    لنت ترمز های کیو می تواند اصطکاک ثابت را در دیسک حفظ کند. کم سر و صدا بودن، خنک شدن سریع لنت و همچنین آسیب کمتر به دیسک ها به واسطه کیفیت بالای این لنت، از جمله خصوصیات این محصول محسوب می شوند. لنت ترمز های کیو از الیاف شیشه ای ساخته نشده است و سازگار با محیط زیست می باشد.

    word image 263297 4 - لیست برندهای لنت ترمز موجود در بازار ایران - لوازم یدکی

    بهترین لنت ترمز موجود در بازار

    لنت ترمز آسیمکو

    لنت ترمز آسیمکو یکی از بهترین برندهای لنت ترمز موجود در بازار است. اگرچه این برند، یک برند چینی تولید کننده لنت ترمز است؛ اما به دلیل اینکه از بهترین متریال ها برای ساخت لنت ترمز استفاده می کند، می تواند محصولات باکیفیتی را به بازار وارد کند. این برند فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرده و محصولات مختلفی را از جمله کمک فنر، کفشک ترمز، لنت ترمز و … به بازار ارائه می کند.

    لنت های ترمز آسیمکو، می توانند توقف سریعی در حین ترمزگیری داشته باشند. در زمان ترمز گرفتن، صدای این لنت ها بسیار محدود است و گرد و غبار زیادی نیز تولید نمی کنند. مقاوم در برابر زنگ زدگی و همچنین استفاده از متریال های باکیفیت برای ساخت این لنت ها، باعث شده تا این برند به عنوان یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده لنت ترمز شناخته شود.

    خرید بهترین برندهای لنت ترمز

    اگر قصد خرید بهترین برندهای لنت ترمز موجود در بازار را دارید، باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا خیالتان از بابت اصالت محصولات این قطعات و لوازم یدکی راحت باشد. فروشگاه اینترنتی یدک پارت، به صورت تخصصی در حوزه فروش لنت های ترمز جلو و عقب خودروهای سواری فعالیت می کند. برای اطلاع از قیمت انواع لنت ترمز و خرید لنت ترمز پراید، پژو 405 و خودروهای دیگر، کافیست که به سایت یدک پارت مراجعه کرده و سفارش خودتان را ثبت کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.