دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41578 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2375×
انتقادات تند امام جمعه دهلران از رئیسی و هیئت دولت
18 شهریور 1402 - 1:53
شناسه : 263531
0

امام جمعه دهلران گفت که آقای رئیس جمهور و هیئت دولت برای مردم دهلران چه جوابی دارید؟

پ
پ

و المسلمین سید محسن موسوی - انتقادات تند امام جمعه دهلران از رئیسی و هیئت دولت - انتقاد

فارس نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران گفت: آقای رئیس جمهور، سریعاً به وضعیت جاده‌های مرگبار و خونین شهرستان دهلران برسید، زائران سیدالشهدا روزانه در جاده های مرگبار دهلران تلف می شوند و خانواده‌های زیادی در این جاده ها داغدار شده‌اند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور و هیات دولت، برای خانواده ۵ نفره‌ی زائرانی که همگی صبح امروز بر اثر تصادف به کام مرگ رفتند و تنها دختر ۳ ساله‌ای از این تصادف جان سالم به در برد، چه جوابی دارید؟ آیا گریه‌ی او را نشنیدید؟

امام جمعه شهرستان دهلران یادآور شد: چرا باید برای پذیرش دختر ۳ ساله تصادفی در بیمارستان‌های استان همجوار، که خانواده ۴ نفره آن در تصادف فوت شده و غریب و تنها مانده، امام جمعه مرتب تماس بگیرد و التماس کند تا ریاست دانشگاه علوم پزشکی آن شهرستان مجاب شود تا این بچه مجروح در بیمارستان پذیرش شود؟ کجایند وعده های مسئولان درخصوص پذیرش بیماران دهلرانی در استان همجوار !!

وی بیان کرد: نشست فوق العاده ستاد اربعین استان های ایلام و اصفهان با حضور شخص وزیر راه باید به‌صورت فوری در دهلران تشکیل شود. این کمترین اقدام و خدمت انسانی است که باید برای زائران سیدالشهداء انجام شود. امروز پیام خود و گوشه ای از وضعیت موجود را به اطلاع آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری رساندم.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی عنوان کرد: از همین فردا باید مسئولان کشور به فکر اربعین سال آینده و تردد میلیونی زوار در جاده های کم عرض و نامناسب اندیمشک- دهلران- مهران باشند، وگرنه شاهد تصادفات مرگ‌بار و خونین دیگری در سال آینده خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: خطاب به مسئولان هم می گویم، تشکرهای از همدیگر را کنار بگذارید، وعده‌های ان‌شاءالله انجام می شود و در دست اقدام است را به مردم نگویید… اقدام و عمل انقلابی می طلبد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.