شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41465 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ترافیک در ورودی گیلان فوق سنگین است!
    22 شهریور 1402 - 16:25
    شناسه : 263780
    0

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در زمان حاضر، ترافیک در ورودی استان در محدوده منجیل تا رودبار با طول صف ۱۱ کیلومتر، فوق سنگین گزارش شده‌ است.

    پ
    پ

    در ورودی گیلان فوق سنگین است - ترافیک در ورودی گیلان فوق سنگین است! - ترافیک

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از ایرنا؛ غلامعلی نیک‌فهم روز چهارشنبه با بیان اینکه در داخل شهر رودبار و منجیل نیز ترافیک سنگین گزارش شده‌است، اظهار کرد: هم‌اکنون در شرق گیلان و در بازکیاگوراب قبل از شهرستان لاهیجان نیز ترافیک سنگین است.

    وی ترافیک در محور آستارا – اردبیل را نیمه سنگین اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ هزار و ۴۲۴ خودرو وارد گیلان شد که از این میزان ۴۷ هزار و ۹۸۱ وسیله نقلیه از آزاد راه قزوین – رشت وارد این استان شده‌اند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطر نشان کرد: طی این مدت، ۷۷ هزار و ۸۷۲ خودرو از استان خارج شده‌است.

    شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

    با توجه به هوای بارانی در تعطیلات پیش رو از مسافران خواسته شده تا در برپایی چادر، استقرار و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و رانندگان نیز در ترددهای جاده ای احتیاط لازم را داشته باشند.

    اعمال محدودیت‌های ترافیکی در گیلان
    با توجه به تقارن تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم “رشت – قزوین” و ” آستارا – اردبیل” و برعکس اعمال شده‌است.

    بر این اساس، تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز “چهارشنبه” ۲۲ شهریور و ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در محور قدیم رشت – قزوین و برعکس ممنوع است.

    همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ممنوع اعلام شده‌است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.