یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اتهامات جدید علیه ستاره لیگ برتری از سوی دو زن دیگر!
    18 شهریور 1402 - 1:35
    شناسه : 263520
    0

    آنتونی، ستاره منچستریونایتد، توسط دو زن دیگر به خشونت فیزیکی متهم شد و پلیس در حال تحقیقات در مورد اتهامات او است.

    پ
    پ

    فوتبال - اتهامات جدید علیه ستاره لیگ برتری از سوی دو زن دیگر! - آنتونی

    آنتونی با اتهامات جدیدی از سوی دو زن دیگر روبروست. او که پیش‌تر از سوی نامزد سابقش گابریلا کاوالین به خشونت خانگی متهم شده بود، با انتشار بیانیه‌ای اتهامات را رد کرد و تاکید کرد که بی‌گناهی‌اش ثابت خواهد شد. و حالا در تازه‌ترین خبر، روزنامه‌های برزیلی ژورنال اکسترا و رکورد گزارش می‌دهند که رایسا دی فریتاس، دانشجوی حقوق، و اینگرید لانا، کارمند بانک، آنتونی را به حملات فیزیکی متهم کرده‌اند. یک گزارش پلیس از ماه می ۲۰۲۲ توسط رایسا که به صورت عمومی منتشر شده است، رفتار خشونت‌آمیز ادعایی بازیکن منچستریونایتد و شخصیت اینترنتی مالو اوهانا را توصیف می‌کند.

    رایسا یک حادثه را توصیف می‌کند که او و مالو، همسر سابق دودو بازیکن برزیلی، روی صندلی عقب لندروور آنتونی نشسته بودند. او ادعا کرد که آنتونی پشت فرمان بود و آرایشگر او رافا کونتس نیز در ماشین بود. رایسا با مالو درگیر شده بود و بحث به خشونت کشیده شد و مالو و آنتونی به او حمله کردند. او در ماشین را باز کرده و پس از توقف آنتونی در پشت چراغ راهنما فرار کرده است. طبق گزارش پلیس، یک موتورسوار که پشت لندروور حرکت می‌کرد، شاهد این حمله ادعایی بوده و پلاک آنتونی را یادداشت کرد. به گزارش روزنامه برزیلی، این دانشجوی حقوق سپس در بیمارستان بستری شد.

    اینگرید لانا سومین قربانی ادعایی است که علیه ستاره لیگ برتری اتهاماتی را مطرح کرده است. این کارمند بانک ۳۳ ساله در مصاحبه‌ای با رکورد که قرار است یکشنبه پخش شود، آنتونی را به خشونت فیزیکی متهم کرده است.

    اینگرید به رکورد گفت: «او سعی کرد با من روابط جنسی داشته باشد، اما وقتی نپذیرفتم من را هل داد و به سرم ضربه خورد.» حمله ادعایی در خانه آنتونی در منچستر در اکتبر گذشته رخ داده است. در مصاحبه دیده نشده، اینگرید ادعا می‌کند که هرگز با آنتونی رابطه نداشته اما رفتار او را «عجیب» می‌داند. او گفت: «من صرفاً برای انجام کار آنجا بودم. او از من دعوت کرد و با ورودم متوجه شدم که نیت دیگری دارد.»

    پس از آخرین اتهامات، نمایندگان آنتونی بیانیه دیگری صادر کردند و این ادعا را «بی اساس» خواندند.

    در این بیانیه آمده است: «آنتونی ماتئوس دوس سانتوس هدف اتهامات بی‌اساس از سوی نامزد سابقش گابریلا کاوالین قرار گرفته است. آنتونی منتظر تحقیقات پلیس است و به نتیجه تحقیقات اعتماد دارد. تحقیقات به صورت محرمانه و بدون اظهار نظر بیشتر در مورد محتوای آن در حال انجام است. با توجه به اصل برائت از رسانه‌ها انتظار می‌رود برخورد هوشیارانه، بی طرفانه، محتاطانه و حرفه‌ای داشته باشند و پلیس مدنی، دادستانی عمومی و قوه قضائیه با بی‌طرفی و با رعایت حق دفاع عمل کنند. آنتونی در اختیار مقامات پلیس باقی خواهد م

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.