شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
خرید دوربین مداربسته از ایمن باشی با تضمین بهترین قیمت
19 شهریور 1402 ساعت: 16:56
شناسه : 263615
1

 خرید دوربین مداربسته از فروشگاه ایمن باشی معتبرترین ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارتی و امنیتی با ارسال فوری به تمام نقاط کشور.

پ
پ

دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته را می توان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر در عصر حاضر دانست. به گونه ای که بیشتر مراکز درمانی، صنعتی، تجاری و مسکونی در عصر حاضر به این دوربین ها مجهز شده اند.

پیشرفت های گسترده دوربین های مداربسته در ده سال اخیر را می توان مهم ترین دلیل بالا بودن تقاضا برای خرید این تجهیزات دانست. اگر قصد خرید دوربین مداربسته از ایمن باشی را دارید و دوست دارید در این باره اطلاعات بیشتری به دست آورید مطالعه این مطلب می تواند به شما بسیار کمک کند.

چرا خرید دوربین مداربسته مهم است؟

اهمیت دوربین مداربسته

یکی از سوالات بسیار مهمی که برای بسیاری از افراد پیش می‌ آید این است که چرا خرید دوربین مدار بسته در عصر حاضر این قدر مهم و ضروری شده‌ است؟ در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید بگوییم که امروزه محافظت از جان و مال و مکان‌ های مسکونی و تجاری نسبت‌ به گذشته پراهمیت تر شده‌ است. در واقع می‌ توان گفت امروزه هر گونه آسیب اقتصادی نیاز به مدت زمانی طولانی برای جبران دارد.

 با استفاده از دوربین های مدار بسته امکان ردیابی سرقت در صورت وقوع جرایم مختلف وجود دارد. البته دسته‌ای از دوربین ها نیز دارای یکسری سنسورهای خاص هستند که کمک می کنند تا افراد از وقوع برخی حوادث در شرایط مختلف اطلاع یابند. به‌ همین دلیل استفاده از دوربین‌ های مدار بسته بسیار با اهمیت تر از گذشته شده‌است.

انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته کدامند

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که از مهم ترین آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین های مدار بسته آنالوگ معمولی ترین دوربین های موجود در بازار هستند که از کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برخوردارند. همین موضوع نیز باعث شده است تا تقاضا برای خرید این دوربین ها بسیار بالا باشد. البته باید بدانید که این دوربین ها انواع مختلفی دارند که در بازار موجود است. تنوع در مدل های این دوربین باعث شده است تا افراد بتوانند از میان مدل های موجود هر کدام را که بیشتر می پسندند، خریداری کنند.

البته باید بدانید که این دوربین ها ممکن است در مقایسه با دوربین های جدیدتر قابلیت ها و امکانات کمتری داشته باشند. چرا که دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های جدیدتر هزینه کمتری دارند.

دوربین مداربسته صنعتی

در هنگام خرید دوربین مداربسته یکی از گزینه های که پیش روی شما قرار خواهد گرفت، دوربین مدار بسته صنعتی است. در واقع می توان گفت این دوربین از جمله دوربین از جمله است نسبت به شرایط حساس مقاومت بیشتری دارد. چرا که قرار است در مکان های صنعتی و مراکز مختلف و کارگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.‌

از مهم ترین ویژگی های این دو بین باید به مقاومت در برابر رطوبت، ضربه و فشار اشاره کرد.‌ در واقع می توان گفت این دوربین ها به گونه ای ساخته شده اند که کمتر دچار آسیب دیدگی می شوند. این در حالی است که دوربین های دیگر در شرایط مشابه ممکن است واکنش شدیدتری نشان دهند.

دوربین مداربسته تحت وب

منظور از دوربین مدار بسته تحت وب دوربینی است که به جای استفاده از سیم کشی با استفاده از اینترنت اطلاعات خود را منتقل می کند. این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ گران تر هستند و در سالیان اخیر به دلیل راحتی نصب بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. البته لازم است بدانید که این دوربین ها در مکان هایی که کندی اینترنت وجود دارد، ممکن است نتوانند به درستی کار کنند.

در چندین سال اخیر تقاضا برای خرید این دوربین ها در پی قابلیت ها و ویژگی های بسیاری که دارند، بالا رفته است. به گونه ای که افراد زیادی در سراسر جهان تصمیم به خرید این دوربین و استفاده از آن گرفته اند.

دوربین مداربسته مخفی

یکی دیگر از دوربین هایی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته ممکن است با آن روبرو سوید، دوربین های مداربسته مخفی است. این دوربین ها همان گونه که از نامشان نیز پیدا است، مخفی هستند. به این معنی که شما می توانید آن ها را بدون اینکه وجودشان احساس شود، نصب کنید. قرارگیری این دوربین ها در محیط باعث می شود تا تمامی محیط ایمنی کافی را داشته باشد. چرا که مجرمان تصور می کنند دوربینی در محیط وجود ندارد و راحت به کار خود ادامه می دهند. این در حالی است که اگر دوربین نمایان باشد، مجرمان در هنگام وقوع جرم ممکن است مانع دید کافی دوربین شوند.

دوربین مداربسته دید در شب

متاسفانه برخی از دوربین ها دید کافی در شب ندارند. همین موضوع نیز باعث می شود تا سوژه ها در شب پیگیری نشوند و پس از وقوع جرم در شب امکان تشخیص مجرمان وجود نداشته باشد. خوشبختانه امروزه یک سری دوربین دید در شب وجود دارد که کمک می کند تا تصاویر حتی در تاریکی نیز ثبت شوند. همین موضوع نیز باعث می شود تا پس از وقوع جرم در شب هیچ نگرانی از بابت تشخیص سوژه و انجام پیگیری های لازم وجود نداشته باشد.

قیمت دوربین مداربسته

 یکی از مهم‌ ترین سوالاتی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته ممکن است برای بسیاری از افراد شکل بگیرد این است که قیمت دوربین مداربسته چگونه مشخص می‌ شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت در نظر گرفته‌ شده برای خرید این دوربین ها با توجه به نوع دوربین ،ویژگی‌ ها، قابلیت‌ ها و همچنین مجموعه فروشنده متفاوت است.  قطعاً شما می‌توانید با تغییر در هر یک از این فاکتورها هزینه نهایی خود را به‌ طور قابل‌ توجهی کاهش دهید.

نتیجه‌گیری

 در این مطلب به بررسی و خرید دوربین مداربسته پرداختیم و گفتیم که ایمن باشی یکی از معتبرترین مجموعه‌ هایی است که در این زمینه به ارائه خدمات می‌ پردازد. بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید یک دوربین با کیفیت با قیمتی مناسب هستید و می‌ خواهید با پرداخت هزینه‌ای بسیار باور نکردنی یک دوربین فوق‌ العاده با کیفیت خریداری کنید، این مجموعه گزینه بسیار مناسبی برای دریافت خدمات است‌. لازم به ذکر است که این مجموعه امکان دریافت خدمات و خرید انواع و اقسام دوربین را به‌ صورت اینترنتی برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌ است.

منبع:

https://imenbashi.com/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.